Tuo tarinan hidas eteneminenhän tuntuu olevan nykyään kaikkien marvel-julkaisujen taakkana. Lienee tarkoituksellista, jotta ne saadaan mukavasti yksi tarinakokonaisuus julkaistua uusiksi yksien kansien välissä Tpb:ssä. JMS on kyllä ennenkin, tai siis aina, ollut aika pitkäjänteinen kirjoittaja (B5 paras TV-sarja ikinä).
Mutta itse lehdestä. Tykkäsin. Kovasti. Frankin kuvitus hiveli silmää, koska olen Marvel-harrastuksessani 90-luvun alun lapsi. Tuli hulkin paremmat ajat mieleen (vrt. viime vuodet) Olen aina pitänyt tuollaisesta "siististä" piirtotyylistä (Byrne, Keown, Lee, Davis, Adams... En nyt ole ihan varma ovatko nuo kaikki niin siistejä). JMS:n kerronta on sujuvaa ja upotettu usan hallinnon kritiikki upposi. Pidin siitä, että alastomuutta ei tarvinnut teennäisesti peitellä kohdissa joissa se on luonnollista, mutta silti se tuntui välillä päälleliimatulta, kuin keinotekoiselta tavalta lisätä "rajuutta" sarjakuvaan, onhan se MAX-sarjaa. Kaikenkaikkiaan oikein mukava lehti, pesee kaikki viime vuoden megat Ylivertaisia lukuunottamatta. Jatkoa odotan innolla.