Kirjoittaja Aihe: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2013  (Luettu 2365 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TiKo

• Jäsen
Vs: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2013
« Vastaus #315 : 29.08.2013 klo 19:39:50 »
Kyllä nyt lompakko itkisi jollen olisi ollut kaukaa viisas ja säästänyt jonkin verran rahaa tällaisen varalle ja jollei syntymäpäivä osuisi loppuvuodelle :laugh:.
Mutta siis tietääkö kukaan onko toi Vartijoiden 3.painos kova- vai pehmeäkantinen.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2013 klo 22:44:41 kirjoittanut TiKo »

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #316 : 29.08.2013 klo 19:56:47 »
Loputtoman sodan sisältö on vielä hämärän peitossa, mutta enpä usko että tarvitsee olla kuvioista ihmeemmin perillä.

Jos on Endless Wartime niin netistä löytyy juttua ja esimulkasu-kuvia. Niiden mukaan sijoittuu jonnekkin CM #1sen tienoille.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

koivisto

• Jäsen
« Vastaus #317 : 02.09.2013 klo 14:30:15 »
Koomikko ja Rorschach tuli luettua alkuperäiskielellä.
Koomikko oli Azzarellolta aivan liian kunninhimoinen yritys, eikä Joneskaan ollut piirtäjänä parhaimmillaan.
Ro-oli tarinaltaan parempi, mutta pääpahis oli oikein huono. Tarinan miljöö ja tapahtumat olivat kyllä kohdallaan. Mutta tarina päättyi oudosti, kuin kesken, liian äkkiä. Bermejo oli kyllä mies paikallaan.
Mutta Mooren tarinointiin verrattuna varsinkin Koomikon tarina oli heikko. Ron alkuperäistarinan tasolle tuskin kukaan muu kuin Moore yltää, jos hänkään, enää.

Mutta, jos luette, lukekaa Rorschach tarina ensin.

TiKo

• Jäsen
« Vastaus #318 : 05.09.2013 klo 19:07:26 »
Juolahtipa tässä mieleeni että nyt kun Vartijoista tulee 3. painos niin Egmontillahan olisi sen jälkeen (vaikka talvella) hyvä sauma ottaa V niinkuin verikostostakin uusintapainos.
« Viimeksi muokattu: 05.09.2013 klo 19:22:45 kirjoittanut TiKo »

Jarkko Sikiö

• Valvoja
« Vastaus #319 : 05.09.2013 klo 19:17:04 »
Juolahtipa tässä mieleeni että nyt kun Vartijoista tulee 3. painos niin Egmontillahan olisi sen jälkeen (vaikka talvella) hyvä sauma julkaista V niinkuin verikosto suomeksi.

Tarkoitat tietenkin, että siitä voitaisiin ottaa uusintapainos.

TiKo

• Jäsen
« Vastaus #320 : 05.09.2013 klo 19:19:53 »
Tarkoitat tietenkin, että siitä voitaisiin ottaa uusintapainos.
Näin juuri. Olin juuri aikomassa muuttaa viestiäni kun huomasin sinun viestisi.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #321 : 05.09.2013 klo 21:13:18 »
Jos näin tekisivät, voisivat minusta suomentaa sen "This Vicious Cabaret" -laulun uudestaan, niin että se oikeasti sopii säveleeseen ym. Se kun kuitenkin on ihan oikea, sävelletty biisi ja kaikkea.

Muuta vikaahan ei tuossakaan suomi-laitoksessa todellakaan ole.

TiKo

• Jäsen
« Vastaus #322 : 13.09.2013 klo 17:43:20 »
Ei ole vielä näkynyt Vartijoita akateemisen nettikaupassa ja suomalaisellakin oli vain ennakko tilattavana  :(. Eikös sen pitänyt tulla jo 11.9? Tietääkö kukaan mikä maksaa?

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #323 : 16.09.2013 klo 15:25:43 »
Kun Pöllöjen Hovia on niin mainostettu joka puolella sen ylivertaisuudesta niin mietin :'Onkohan mahdollista saa Finchin Battistä suomeksi?' Värit kyllä pilaavat suurimmat taiteelliset ansiot. Aina ei voi voittaa.
Siksi kysyn tätä asiaa kun tämä New 52 sarjaaan kuuluu ymmärtääkseni myös David F:än Batman tarinat.Jos tarinat alkoivat lukijoille helposta kohdasta niin miksei myös meille? Minusta on tuntunut että uusi lukiasukupolvi sarjakuvien suhteen on syntynyt. (Tai tulevaisuudessa sitten joskus)

Kiitos reboottien ja tv-sarjojen.

Kello- viiden- tee.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #324 : 08.10.2013 klo 06:52:00 »
Lähti sivuraiteelle. Palataan tän vuoden egmontin julkaisuihin.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #325 : 08.10.2013 klo 12:01:16 »
Jaoin Carol Danvers/Kapteeni Marvel -keskustelun omakseen:
http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,15826.0.html

Siellä voinee myös jatkaa Kostajien Loputtomasta sodasta, se ilmestyy pian suomeksi.

Se taas on egmontin tämän vuoden julkaisuja, joten olisi kiva että siitä keskusteltaisiin täällä :)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #326 : 11.10.2013 klo 16:47:50 »
Uunituoreina Libriconista. Joulu on taas, tai ainakin pitkä pyhäinpäivä ja viikonloppu. :)

Edit: Pitkä pyhäinpäivä luettu. Olihan se vaikuttava ja taustamusana toimi parhaiten Nolanin ekan leffan soundtrack. Ihmettelen miten tämä toimi silloin kun alunperin julkaistiin, kun uutta numeroa piti odottaa aina kuukausi, ja jokaisen pyhän ympärillä tapahtui kuitenkin rajallisesti juonen eteenpäin viemistä. No, ei hahmojen esittelyt ja tapahtumien kertaukset onneksi liian häiritseviä olleet. Myös Salen taide oli vaikuttavaa ja kerronta tosiaan elokuvamaista, voin hyvinkin uskoa tällä olleen vaikutusta Nolanin trilogiaan. Hieno paketti, kiitos Egmontille tästäkin kulttuuriteosta!
« Viimeksi muokattu: 12.10.2013 klo 22:41:21 kirjoittanut Miqz »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #327 : 17.10.2013 klo 18:22:16 »
Tänään Libriconissa oli sitten uusi Mustanaamion vuosikerta, ei tarttunut mukaan, Walking dead (jäi myös hyllyyn) ja mukaan lähteneet Thor, Kostajien kirja, Musta Kansio ja Hämiksen sanomalehtisarjat, joka on kyllä tän syksyn komeimpia julkaisuja. Isokokoinen näyttävä kirja kokoaa kaikki sanomalehtisarjat yksiin kansiin. Muita huomioita, mustan kansion mukana tulee 3D lasit 8D ja Thorin lopussa mainitaan että saaga saa jatkoa v. 2014... Kyllä on ollut hieno sarjissyksy, eikä vielä edes ohi.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #328 : 17.10.2013 klo 18:33:32 »
--, Musta Kansio--

Tuo Musta kansio on yllättävän hyvä - parempi kuin nämä sitä seuranneet Merkilliset...

odessa

• Uusi jäsen
« Vastaus #329 : 20.10.2013 klo 15:09:13 »
Minkäs tasoiset liimaukset näissä Egmontin julkaisemissa Batman: pöllöjen hovi ja pöllöjen kaupunki albumeissa on?

Ainakin Egmontin Kick-Ass albumi rutisi liimauksissaan hirveästi ja näytti muutenkin hajoavan käsiin, kun sitä kirjakaupassa tutkailin jonkin aikaa sitten. Muistelen myös että aika monessa muussakin julkaisussa olisi ollut kohtuullisen heikkotasoinen liimaus.

Kyselen tätä sillä, että kirjat nuo Batman albumit aion tilata verkkokaupasta, joten en pääse niitä itse hypistelemään.