Komppaan Jamozia. Olen aikaa sitten esittänyt ajatuksen siitä, että miksi Egmont nyt ei voisi millään julkaista noita Kari Leppäsen piirtämiä jaksoja, jotka on nänty vain Fantomessa ja Frew-kstantamon mustanaamioissa Australiassa, joita minulla on sievoinen kokoelma?
Toivon, että Egmontin sarjakuva vastaava ottaisi seuraavan idean harkintaan:
Kari Leppäseltä hieman isompi kokoinen speciaali juhla-albumin kokoinen lepykkä ennen Suomessa julkaisemattomia Mustanaamio tarinoita. Ja sitten siihen vaikkapa jonkinlainen esittely Kari Leppäsestä. Ei siis samanaista mokailua kun oli silloin se SY BARRY speciaali joksi sitä ei voitu missään tapauksessa sanoa.
Mitä järkeä on julkaista aina UUDESTAAN....uudestaan samat tarinat?
Kari Leppäsen omilta www-sivuilta Egmontin toimittajat kyllä löytävät infoa siitä, mitä Suomessa ei olla julkaistu. Ja kyllä Kari itsekkin harmittelee sitä, ettei noita tarinoita ole Suomeksi tullut. Lukekaahan hänen sivuiltaan.
Ja sitäpaitsi koska materiaali on jo julkaistu Ruotsissa värillisnä ja Australiassa musta-valkoisena, niin siitä varmasti löytyy painomateriaali originaalit ainakin Fantomenin toimituksesta. Mutta en usko että Egmontin toimittajat meidän kommenteistamme välittävät. Onhan se nähty käytännössä ennenkin! Joten minun puolesta saavat julkaista sitä jo ennen luettua. Turha sitten vikistä kun ihmetellään, miksei numerot myy. Siis toimittajien pitäisi olla luovia ja keksiä aina uusia ideoita jotta myynti paranee. Jotain pientä speciaalia numeroihin aina, niin varmasti myntiä on. Se on päivänselvää, että jos lehdessä ei ole mitään uutta, samat tarinat taas, niin eivä ne silloin myykkään.