Joka tapauksessa, ensi syksynä julkaisevat tämän;
Sanokaa ruotsalaisista mitä sanotte, mutta tykkään heidän "realistisesta" tyylistään enemmän.
Ruotsalaiset on kansana jees mutta hans Lindahl pois lukien tuo näyttää siltä että kiinnostaa enemmän kuin tavan mustis.
Mustanaamion ongelma on minusta siinä että hahmo ei ole kehittynyt pätkääkään sitten vuoden 1934.
En tarkoita pyrkimystä väkivallattomiin ratkaisuihin, eli ei tapa vastustajiaan jne, vaan sitä että Kit Walker on yhä se Kit Walker joka silloin löysi Diana Palmerin, on Hero ja Devil ja sama homma jatkuu mutta modernisaatio on jämähtänyt pahasti.
Totta aina välillä lisätään kybernettipahiksia ja muuta "modernia" mutta aika on ajanut ohi mustanaamion.
joo, olen jauhanut samasta teemasta ennenkin, mutta siis tämähän näkyy juurikin ruotsijulkaisuissa: kuinka moni tarinoista on juurikin esi-isien seikkailuja historiassa? koska niistä saa jotakin irti.
Nämä nykyaikaan sijoittuvat ovat poliittisen korrektiuden ja puolittaisen kokoperheen pulplukemiston syövereissä.
Itse pidin 80-luvun DC Phantomista. piirrostyyli oli karuhko ja värit niitä joista kvaakissa on noustu barrikadeille ennenkin mutta niiden afrikassa oli oikean afrikan ongelmia ja hyviä puolia.
Väärinymmärryksen välttämiseksi, minä pidän mustanaamioista ja lehti puoltaa asemaansa kotimaamme hyllyissä ja sarjakuvatietouden lisääjänä, mutta kaikessa laskelmoidussa lukijan kosiskelussaan tuo Dynamiten kansi on jo lupaavampi kuin sisällön puolesta kuin pohjoismaiset vastineensa.