Ja onhan MCU:ssa Damage Control.
Okei. Soitanpa damage controliin seuraavaksi kun joku paukuttaa kehitysvammaista teleskooppipampulla. Sillähän ne ongelmat ratkeaa! Olen aivan varma että videopelimäinen healing pack hoitaa myös traumat ja muun henkisen vaikutuksen.
[spoiler]Äläkä anna Coulsonin partiopoika-hymyn hämätä, hänellä oli sama ilme kasvoillaan esim. kun tuli uhkailemaan Lokia Avengers-leffassa..[/spoiler]
Hämäystä tai ei, se ei tee dialogista parempaa tai sen koomin ole riittävä tekosyy että sitä pitäisi esittää ollenkaan. Tätä soopaa on nähty jo ihan tarpeeksi!
Dialogikin myötähäpeällisen lapsellista. Lastensarjana tämä kyllä varmaan menee ihan täydestä.
...myös tämän takia! Karmeaa yleisön kieliesteettistä aliarviointia.
Kas kun eivät vain samantien laita tuotemainosta kesken kohtauksen pyörimään, koska sekin tuntuisi vähemmän nöyryyttävältä.
Ja voin vakuuttaa, että niistä yksikään (no, paitsi AEMH ja senkin taso laski, kun Loeb astui kuvioihin) ei ole mistään kotoisin.
Olet puhunut näistä iät ja ajat, ja minä en ole kerennyt siltikään koskea niihin.
Tämän pohjalta täytyy sanoa, että en kyllä haluakaan. Ja koska aiempi historiasi on osoittanut hyvin missä mielipiteemme yhtyvät, niin nyt en edes hengitä samaan suuntaan kuin Loeb.
Tämä on itseasiassa täsmälleen päinvastaista mitä Loeb yleensä tuottaa. Miehen paras tuotanto tuo ainakin minulle ensimmäisenä mieleen tunnelman ja monisyiset hyvin kirjoitetut hahmot ja dilemmat jotka käydään läpi tyhjentävästi.
Ja juuri esimerkiksi näillä hän on erottunut joukosta ja päässyt Millerin ja Kirkmanin ohella hahmokeskeisten tunnelmanluojien eliittiin. Jos tilanne on näin paha, jätän mielelläni kaiken hänen tuotantonsa jatkossa väliin.