Kirjoittaja Aihe: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2012  (Luettu 1171 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
Vs: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2012
« Vastaus #90 : 22.02.2012 klo 23:55:34 »
AdLibris n. 24,90 postikuluineen. Tilasin. Brubakerin Kapu kiinnostaa, joten jatkokin tulee ostettua.

Tilasin tuolta jo kerran tuoreeltaan. Tuli kohtelias ilmoitus jumalattoman odottelun jälkeen, että "ei saatavissa".

Ja AdLibris on yleensä ollut niin luotettava. En tiedä, onko minulla jokin kirous vaiko vain huonoa onnea Egmontin kovakantisten supersankarijulkaisujen kanssa... Sama juttu kävi nimittäin Thor -Viikinkienkin kanssa alun perin.

Vincent

• Jäsen
« Vastaus #91 : 23.02.2012 klo 08:08:44 »
Kostajat: Saarroksissa on pakko-ostos, en sitten vaikka syö jos ei muuten opiskelijabudjetti periksi anna.

Telkkarista tulee maksulliselta Disney XD-kanavalta. Toki jollekin peruskanavallekin olisi kiva saada. DVD:nä pitäisi löytyä kaupoista kaksi levyä, joilla yhteensä puolet ekasta kaudesta, kielinä englanti, suomi (dubbi kelvollinen) sekä ruotsi/norja/tanska. Hassusti DVD-kotelossa puhutaan osasta hahmoista englanninkielisillä nimillään vaikka dubbi käyttää vakiintuneita suomennoksia.

Lurker taisi puhua Walking Dead tv-sarjasta.

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #92 : 23.02.2012 klo 09:20:40 »
Ihan kaikkea en menisi kuitenkaan kovakantisena ostamaan kun tarjolla on joissakin halvempia vaihtoehtoja, jos viitsii ottaa selvää. Mutta ei sillä jos joku haluaa maksaa kovista kansista ylimääräistä, niin ymmärrän minä toisaalta tuonkin.
Osan Egmontin kovakantisista ostin silloin puoleen hintaan kun Egmontshop loppui (Spirit, Vartijat, Sillage, 300 yms), iso osa ostettu lähinnä huutonetin kautta noin puoleen hintaan ja varmaan 4-6 kpl halvimpia egmontshopista/divarista täydellä hinnalla. Ei ole pahemmin ollut ylimääräistä rahaa näitä täydellä hinnalla ostella joten siksi puuttuviakin on kertynyt tuo 26kpl. Näistä uusista ostan ehkä 2-3kpl täydellä hinnalla ja siihen minun rahani loppuvatkin. Muita sitten kytätään varmaan taas vuosia divareista ja huutonetistä. Kovakantiset kyllä ärsyttäväti sen takia että kun tila on nyt ihan loppu niin joutuu aina myymään tai viemään divariin moninkertaisen määrän sarjakuvia että kovakantiset saa mahtumaan hyllyyn.

Taavi Suhonen

• Jäsen
  • Don't dream it, be it
« Vastaus #93 : 23.02.2012 klo 14:21:56 »
Lurker taisi puhua Walking Dead tv-sarjasta.

Niinpäs puhuikin, pitäisi lukea viestit tarkemmin.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #94 : 23.02.2012 klo 14:50:37 »
Tilasin tuolta jo kerran tuoreeltaan. Tuli kohtelias ilmoitus jumalattoman odottelun jälkeen, että "ei saatavissa".

Ja AdLibris on yleensä ollut niin luotettava. En tiedä, onko minulla jokin kirous vaiko vain huonoa onnea Egmontin kovakantisten supersankarijulkaisujen kanssa... Sama juttu kävi nimittäin Thor -Viikinkienkin kanssa alun perin.

Kulkukatin pojasta Helsingistä löytynee yhä...

Juu no, itse alan jo jostain kumman syystä vieroittua noista Marveleistakin ja Walking Deadista en edes tykkää, tykkäsin enempi tv-sarjasta kuin sarjiksesta, kumma kyllä.

Minkäs minä sille voin jos olen tällainen outo, kriittinenkin, otus  :P

No, olen jo uskoni menettänyt Suomen sarjisbiznekseen jo muutenkin. Sarjisharrastus alkanut hiipua myös yleisellä tasolla, ekan kerran eläissäni. Kyllästyminenkö iskenyt kun kaikki tuntuu jo niin moneen kertaan pureksitulta...

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #95 : 23.02.2012 klo 18:08:24 »
Minulla taas ei yksinkertaisesti ole varaa paljon mihinkään. Ja ne mihin on, niin vaivalla hankin niihinkin rahat.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #96 : 23.02.2012 klo 19:25:33 »
Walking Dead -kirja on selvästi halvempi kuin jenkkiversio, mikä on harvinaista. Jos siis kyseessä on suora käännös siitä ekasta kovakantisesta, niinkuin sivumäärän ja kannen perusteella voisi päätellä.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #97 : 23.02.2012 klo 22:03:26 »
Walking Dead -kirja on selvästi halvempi kuin jenkkiversio, mikä on harvinaista.
Siinä ja siinä. Bookdepositorylla kovakantinen maksaa 25.55 euroa. Mutta yllättävän halpa tuo suomiversio tosiaan on. Sitä ja sen syytä mietin jo aikaisemmin. Oisko tästä sitten yhteispainos ja jollakin yhteistyömaalla on merkittävästi suurempi painos. Tai jotain.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #98 : 24.02.2012 klo 01:21:39 »
Kannattaa vertailla hintoja sellaisesta nettikaupasta, josta saa molempia, sitten kun saa. Suomiversion hinta tulee tod.näk. olemaan halvimmissa paikoissa alle kaksikymppiä.

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #99 : 29.02.2012 klo 09:38:32 »

No nyt tuli ihan ajallaan lähetysilmoitus (viikko tilauksesta).
Welcome back, Frank.

Tina DeMona

• Pervo Örvelö
  • Jäsen
« Vastaus #100 : 24.03.2012 klo 20:21:17 »
Minusta ainakin se Jätti-Batman vai mikä olikaan muutama vuosi takaperin oli perin mielenkiintoinen läpileikkaus Lepakkomiehen uraan. Vaikka toisaalta, olisi tosiaan ihan kiva saada jotain pidempiäkin, asiallisia kokonaisuuksia suomeksi.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #101 : 25.03.2012 klo 14:54:54 »
Varmaankin noita parhaimpien tarinoiten kokoomia toi on. Mut musta ois kiva, jos Cult tulis suomeksi. Joskus muinoin omistin kokooman, mutta sittemmin olen sen jollekin myynyt enkä vuosiin ole sitä lukenut. Mutta muistaakseni oli hyvä. Ainakin kuvitus.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Jussi Tyni

• Jäsen
« Vastaus #102 : 26.03.2012 klo 23:33:33 »
Cultille peukku pystyyn täältäkin.

Vielä suurempi toiveeni olisi, että Long Halloween tulisi ulos suomennettuna. Jos Cult ja Long Halloween julkaistaisiin, niin kaikki oleelliset, suuret Bat-tarinat olisivat kai saatavilla suomen kielellä (vai unohdanko nyt jotakin...) ja se olisi hienoa se.

Sitten voisikin alkaa julkaisemaan esim. kovakantisena albumisarjana tätä Grant Morrisonin uutta (pre-52) Bättistä siitä mihin Batman ja Poika jäi. On kyllä kaikkineensa (tarina pomppii moniin lehtiin ja minisarjoihin) aivan huikean hyvää settiä. Kutkuttavan kimuranttia ja tyylikästä kamaa juoneltaan ja kuvitukseltaan koko juoksun ajan.

Mutta tuo edellinen lausehan oli täyttä utopiaa ja suosittelenkin kaikki kynnelle kykenevät hankkimaan kyseisen juoksun vaikka jenkki tpb:inä luettavaksi. Mielestäni parasta Batmaniä sitten Long Halloweenin.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #103 : 26.03.2012 klo 23:46:40 »
Jos Cult ja Long Halloween julkaistaisiin, niin kaikki oleelliset, suuret Bat-tarinat olisivat kai saatavilla suomen kielellä (vai unohdanko nyt jotakin...) ja se olisi hienoa se.

Meillä saattaa olla näkemysero, mutta minusta aika paljonkin...
Katso haulla mitä olen aiemmin kommentoinut asiasta.
Mutta siis äkkiseltään tulee myös Arkham Asylum mieleen.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Lönkka

• Jäsen
  • Life goes on (except for those who die)
« Vastaus #104 : 26.03.2012 klo 23:56:15 »
Luin joskus aikoinaan Cultin eikä jäänyt millään lailla mieleen.
Edes kompulsiivis-obsessiivisenä kerilyhamsterina en kokenut minkäänlaista tarvetta hankkia tuota. En siis ymmärrä hehkustusta sen tiimoilta, mutta olin kyllä noihin aikoihin 98 prosenttisesti marveliitti ja DC oli kokolailla kryptoniittia.