Kirjoittaja Aihe: Akkarit vai taskarit  (Luettu 737 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Fauntleroy

• Jäsen
Vs: Akkarit vai taskarit
« Vastaus #60 : 05.09.2008 klo 19:52:19 »
Eipä ole uutta tarinaa tainnut tulla useampaan vuoteen, tahti ei vakuuta. ::)

Rosa on lopettanut tarinoiden tekemisen. Anteeksi offtopic.

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,5142.630.html

Koninkaulus

• Jäsen
  • "Atte kumiorava, varo imuketta!"
« Vastaus #61 : 05.09.2008 klo 20:16:38 »
Jaaha. Enpä ollut tuostakaan kuullut, kun en ole Rosan tekemisiä niin aktiivisesti seuraillut. Muistan viime vuodelta jonkun jutun, jossa sanoi, ettei ole uutta tarinaa kehitteillä vielä.

Sääli, vaikken mikään suuri Rosa-fani ollutkaan. Toisaalta, eivät ne viimeiset tarinat kovin loistokkaita muistaakseni olleet. Ehkä hyvät ideat vain loppuivat.
Topolino & Orazio Cavezza

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #62 : 06.09.2008 klo 13:55:44 »
Aku Ankkojen taso on kyllä viime aikoina ollut hälyyttävän huono, näin kokomaisuudessaan. Muutama tärppi on toki.
Tämän herken paras Sanoma-sarjis on Roope-Setä lehti.
Je suis alle kuuden euron pizza!

auliakut

• Jäsen
« Vastaus #63 : 14.04.2013 klo 10:48:23 »
 ??? Joskus aikaisemmin menivät Roopesetälehdet kaupaksi mukavasti huutonetissä, mutta nyt on ollut hiljaisuus sillä sektorilla...olisiko syy siinä, että keräilijät ovat jo saaneet kokoelmansa täyteen, ja uusia keräilijöitä ei ole tullut.....???
Vai onko syy siinä, etteivät ihmiset nykyisin jaksa keskittyä keräämään Disney lehtiä, kun se on kuitenkin ainakin  kymmenen vuoden projekti...nykyisin kun pitää olla kaikki " mulle ja heti" tyyliin...
Itse olen kerännyt Disneyn lehtiä yli 20 vuotta eikä vielä kokoelmani ole mielestäni läheskään täydellinen...aina on jotain korjattavaa ja vaihdettavaa parempikuntoiseksi....