Mua häiritsi Praedorissa väriskaala ja etenkin taivaan väritys, joka oli tunkkaista, mielestäni.
Taivas saisi olla enemmän cyaaniin päin vaalea ja heleä. Ei ultramariini(?). (en koskaan muista näitä hienoja värien nimiä!!!)
Kyllä värit ihan oikein meni. Ja kritiikki on aiheellista. Itseänikin vähän harmitti se valitsemani taivaan sävy.
Länkkäritarinassa olin käyttänyt heleää taivaansinistä ja halusin Praedorin eri näköiseksi. Mutta kun molemmat sarjat tummenivat rajusti painossa, ei niissä taivaissa niin kauhean suurta eroa ole. Ja seuraavassa numerossa vaihtuu taas painopaperi, joten katsotaan mitä silloin tulee ulos.
Petrin antama briifaus Praedorin väritykseen oli: "Hiekanväriseen pukuun pukeutunut nainen kävelee hiekkaerämaassa. Kohtaa hiekanväriseen pukuun pukeutuneen velhon, jolla on pähkinänruskea iho."
Luojan kiitos, että se haarniskaheppu oli mukana

Noin niinkuin yleisesti ottaen - miten montaa tilaajaa pidetään sarjakuvalehden kannattavuusrajana?
Ei semmoista yleispätevää vastausta ole. Riippuu mm. siitä millä hinnalla on saanut sarjat ostettua ja millä katteella myy itse eteenpäin ja paljonko painaa makkelia. Liikesalaisuuksia.
Onko siis yhdessä lehdessä yksi albuminmittainen sarja ja lisäksi joitakin lyhyitä sarjoja?
Yleisesti ottaen albumimittaisia tarinoita ei saa julkaista kokonaisina lehden sisällä, vaan ne on pilkottava vähintään kahteen osaan. Tarkempaa vastausta joudutte odottamaan siihen saakka, kunnes lehti ilmestyy

Lehden sisältö tulee kai kuitenkin olemaan Suomeksi ennen julkaisematonta?
Kaikki tällä hetkellä työn alla olevat sarjat ovat aiemmin suomeksi julkaisemattomia ja näin on tarkoitus olla jatkossakin.
Toisinaan voi olla perusteltua uudelleenjulkaista joku harvinaisempi sarja, mutta ne ovat poikkeuksia.