Kirjoittaja Aihe: Benjamin  (Luettu 749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
Vs: Benjamin
« Vastaus #30 : 14.01.2018 klo 09:08:54 »
Dodiin! Integraali on nimensä veroinen. Ekku saa (vähintään) kaksi kärpästä yhdellä ostoksella.

Juuri näin hommat pitää hoitaa. Lyhyemmätkin tarinat mukaan ettei jää turhaan julkaisematta ja käy niin kuin Ken Parkerin kanssa, että jää muutamista sivuista kiinni.

Ekku

STD

• Jäsen
« Vastaus #31 : 14.01.2018 klo 09:15:03 »
Ranskaksi näitä kokoelmia markkinoidaan sanalla integrale. Se tarkoittaa "kokonainen"  tai jotain vastaavaa. Eli kaikki pitää olla mukana.

Sitä jännäsin, että kumpaan Benjamin-kirjaan tuo Waltheryn kaksisivuinen on pantu. Onneksi se on tuossa nyt suomeksi julkaistussa opuksessa!
« Viimeksi muokattu: 14.01.2018 klo 11:06:18 kirjoittanut SkTV »

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #32 : 20.01.2018 klo 17:57:49 »
Heh, nuo hahmojen jalat...!

Lokkiparvi

• Jäsen
« Vastaus #33 : 26.06.2020 klo 13:59:35 »
Onko kukaan lukenut noita ysäriluvun tai uudempia Benjamineja, Smurffeja ja/tai Johannes ja Pirkale albumeja?

Mitä netissä olen hieman katsellut niin tussaus on niissä hieman huonompi. Näyttää siltä että tussaaja olisi käyttänyt enemmän insinöörikynää ja vähemmän siveltimiä kun Peyon suuruusaikoina? Ero on tietenkin pieni, mutta silti hieman häiritsevä. Kannattaiskohan noita hankkia tulevaisuudessa kuvien-ihailemis näkökulmasta? ;D

Hankin muuten hiljain Benjamin integraalin, hirveän hieno kirja! Toivottavasti niitä tulisi lisää Otavalta.

*Muokkaus: Ahaa, taisin itse löytää vastauksen tuohon sivellinkysymykseen. Mitä olen netissä vähän katsellut niin tussaus uudemmissa Smurffi- ja Benjamin-albumeissa näyttää samantyyppiseltä kun uudemmissa Sammy albumeissa.

Piirtämisessä tapahtuu Non Stopin ja Semicin albumien välissä selkeä tekninen muutos: Berck vaihtoi siveltimestä tussiterään. Non Stopin sarjat tehtiin siveltimellä ja ne on tarkemmin ja jotenkin elävämmin piirretty.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2020 klo 00:57:49 kirjoittanut Lokkiparvi »