Tämä siis esimerkkinä, etten mistään yhteydestä löydä ainoatakaan jälkeä siitä, että brittien Tarzan-lehtiin olisi todella nimikkosankarin seikkailuja, tai edes kuvituksia, vielä 1950-luvulla työstetty.
Jos tästä joku on kiinnostunut, niin olen valmis lyömään viimeisen naulan tähän arkkuun. Jos osoittautuu, että olen ollut väärässä, otan ilolla vastaan kaiken tiedon, joka kyseenalaistaa johtopäätökseni, mutta olen vakuuttunut että ainoa Tarzan-aiheinen oma materiaali 1950-luvulla brittijulkaisuissa ovat olleet sen kansikuvat. Olen ilmeisesti jahdannut epätarkkuuksien, väärinkäsitysten ja käännösvirheiden muodostamia aaveita koko tämän ajan.
Fantasiakirjailija Michael Moorcock oli toimittamassa Tarzan Adventures -lehteä 1950-luvun lopulla ja tämän ansiosta hänen faninsa ovat Moorcockin foorumilla skannanneet kyseisen lehden toimitussivuja (ks. erityisesti
Tarzan Adventures -lehteä käsittelevän ketjun kolmas sivu).
Näiltä palstasivuilta löytyy paitsi tietoa pääsarjan, eli Tarzanin, seikkailujen alkuperäistietoja myös kakkossarjojen tekijöitä (näin jälkikäteen on näppärää, että myös tulevan julkaisun tekijätietoja on mainostettu samoilla palstasivulla). Toki vain pieni osa lehtiä on skannattu, mutta siltä osin kuin sivunäytteitä on, niiden antamat tiedot täsmäävät ERBzinen indeksoinnin kanssa, jossa on koostettuna näiden lehtienTarzan-seikkailut, mutta ei kakkossarjoja (esimerkkinä
Tarzan Adventures vol 8). Kakkossarjat on kuitenkin indeksoitu erään kauppapaikan sivuilla, joka näyttää olevan paras yhteen koottu listaus lehtien kakkossarjoista (esimerkkinä jälleen
Tarzan Adventures vol 8). Kauppapaikan tiedot täsmäävät näiden kahden muun lähteen lisäksi myös Rafael López Espín haastatteluun, sekä Fuscon aiemmin tässä mainitun kakkossarjan osalta.
Moorcockin fanien skannaamista palstasivuista selviää, että brittitekijät ovat tehneet kansikuvia ja ennestään jo tiedettiin että britit ovat tehneet lehteen kakkossarjoja, kuten myös espanjalaiseskin. Sitä en tiedä, ovatko kansia tehneet espanjalaiskolmikko Fuente, Bermejo ja Espí, mutta Fuenten ja Espín kakkossarjoista tiedetään molempien osalta yksi sarja nimeltä.