Mulla kävi Sfarin kanssa sama. Sattuuhan sitä,
Waugh Bode esim. ei ittekään tainnu loppuvaiheessa enää tietää kumpi on.
Julie Doucet miettii välillä et jos ois mies,
Julie Schwartz http://www.kvaak.fi/naytajuttu.php?articleID=253 sen sijaan on miesten mies.
Marv/Mary Wolfman on mulle ollu henkilökohtainen ongelma. Tiedän että siellä jenkkilässä on just se joku nainen, mutta onko siellä myös joku mies jolla on saman tyylinen nimi? Joku oli jonkun sisko tai naimisissa jonkun kanssa? Sekavaa. Olen tätä pari kertaa yrittänyt setviäkin, mutta sitten en ole ikinä jaksanut loppuun asti tonkia!
Kuinkahan moni aloitteleva ankisti luulee rapakon takana, että
Kari Korhonen on sievä tyttö? Mut se onki komea mies! Vai julkaistaaks noita Akkareita ees kovin kaukana täältä?!
Ja mitä tulee -ko päätteisiin japanilaisiin nimiin niin a-päätteiset miehennimet on kans joillekin ulkkareille ollu aikanaan kova pala. Aaa... mistä tuleekin mieleeni vielä...
Suomisarjakuvan klassikkomöhläyksiin kuuluu lisäksi
Mertsi Toivosen (Sarjakuvia! -lehden tekijä) nimeäminen ensin muutamassa Sarjainfossa naiseksi. Selityksenä oli se että jonkun mummon nimi oli Mertsi!
Muistaakseni myös
Nalle Virolainen tai ainakin Nalleposti koki jossain mediassa (ettei vain olisi ollut info tämäkin) saman kohtalon. Nallehan seurusteli tuolloin Sirkun kanssa ja heidän lehteään arveltiin tyttöporukan tekeleeksi.