Author Topic: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.  (Read 1554 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lurker

• Valvoja
Vs: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
« Reply #90 on: 08.04.2014 klo 20:51:35 »
Talvisotilaan vaikutus sarjaan on suora; sarjan puffitraileri kertoo.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #91 on: 10.04.2014 klo 11:35:36 »
Ja taas edellistäkin parempi jakso! Jopa niin hyvä että vannoutunut kriitikko/hater Jim Steranko piti siitä! (linkki sisältää spoilereita)

http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/agents-shield-jim-steranko-turn-694818
t.Q

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #92 on: 10.04.2014 klo 12:26:22 »
Ja taas edellistäkin parempi jakso! Jopa niin hyvä että vannoutunut kriitikko/hater Jim Steranko piti siitä! (linkki sisältää spoilereita)

http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/agents-shield-jim-steranko-turn-694818

Suomessa ollaan Foxilla menossa kaiketi jaksossa 5. Mikä jakso toi tiistainen oli jenkeissä?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #93 on: 10.04.2014 klo 12:33:31 »
Suomessa ollaan Foxilla menossa kaiketi jaksossa 5. Mikä jakso toi tiistainen oli jenkeissä?

Sijoittuu päällekkäin CA:TWS leffan kanssa. [spoiler]Nick Furyn uskotaan kuolleen, ja lopussa agentit katsovat ruudulta kun helicarrier rysähtää Triskellionin kylkeen.[/spoiler]
t.Q

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #94 on: 10.04.2014 klo 13:38:13 »
Sijoittuu päällekkäin CA:TWS leffan kanssa.

Niin mutta monesko jakso on se missä alkaa ns. tapahtua? Ja mikä tän edellisen numero oli?

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #95 on: 10.04.2014 klo 13:54:26 »
Niin mutta monesko jakso on se missä alkaa ns. tapahtua? Ja mikä tän edellisen numero oli?

Se oli jakso 17. Varsinainen vuoristorata-ajelu alkaa kymppi-jaksosta, mutta jo jaksot 6 ja 7 ovat varteenotettavia. Yleisesti ottaen suosittelen katsomaan kaikki jaksot koska oikeastaan kaikkiin niistä viitataan myöhemmin.
t.Q

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #96 on: 10.04.2014 klo 15:48:10 »
Se oli jakso 17. Varsinainen vuoristorata-ajelu alkaa kymppi-jaksosta, mutta jo jaksot 6 ja 7 ovat varteenotettavia. Yleisesti ottaen suosittelen katsomaan kaikki jaksot koska oikeastaan kaikkiin niistä viitataan myöhemmin.

Jep, kyllä mä oon jokaisen jakson katsonut ja ihan viihdyttävää settiä ne on olleet, toki ilman Marvel-kytköstä olisi aika moneen kertaan nähtyä.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Reply #97 on: 10.04.2014 klo 16:15:21 »
AAAAAAHHHH!!!
Jakso 17 oli niin hyvä...aivan mahtavaa!
Pahus kun ei voi kommentoida sarjasta mitään tarkempaa, kun Suomessa edetään alkupään sarjoissa.

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Reply #98 on: 17.04.2014 klo 18:00:27 »
Minä katsoin lopultakin ekan jakson tätä, ja ihan hyvältähän se vaikutti. Niin paljon negatiivisuuksia on kantautunut korviin, että odotin pahinta, mutta menihän tuo.

Kukaan ei ollut spoilannut, että ekassa jaksossa oli vierailijana Angel-famen J. August Richards, mikä oli ihan miellyttävä yllätys. Kaikki hahmot eivät myöskään olleet heti välittömästi kammottavia eivätkä yritykset kirjoittaa Whedon-maista, sukkelaa dialogia myöskään epäonnistunut aivan täydellisesti kaiken aikaa.

Nyt toivon vaan että sarjassa uskalletaan edetä aiheittensa kanssa johonkin suuntaan ja pitää meininki muuttuvaisena, hahmokeskeisenä ja mielellään hyvin kirjoitettuna. Ei tarvitse spoilata tapahtuuko näin; näen sitten itse aikanani.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #99 on: 12.05.2014 klo 09:41:50 »
Ekan kauden päätösjakso tulee huomenna jenkkilässä, alun perin on ilmoitettu että se ei suoraan petaa kakkoskautta cliffhangerillä tms, mutta saas nähdä ovatko muokanneet sitä sen jälkeen kun kakkoskauden tilaus vahvistettiin. Periaatteessa mitään suurempia linkkejä leffa-versumiin päin ei tarvita koska AoS kakkoskausi käynnistyy ennen kuin Avengers2 tulee teattereihin. [spoiler]No ehkä sen TAHITI-jakson otuksen rodun voisi vahvistaa ennen GOTG-leffaa.[/spoiler]
t.Q

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Reply #100 on: 13.05.2014 klo 00:52:12 »
Nyt toivon vaan että sarjassa uskalletaan edetä aiheittensa kanssa johonkin suuntaan ja pitää meininki muuttuvaisena, hahmokeskeisenä ja mielellään hyvin kirjoitettuna. Ei tarvitse spoilata tapahtuuko näin; näen sitten itse aikanani.

[spoiler]No juoni kyllä kulkee eteenpäin mutta hitaahkosti, hahmoja syvennetään ja jokaisella on oma tehtävänsä, pikkasen pökkelöitä hahmot ovat ja tulevat olemaan, kirjoituksessa ei sen kummempaa valittamista.[/spoiler]
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Reply #101 on: 13.05.2014 klo 01:33:31 »
Epätoivon vimmalla nämä kaikki Suomessa tulleet jaksot on tullut tsekattua, mutta suht toimivan alun jälkeen on tullut jo ihan liikaa tyhjänpäiväisiä ja tyhmiä jaksoja. Nyt alkaa olla mitta täysi. Sääli, sillä olisi tästä aihepiiristä sietänyt saada jotain hyvää irti. Tai edes kevyesti viihdyttävää.
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Condi

• Uusi jäsen
« Reply #102 on: 15.05.2014 klo 16:08:06 »
Epätoivon vimmalla nämä kaikki Suomessa tulleet jaksot on tullut tsekattua, mutta suht toimivan alun jälkeen on tullut jo ihan liikaa tyhjänpäiväisiä ja tyhmiä jaksoja. Nyt alkaa olla mitta täysi. Sääli, sillä olisi tästä aihepiiristä sietänyt saada jotain hyvää irti. Tai edes kevyesti viihdyttävää.

Epätoivon vimmaa kannattaa yrittää koittaa venyttää vielä 4-5 viikkoa. Jos ei sittenkään enää nappaa, niin sitten ei voi mitään.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #103 on: 15.05.2014 klo 21:09:27 »

Jo tämän viikon jaksossa alkaa tapahtua, Lady Sif ja Cap2-crossover jaksot kannattaa myös katsoa, ja sitten se alkaakin olla loppu. Monta hyvää ja useampi kevyesti viihdyttävä jakso.  8]
t.Q

Vincent

• Jäsen
« Reply #104 on: 09.06.2014 klo 09:00:20 »
En sinne suositeltuun yhdeksänteen jaksoon jaksanut sitten millään. En enää edes muista mikä jakso jäi viimeiseksi. Päätin silti katsoa eilen Sif - jakson, koska... no koska se on Sif - jakso ja vieläpä siltä puolen sarjaa jonka kuulemma pitäisi olla jostain kotoisin.

Valitan, mutta vierailevan tähden tuoman lisäponnistuksesta huolimatta tämä oli minusta ihan samaa laatua alkupään jaksojen kanssa. Agenteille sanotaan ihan selkeästi, että Lorelei hallitsee miehiä, niin tietysti tämän perään lähetetään miehiä. Miehiä, jotka eivät asgardialaista noitaa älyä ampua tainuttavilla panoksillaan (oikein alleviivattiin jakson alkupäässä, että ne vain tainuttaa) vaikka tietävät, että tämän kosketus on game overi. Isoimmat ongelmat olivat kyllä kaksi fiktion ikuista klisettä, jotka molemmat linkittyvät samaan aiheeseen: raiskaus. Eihän se ole aivan raiskaus, jos hahmo haluaa sitä aivopesun alaisena ja koskapa vielä mieshahmo, niin tottakai vika on tässä koska eihän miestä voi raiskata.

Kyllä minä silti yritän kärsi loputkin ja välistä jääneet jaksot läpi, jotta kakkoskaudella en olisi ihan hukassa. Olihan Star Trek: The Next Generationin eka kausi ehkä kauheinta tuubaa ikinä, mutta myöhemmät kaudet nostivat sen tv-scifin parhaimmistoon.
« Last Edit: 09.06.2014 klo 09:08:57 by Vincent »