Author Topic: Arrow  (Read 1529 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
Vs: Arrow
« Reply #15 on: 26.05.2013 klo 19:38:48 »
joo X3:ssa on alussa Vaarahuone-sessio (se jossa oli ne Vahdit)
t.Q

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Reply #16 on: 26.05.2013 klo 19:44:28 »
olihan niissä vaarahuone muistaakseni kolmosessa ja First classissakin sitä sivuttiin, mutta toistuvana elementtinä ei.

X:FCssä oli kyllä ns. kellari jossa mm. Havok treenasi.

Hyvä uutinen että Nuoli tulee tännekkin mutta lähetysaika lienee se vähän ennen puoltayötä (ei sinällään ongelma kun sen voi tallentaa vaikka digiboxilla ja ehkä katsoa myöhemmin katsomosta).
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

X-men

• Jäsen
« Reply #17 on: 22.09.2013 klo 19:49:19 »
Kiitettävästi (turhankin) maikkari mainostaa Nuolta sekä kolmosella että subilla vähän väliä, en nyt äkkiseltään muista että muuta sarjaa olisi näin laajasti mainostettu.

janne luokkanen

• Jäsen
« Reply #18 on: 22.09.2013 klo 20:00:01 »
Hyvä uutinen että Nuoli tulee tännekkin mutta lähetysaika lienee se vähän ennen puoltayötä (ei sinällään ongelma kun sen voi tallentaa vaikka digiboxilla ja ehkä katsoa myöhemmin katsomosta).

Telkku.com kertoo tällä hetkellä, että tulis torstaisin kello 21.00.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Reply #19 on: 23.09.2013 klo 11:20:23 »

q-mies

• Jäsen
  • The cut runs deep
« Reply #20 on: 23.09.2013 klo 18:50:55 »
t.Q

X-men

• Jäsen
« Reply #21 on: 23.09.2013 klo 20:19:27 »
En ole nähnyt mainosta. Milloin se alkaa ja miltä kanavalta?

Kumma juttu kun tulee n. 3 kertaa päivässä ja kummaltakin kanavalta, välillä lyhyt ja välillä hiukan pidempi.

Telkku.com kertoo tällä hetkellä, että tulis torstaisin kello 21.00.

Juu ainakin eka kausi mutta myöhemmät kaudet voivat tippua sinne 22-01 välille.

Arrow'n kakkoskaudella tulee esiintymään myös Flash:

Jep ja vaikkakin Lyhty olisi ollut perinteisempi mutta ehkä myöhemmin. Batiiksen ja Teriksen esiintymistä tuskin kannattaa odottaa.

X-men

• Jäsen
« Reply #22 on: 26.09.2013 klo 19:45:01 »
Johtuu siitä että katson vain tallenteita ja olen jäljessä "suorista" lähetyksistä.

Vihjasin tästä myös tv vinkkejä-ketjussa mutta se meni ilmeisesti ohitse.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Reply #23 on: 03.10.2013 klo 22:04:39 »
Tulipas hiljasta klo:21-22 tänään kvaakiin, kun Arrow tuli TV:stä.
Näköjään moni kvaakkilainen katsoi ton pilotin.
No en nyt ainakaan vielä sano mitään kyseisestä sarjasta. Täytyy nähdä vähän enemmän. Mähän en tiiä mitään tästä sarjasta, joten kattelen ihan ensikertalaisena tota. Ei se kyllä huonolta ainakaan vaikuttanut.
Tänä syksynä on kyllä aika paljon uusia sarjoja tullut, niin rapakon takana tai täällä Suomessa. Ihan hyvä...onpahan jotain katottavaa!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Riffe

• Man of Tomorrow
  • Jäsen
« Reply #24 on: 03.10.2013 klo 22:24:09 »
Itse näen Arrowissa saman koukun, mitä Nolanin Batman-trilogia sisälsi. Realistinen, tai ainakin vähän realistisempi näkemys.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Reply #25 on: 03.10.2013 klo 22:39:30 »
Itse käyttäisin ennemmin termiä hyvin kirjoitettu ja vakavissan tehty kuin "realistinen"

Paitsi jos tarkoitetaan sitä tarkeintä: todempaa kuin todellisuus, ei todellisuuden sääntöjen mukainen vaan sen hengen.

Tietenkin Arrow on lähempänä katutasoa(ainakin kosmisenkadun tasoa) kuin valtaosa lajityypistään.

Arrow ja Agents of SHIELD laajentavat tv-tarjontaa tällä tontilla ja Powers on vasta tulossa:
A: Do you think that Agents of SHIELD having the same basic premise is going to help or hurt Powers? by which I mean normal people (agents) living in a world with supers, investigating their presences.
brianmichaelbendis:
oh dear lord no.
When you see what the powers pilot is about you will laugh that you even asked such a question.
 just like in comics, powers goes into places that no other show will be able to go to. also we are a homicide detective show, a completely different bag of apples
 if anything, Shield has solidified Powers purpose as a television show.
 stay tuned.

OM

• Jäsen
« Reply #26 on: 03.10.2013 klo 23:38:39 »
Tästä uutukaisesta sarjasta ei ehkä voi yhden jakson jälkeen sanoa millaiseksi se muodostuu. Mutta mä voin sanoo, ett mä haluun ton jäbän sixbäkin jos olen hengissä ensi vuoden kesän alkaessa.  :D

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Reply #27 on: 04.10.2013 klo 19:19:12 »
Itse näen Arrowissa saman koukun, mitä Nolanin Batman-trilogia sisälsi.
Minä melkein tykkäsin Kohde-sarjasta enemmän. Paljon samaa mutta tässä Arrowissa yritys meni vähän yli. James Bondkin on uskottavampi.

Mutta mä voin sanoo, ett mä haluun ton jäbän sixbäkin jos olen hengissä ensi vuoden kesän alkaessa.  :D
Jep. Ja samalla korjaantusivat ne selkävaivasikin.  :) Stephen Amell näyttää olevan hyvinkin kuosissa, ei tosin ihan Hugh Jackmanin mitoissa mutta revitty ja uskottava kummiskin. Noin muuten jaksosta tuli kyllä lähinnä Adam Westin Batman mieleen. Erotuksena toki "syvällisyyttä" lisäävät lepattavat leikkaukset takaumaan haaksirikkoon.
Itse asiassa tykkäsin tämän hahmon näyttelijöistä eniten juuri Amellista. Muut olivatkin sitten sitä tavallista ärsyttävää muovia, mitä useimmissa sarjoissa nykyään suositaan. Mutta näillä mennään ja nautitaan se mitä pystytään.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

X-men

• Jäsen
« Reply #28 on: 04.10.2013 klo 20:30:23 »
Alku oli ihan hyvä mutta vauhtiin ei oikein vielä päästy. Näyttelijät oli ihan hyviä (ja kohtuu tuntemattomia lähes kaikki paitsi se kuolleen tytön sisar (ei kumminkaan niin tuttu että nimi olisi jäänyt mieleen) ja yksi niistä kytistä) ja sopivia rooleihinsa. Hiukan hymyilytti kun Nuoli ampui puukekoa ja se oikein räjähti palamaan (oli aika kuivia puita eli tehosteissa mentiin hiukan överiksi).

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Reply #29 on: 04.10.2013 klo 21:25:26 »
Tästä uutukaisesta sarjasta ei ehkä voi yhden jakson jälkeen sanoa millaiseksi se muodostuu. Mutta mä voin sanoo, ett mä haluun ton jäbän sixbäkin jos olen hengissä ensi vuoden kesän alkaessa.  :D
Mä olen vuosikymmeniä yrittänyt kehittää ja harjoittaa täydellistä ja todella lihaksikkaan kumpuilevaa onebäkiä. Olen miettinyt jopa käydä Virossa silikonileikkauksessa, että saisin aivan täydellisen erittäin pöyhkeän kummun vatsani ylle. Ja nyt huomaan, että se on mennyt muodista pois. Kaikki haluaa vain sixbäkin. Mutta ei hätää...mä piirrän tussilla tohon risti-nolla pelikentän ja saan varmasti ainoan maailmassa olevan 9-bäkin.
Nyt jopa Stephen Amell on katteellinen tälle mun "pimp-my-stomach" lihakselle.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)