Kirjoittaja Aihe: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2013  (Luettu 1120 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2013
« Vastaus #300 : 21.08.2013 klo 01:39:18 »
Pöh! Nekron on ainoa oikea kuoleman personointi.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #301 : 21.08.2013 klo 07:37:15 »
Ohhoh! Kalliinpuoleinen syksy tulossa. Onpahan taas lukemista sateisina syysiltoina.

Minulle on jäänyt hyvät muistot Kuoleman tarinoista ja monesti olen niiden hankkimista miettinyt. Toisinaan jahkailu näyttää kannattavan.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #302 : 21.08.2013 klo 12:08:56 »
Jahas, kai se täytyy alkaa vaan varailla/ennakkovarailla kirjastoista noita uutuus-sarjiksia aina kun näitä uutuuslistoja tulee koska eiköhän noistakin 99 % ole taas a) kovakantisia jotka maksaa b) 18-40 euroa. Pöllöjen hovin londasin eilen eikä kauheasti vakuuta, onneksi en ostanut.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #303 : 21.08.2013 klo 13:55:16 »
Huh. Vähän jo jännitti, että meneekö tänä vuonna kaikki rahat Egmontille festareilla, mutta ei menekään. Suurin osa noista on kiinnostavia, mutta en ole ihan varma, ovatko niin kiinnostavia, että ostaisin. Hämiksen sanomalehtistripit nyt ainakin, varmaan, vaikka hahmo ei kiinnostakaan. Tekijät sen sijaan kyllä.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #304 : 21.08.2013 klo 19:06:40 »
Anteeksi! Olen kaiken tämän ajan lukihäiriöinyt nimesi ja olettanut olevani oikeassa sen suhteen.
Turun karvaturrin nimen olen aina olettanut oleen hieno nyökkäys Alan Mooren alkuaikojen salanimeen. En tiedä onko näin...

Mutta joo, itsekin pidän Lady Deathistä.
Enpä ole koskaan tutustunut kun on aina tullut pölmistynyt olo kun noita on nähnyt; menties missannut paljonkin, mutta epäilen aika lailla...
Tuon kautta ymmärrän mitä enin osa naislukijoista  varmaan tuntee nähdessään perus-supersankarisarjiksia ja niiden naishahmoja.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #305 : 21.08.2013 klo 19:53:33 »
No eivätpä nuo mieshahmot yleensä yhtään sen ruipelimpia ole. Tosin niitten joukkoon aina yleensä mahtuu yksi Möykky/Hellboy/muu kummallisemman näköinen, mutta on niitä sitten yleensä taas enemmänkin.

Mitä taas tisseihin ja Egmontiin tulee, voisivat joskus yrittää julkaista Tarot Witch of the Black Rosea. Vähän vaikea löytää noitakaan ikinä mistään. Tosin en kyllä tiedä, ostaisiko kukaan. Se kyllä voittaa Lady Deathinkin mennen tullen niin tarinaltaan kuin muutenkin.

Ja tässä muistaakseni Curtvile oli kanssa eri mieltä kanssani.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #306 : 21.08.2013 klo 20:19:02 »
(paitsi jos Egmont päättää pistää isot tykit tiskiin ja saadaan kokoomat Power Girlia ja Empoweredia tänä vuonna, mutta vain ja ainoastaan silloin palataan TÄHÄN ketjuun)

PGtä kannattaisin muuten mutta tämän omat lehdet eivät olleet aina mitään huippuluokkaa (esim. Vartoxin vierailut ja eka minisarja COIEn jälkeen), 52sen WFt olisi hyvä vaihtoehto mutta hahmo on täällä melko tuntematon ns. suurelle yleisölle (selitä siinä sitten että hän on Teräsmiehen serkku mutta toisesta universumista jne), Empoweredia en ole nähnyt kuin sivun siellä sun täällä mutta olisi ainakin hauskaa luettavaa.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #307 : 21.08.2013 klo 20:41:41 »
Turun karvaturrin nimen olen aina olettanut oleen hieno nyökkäys Alan Mooren alkuaikojen salanimeen. En tiedä onko näin...

Roger that ja hiukan muutakin:, lyhyt ja tylyhän minä
sekä digannut kolmenpenninoopperaa siitä asti kun nyrkillätapettavana kuulin ekan kerran L.Armstrongin version  Mack the Knifesta.

Enpä ole koskaan tutustunut kun on aina tullut pölmistynyt olo kun noita on nähnyt; menties missannut paljonkin, mutta epäilen aika lailla...
Tuon kautta ymmärrän mitä enin osa naislukijoista  varmaan tuntee nähdessään perus-supersankarisarjiksia ja niiden naishahmoja.

En usko että olisit kokenut paljoa menettäneesi.
Itse luen kyllä sujuvasti hymynkare suupielessä vinossa.

Aika tarkasti osuit kyllä muuten naulalla otsaan.
Tuosta on toisaalta toisenlaisiakin kokemuksia naiseläjäin suhteen.
Patriarkaatin misogyniasta ja miehisestä katseesta olen kuullut enkä mitenkään kiellä asiaansa mutta sitten taas...no, osa omista Lady Deatheista taitaa yhä olla tutulla lesbonaisella lainassa .
Ramballa kun on kuulemma liian pienet.

Ja on näitäkin naistuttuja joille on ihan sama miten viritettyjä ne donnat on kunhan käsivarret ja "husband bulge" on trikoomiehillä kuosissa.
Mutututkimuksen myötä tosin naisten suosioon ui ennemmin tuo brittiläinen herrasmiehen muotokuva:
John Constantine.

Jota soisi rantautuvan näillekin raukoille rajoille. itsellä enin osa toki hyllyssä nököttää silloin kun ei ole luettavana.
Nähtävästi Savua & Tulta ei ollut ihan järjetön hitti, sinänsä harmi.

Eniten itseä genressä ärsyttää se kun kirjoittavat naiset statisteiksi tai yhäkin yksinomaan siihen pelastettavan Damsel in distressin rooliin.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #308 : 22.08.2013 klo 05:47:33 »
John Constantine.

Jota soisi rantautuvan näillekin raukoille rajoille. itsellä enin osa toki hyllyssä nököttää silloin kun ei ole luettavana.
Nähtävästi Savua & Tulta ei ollut ihan järjetön hitti, sinänsä harmi.

Niinpä! Ei olisi ollenkaan huono. Itse olen Constantinea lukenut harmillisen satunnaisesti. Yrittänyt kalastaa sieltä itseäni eniten kiinnostavien kirjoittajien tekeleet. Mutta varmasti hyvää kamaa löytyisi muutenkin. Ikävää jos ei suomalaisille kelpaa.

Eniten itseä genressä ärsyttää se kun kirjoittavat naiset statisteiksi tai yhäkin yksinomaan siihen pelastettavan Damsel in distressin rooliin.

Tämä on kyllä äärimmäisen ärsyttävää missä tahansa formaatissa.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #309 : 27.08.2013 klo 17:56:52 »
Antilla (luonnollisesti) on sivuillaan tulevien julkaisujen kannet nähtävillä:

http://www.perunamaa.net/sarjakuvat/uutislista/uutiset.php?itemid=20130826232331

Maltan tuskin odottaa, hyvännäköistä settiä :)
« Viimeksi muokattu: 27.08.2013 klo 18:03:34 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

X-men

• Jäsen
« Vastaus #310 : 27.08.2013 klo 20:47:51 »
Antilla (luonnollisesti) on sivuillaan tulevien julkaisujen kannet nähtävillä:

http://www.perunamaa.net/sarjakuvat/uutislista/uutiset.php?itemid=20130826232331

Maltan tuskin odottaa, hyvännäköistä settiä :)

Kostajat on näemmä aika uutta tavaraa kun Ms Marvel on Capu Marvel ja Thor puolestaan hiukan vanhempaa jos kerran Destroyer mukana.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #311 : 28.08.2013 klo 20:02:21 »
Kostajien Loputon sota ilmestyy samaan aikaan käännöksinä kuin englanniksi.

Eli siis NOW-tavaraa?

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #312 : 28.08.2013 klo 21:07:41 »
Jos tässä hommassa on jotain järkeä, niin olettaisin että kyse on ns. jatkumosta irrallaan olevasta tarinasta. Ellei maailmalla tapahdu nyt jotain todella kummaa...
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #313 : 29.08.2013 klo 12:07:35 »
Joo, on se mukava kun tuota ns parempaa/uutta tulee myös tänne. En silti varmaankaan osta yhtäkään mainituista. (Koska en lue juurikaan jenkkisarjista enään) Kuvitus. Kuvitus määrittää enemmän nykyisin.

Asiaan: Tarvitseeko olla seurannut Avengersseja ymmärtääkseen 'Loputon sota'-kirjasta?
SIEGE-on viimeisin Avengers minkä olen lukenut.

Taisin aiemmin mainita myös ostaneeni Batman : Pöllöjen Hovin. Taitaa olla viimeisin minkä olen uudemmasta jenkkimatskusta lukenut.

Kello- viiden- tee.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #314 : 29.08.2013 klo 19:02:24 »
Uskomaton määrä hienoa tavaraa kerralla. Iso osa noista kyllä jää ostamatta heti, vaikka kuinka kiinnostaisi, koska lompakko ei tykkää. Tällainen iso rysäys saattaa myös aiheuttaa kirjakaupoissa ja sarjakuvakaupoissa varastointiongelman.