Jaa, pitäisiköhän tuo Fosteri sittenkin tilata... Minulla tosin on NBM:n koko sarja. Osaisiko joku antaa mielipiteen onko uusi versio niin paljon isompi/tarkempi / muuten parempi että kannattaa lähteä tämä vielä hankkimaan?
Kannattaa joskus ihan vaikkapa huvin vuoksi katsella eri foorumeista, mitä ihmiset keskustelevat jostain uudesta kirjasta. Noista keskusteluista saa kyllä irti mielenkiintoista informaatiota. Tosin ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, mutta kyllä ne minusta voivat antaa jonkinlaista suuntaa.
Siksi arvostan suunnattomasti niitä kvaakkilaisia, jotka kertovat jostakin ostamastaan kirjasta, millainen se on, kannattaako ostaa ja joskus ovat laitteneet jotain kuvaakin. Esimerkiksi Tertsi kertoi kerran jostain Moebiuksen kirjasta jonka olin juuri tilaamassa silloin, kun olin vielä töissä, että koko ei ole päätä huimaava. Kirja osoittautuikin todella pienikokoiseksi. Muistaakseni kirjan koko oli todella todella pieni. Olisiko ollut kämmenen kokoinen kirja. Olisin ollut murheellinen pitkän aikaa, jos sen olisin ehtinyt tilaamaan. Mutta onneksi Tertsi mainitsi kirjoituksessaan kirjasta kuinka isokokoinen se oli.
Tietääköhän kukaan tässä vaiheessa, mikä on tuon uuden restauroidun Hogart-opuksen koko? Minuakin kovasti Hogartin ystävänä kiinnostaa, millainen on kirjan graafinen taso.