Kirjoittaja Aihe: Disney-albumit (Glénat)  (Luettu 5722 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Disney-albumit (Glénat)
« Vastaus #150 : 08.03.2019 klo 14:19:40 »
Kohdetta on katsottu jo hämmästyttävät >1000 kertaa. Tietenkään 1000 erillistä huutajaa ei ole sitä katsonut, mutta ainakin kohde on löydetty ja herättänyt ansaittua mielenkiintoa.
Täytyy tunnustaa, että katsastan tämän huudon 1-2 kertaa päivässä.
Mutta kuka on tuo Abronsius-huutaja. Huutaa peräperään 1 euron korotuksia. Onko kyseessä myyjä ite, joka näin keinotekoisesti yrittää nostella hintaa ylöspäin vai mikä ihme juttu toi on.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #151 : 08.03.2019 klo 15:02:26 »
Mutta kuka on tuo Abronsius-huutaja. Huutaa peräperään 1 euron korotuksia. Onko kyseessä myyjä ite, joka näin keinotekoisesti yrittää nostella hintaa ylöspäin vai mikä ihme juttu toi on.

En kyllä usko että Maso itse nostaisi hintaa ja täällä kertoisi myynnistä avoimesti.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #152 : 08.03.2019 klo 15:16:08 »
Myyjä Porissa ja Abronsius Turussa. Ostaja luultavasti vain yrittää päästää korotusautomaatista ohi kokeilemalla huuto kerrallaan mikä on automaatin raja. Joskus tullut tuota itsekin harrastettua kun olen jostain kohteesta halunnut selvitellä kuinka paljon on toisen korotusautomaatti. Tuossa kohteessa on kuitenkin useamman käyttäjän korotusautomaatteja ollut. Eniten Frank miller on tuota hintaa korottanut poju80 kanssa korotusautomaateilla

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #153 : 08.03.2019 klo 15:18:32 »

Näyttäs yrittävän tuo Abronsius haarukoivan Frank Millerin asettamaa korkeinta hintaansa mutta ilman että itse joutuu asettamaan omansa. Eli mahd pienillä vahingoilta yrittää päästä käsiksi opukseen.

Ekku

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #154 : 08.03.2019 klo 15:29:49 »
Näyttäs yrittävän tuo Abronsius haarukoivan Frank Millerin asettamaa korkeinta hintaansa mutta ilman että itse joutuu asettamaan omansa. Eli mahd pienillä vahingoilta yrittää päästä käsiksi opukseen.

Ekku
Mä kun en harrasta näitä huutokauppoja vaan painan aina "osta heti" nappia jos sellainen löytyy. Kysyn, että jos Abronsius nostaa eurolla tuota hintaa, niin eikös silloin Frank Miller tai kenellä nyt on korotusautomaatti päällä, niin laita siihen väliin oman huutonsa. Nyt Apronsius yksinään perä perään korottelee huutoa.

En tiedä siis kuinka tämä huuto-juttu toimii, mut ihmettelen!
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Maso

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #155 : 08.03.2019 klo 15:48:34 »
En kyllä usko että Maso itse nostaisi hintaa ja täällä kertoisi myynnistä avoimesti.

Ainahan voisi pyytää jotain kaveriakin nostamaan hintaa. Mutta ei. Itseäni vähän ihmetyttää miksi monet yrittää jo nyt "voittaa" huutoa - itse epäilen, että vasta viimeisen viiden minuutin aikana tulee tosi huutajat mukaan.

Tuo korotusautomaatin maksimin haistelukin on vähän niin ja näin. Itse ainakin laitan nykyään maksimihinnan, jonka olen valmis maksamaan ja jos joku maksaa enemmän, niin täytyy odottaa josko seuraavalla kerralla saisi halvemmalla..

JR

• Jäsen
  • -
« Vastaus #156 : 08.03.2019 klo 16:23:47 »
Mä kun en harrasta näitä huutokauppoja vaan painan aina "osta heti" nappia jos sellainen löytyy. Kysyn, että jos Abronsius nostaa eurolla tuota hintaa, niin eikös silloin Frank Miller tai kenellä nyt on korotusautomaatti päällä, niin laita siihen väliin oman huutonsa. Nyt Apronsius yksinään perä perään korottelee huutoa.

En tiedä siis kuinka tämä huuto-juttu toimii, mut ihmettelen!

Se on vain tuo huutohistorian näyttötapa, joka hämää. Korotusautomaatin "huudot" eivät näy huutohistoriassa välihuutajien välissä ennenkuin automaatti häviää. Eli jos A:lla on automaatti, ja B huutaa seitsemän kertaa peräkkäin automaattia pienemmän hinnan, automaatin tekemät välikorotukset eivät näy huutohistoriassa. Ja jos C huutelee B:n huutojen väliin pari korotusta, huutohistoriassa näkyvät vain B:n ja C:n välihuudot ja A:n huutoautomaatti sitten kärjessä.

Mielenkiinnolla kyllä seuraan tuota hintakehitystä ja ihmettelen Mason tapoon näitä ennakkohuutelijoita. Itse on aikomuksena vasta tuon viiden viimeisen minuutin aikana koittaa kertaalleen kepillä jäätä.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #157 : 08.03.2019 klo 16:32:13 »
Se on vain tuo huutohistorian näyttötapa, joka hämää. Korotusautomaatin "huudot" eivät näy huutohistoriassa välihuutajien välissä ennenkuin automaatti häviää. Eli jos A:lla on automaatti, ja B huutaa seitsemän kertaa peräkkäin automaattia pienemmän hinnan, automaatin tekemät välikorotukset eivät näy huutohistoriassa. Ja jos C huutelee B:n huutojen väliin pari korotusta, huutohistoriassa näkyvät vain B:n ja C:n välihuudot ja A:n huutoautomaatti sitten kärjessä.

Mielenkiinnolla kyllä seuraan tuota hintakehitystä ja ihmettelen Mason tapoon näitä ennakkohuutelijoita. Itse on aikomuksena vasta tuon viiden viimeisen minuutin aikana koittaa kertaalleen kepillä jäätä.
Ahaaaa! tämmöinen systeemi...no nyt tiedän tämänkin.
Joo epäilen, että viimeisen 5 minuutin aikana voidaan nähdä todella aktiivista toimintaa ja ihan uusia huutajia tässä kohteessa.
On kyllä liikaa meikäläiselle nämä hinnat, vaikka kirjaa tekisikin kovasti mieleni. Ehkä meen kansalliskirjaston lukusaliin lukemaan tuon ja mahdollisesti ostan englanninkielisenä ton jos semmoinen vaan julkaistaan.

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #158 : 08.03.2019 klo 16:33:49 »

Noin tekisin minäkin, jos tosissaan haluaisin tuon julkaisun. Harmittaa,kun en ollut hereillä ja niiden 108 joukossa, jotka onnistuivat tuon saamaan mutta samalla on hyvä olla naisvaltaisessa matalapalkka-ammatissa, niin ehkäpä ei tarvitse huutaa😎

Ekku

PS. Mutta onhan tuota sikahauskaa seurata kui käy

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #159 : 11.03.2019 klo 09:37:51 »
Päivän hinta onnellisimmat seikkailut Akulle 350€. Aika hyvä korotus hintaan muutaman kuukauden vanhalle julkaisulle

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #160 : 11.03.2019 klo 10:48:22 »
Aika hyvä hinta tuli kirjalle!
Mitäs toi nyt maksoi jotain 25 euroo kai Adlibriksellä...huutohan nousi 14 kertaiseksi. Ihan hyvä tilihän tosta tuli. Onneksi olkoon vaan Masolle. Nyt on taas massia ostaa lisää sarjakuvia.

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #161 : 11.03.2019 klo 11:18:36 »
23.60 oli tarkka hinta millä sai ostaa Adlibrikseltä. Kyllä tuosta hyvän suunnan saa mistä hinnoista kannattaa lähteä suoraan pyytämään. Oli kyllä mielenkiintoista seurata hinnan kehitystä. Oman jätän hyllyyn kuitenkin halpenemaan toistaiseksi  :P

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #162 : 11.03.2019 klo 11:26:27 »
paitsi jos tilasi black fridayn aikaan niin silloin hinta oli 17,6€ ;)

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Vastaus #163 : 11.03.2019 klo 12:55:49 »
paitsi jos tilasi black fridayn aikaan niin silloin hinta oli 17,6€ ;)
Ei paha hinta...joo sit olis melkein 20-kertainen voitto.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #164 : 11.03.2019 klo 16:13:08 »
Hieno summa, loistava tuotto.  Tyyppi joka tuon myi saisi lähettää kiitoksen Sanomille munauksesta jolla tienasi hyvät rahat.
Je suis alle kuuden euron pizza!