Kirjoittaja Aihe: Freddy Milton  (Luettu 395 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

vesa saarinen

• Jäsen
Freddy Milton
« : 16.05.2006 klo 10:18:15 »
Freddy Milton vierailee lähipäivinä Suomessa - Helsingissä ja Kemin sarjakuvafestivaaleilla.

Helsingissä Miltonin voi tavata perjantaina 19.5.2006 klo 14-15. Paikkana on Sanomatalon WSOY-myymälä, jossa Milton jakaa nimikirjoituksiaan ja tapaa fanejaan.

Kemissä Milton on seuraavana päivänä: hänet voi tavata ainakin virallisemmissa merkeissä lauantaina 20.5. klo 11 alkaen.

Siitä miestä moikkaamaan!
"Maailman turhien asioiden joukossa sarjakuvat edustavat kärkipäätä! Kaiken lisäksi ne ovat kalliita."
-Roope Ankka

Leo

• Jäsen
Vs: Freddy Milton
« Vastaus #1 : 17.05.2006 klo 16:21:59 »
Hemmetti soikoon, kun Milton tulee Helsinkiin yhtenä niistä harvoista perjantaista, kun en pääse käymään siellä. Tuleehan noita piirtäjiä onneksi myöhemminkin - toivottavasti.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #2 : 17.05.2006 klo 16:28:56 »
Olisiko Helsingin kirjamessuille tulossa taasen joku?
No, Kemissäpä nuista kohta kuulee...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

dokki

• Jäsen
« Vastaus #3 : 18.05.2006 klo 02:35:46 »
Just sopivasti tulen Helsinkiin 12-14, joten voisin käydä kotimatkalla hakemssa nimmarin talteen. Kertokaas mulle, että mihinkä sen pyydän? Onko Suomessa koskaan ilmestynyt mitään Milton-erikoisnumeroa tai jotain miltonmaista? Kansikuvia edes? ;-)

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #4 : 18.05.2006 klo 10:27:41 »
No nyt on numerossa 20/06 Miltonin johtosarja, ja lisäksi on ilmestynyt yhteispohjoismainen erikoisjulkaisu "Villi Pohjola". Varmasti on molempia tarjolla Sanomaladossa.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #5 : 18.05.2006 klo 11:49:06 »
Just sopivasti tulen Helsinkiin 12-14, joten voisin käydä kotimatkalla hakemssa nimmarin talteen. Kertokaas mulle, että mihinkä sen pyydän? Onko Suomessa koskaan ilmestynyt mitään Milton-erikoisnumeroa tai jotain miltonmaista? Kansikuvia edes? ;-)

Ainahan voi pyytää Miltonin nimmarin hänen Nakke-albumeihinsa. Jos Sanoman väki vain ei kieroon katso.  ;D

Timo

Barksi

• Jäsen
« Vastaus #6 : 19.05.2006 klo 20:47:41 »
Ainahan voi pyytää Miltonin nimmarin hänen Nakke-albumeihinsa. Jos Sanoman väki vain ei kieroon katso.  ;D

Timo

Minä menin pyytämään Nakke- albumiin. Eikä katsoneet kieroon. Tai en ainakaan huomannut.

Timo Ronkainen

• professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • "Ja rangaistus on greippi!"
« Vastaus #7 : 19.05.2006 klo 21:18:56 »
Minä menin pyytämään Nakke- albumiin. Eikä katsoneet kieroon. Tai en ainakaan huomannut.

Sinä olit siis siinä jonossa ekana, tai ainakin silloin kun minä siihen tulin. Mulla oli Nakke-alpparin lisäksi Lohikäärmeperhe Puff-albumi  ;D ja tämä ikivanha Sarjakuvalehden numero jossa oli Miltonin ensimmäinen pitkä sarjakuva ikinä. Heirlock Shomes...

Timo

Barksi

• Jäsen
« Vastaus #8 : 20.05.2006 klo 14:39:35 »
Sinä olit siis siinä jonossa ekana, tai ainakin silloin kun minä siihen tulin. Mulla oli Nakke-alpparin lisäksi Lohikäärmeperhe Puff-albumi  ;D ja tämä ikivanha Sarjakuvalehden numero jossa oli Miltonin ensimmäinen pitkä sarjakuva ikinä. Heirlock Shomes...

Timo
Taisin olla ekana jonossa. Ja oikein sujuvaa englantia puhuin. ;D

Karhula

• Jäsen
  • Cavazzano is best!
« Vastaus #9 : 04.04.2008 klo 18:14:03 »
 :police: Ennen inhosin hänen tyyliään, mutta nykyisin olen tykästynyt,  :police: koska tyyli on niin voimakasta ja lennokasta. (Aah...)