Heip Sampsa,
Hienoa että sinäkin arvostat laatua. Meitä on täällä muitakin, joille painojälki on tuiki tärkeä elementti.
En tullut laittaneeksi merkille mainitsemiasi asioita, koska katselin lehteä jonossa kassalla hetken. Se oli sellainen pika silmäys. Menen uudestaan ostoksille illemalla, sillä en sanut kaikkia tarvitseamiani ruoka-tavaroita kerralla. Ostan lehden ja tutkin asiaa. Mutta olet luultavasti oikeassa havannoissasi. Erinomaista, jos laatu tuosta vielä paranisi. Sen TÄYTYY parantua.

Viivojen
TÄYTYY pysyä ohuina ja selvinä.
Minä luulen,että noiden Ilta-sanomien stippien viivojen paksuus siis se, etteivät hienot hiusviivat, jotka maestro Barry tekee terällä ja musteella näy tarkasti johtuu siitä, että materiaali jonka toimitus on saanut käsiinsä ei ole ollut parasta laatua tai sitten se johtuu muista tekijöistä. Minulla on joitakin Frew-kustantamon Mustanaamioita, jotka saamieni tietojen mukaan on painettu digitaalisesta materiaalista, jolloin hienoihin hiusvoiivoihin tulee sellaista häiritsevää sahalaitaa, ja viivojen tarkkuus kärsii. Se on johtunut digitaalisen skannauksen huonosta laadusta.
Jos joku teistä tietää jonkinlaista listaa tulevista uusista Ilta-Sanomien Mustanaamio/Sy Barry jaksoista, niin se olisi tosi mahtavaa. Ei jaksaisi käydä joka päivä katsomassa lehteä kaupassa. Mutta pakko nyt tässä tapauksessa. Minulta nimittäin puuttuu juuri noita 1960- 1970 luvun Barryn piirtämiä jaksoja.
Olen niin iloinen tuosta Ilta-sanomien Mustis-stripeistä, että täytyy piirtää jotakin aiheeseen liittyvää. On pitänyt tehdä aikaa sitten niitä Mustis kansiakin....Sain tänään inspiraation piirtää pitkällisen hiljaiselon jälkeen. Täytyy laittaa tuotos luonnokset osioon kunhan kokoan luovuuden rippeet.