Ensi vuonna tulee huippuja juttuja! Batman-lehteä ei nyt kuitenkaan ole tekeillä, vaan jotakin siltäkin saralta saadaan suomeksi.
Täh? Bätmän? Missä?
Sait minut hereille vuosikymmeniä kestäneestä unesta. Kerro nyt vähän enemmän, tai menen takaisin nukkumaan!
Poimikaa vain parhaat päältä, niin minun uskoni Batman-tarinoiden laatuun pysyy yllä.
Noh, noh.
Näillä meiningeillä pystyttäisiin helposti julkaisemaan 4 spessua tai jopa kokoelmaa vuodessa Batman tavaraa, ja silti jäisi vielä tulevan varalle laadukasta Batman tavaraa. Älä meinaan unohda vanhoja stooreja.
Tarinoiden pitäisi olla helposti lähestyttäviä ja ei liian pitkiä. Mielestäni Phoenixin paluu -juttu viime vuonna oli viimeksi tällainen.
Mutta kun...se oli tylsä. Ja typerä. Eli siis meinaan että laatu myös mukaan.
Äxxä miehet ym. mutantit on yksi niistä joita en Wolverinen ohella jaksa lukea millään englanniksi. Niinpä suomalainen julkaisu on hyvä juttu, jotta voin seurata koko soopaa edes hiukan inhimillisemmällä kieliasulla.
Mutta koska X-mutantti-Wolverine lehdissä ei jatkumossa tunnu tapahtuvan mitään kiinnostavaa, päädyn siihen kantaan että Untold stories linjat voisi olla kivempi. Ja lehden hinta alemmas, heti!!
The Long Halloween, The Long Halloween, The Long Halloween...
Olen vakiintunut jo siihen uskoon, että kun lopulta TLH jatko-osineen päivineen julkaistaan, minä käytän tekohampaita, etsiskelen silmälasejani ja mumisen sekavia. Jeph Loebia muutenkin enemmän, ja tämä on käsky!