Kirjoittaja Aihe: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2015  (Luettu 240 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
Vs: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2015
« Vastaus #15 : 17.01.2015 klo 14:43:27 »
Tuskin tulee kun siihen pitäisi ottaa mukaan ns. kuulumaton lehti eli se missä Wolvie menettää paranemisvoimansa ja killable-juoksu myös ja x months to die-juoksu ja sitten death of-juoksu eli ei olisi mikään 100 sivun opus.

Ei siihen mitään Killable-juoksuja tarvita. Eka sivun "aikaisemmin tapahtunut" riittää. Julkastiinhan Kapteeni Amerikan kuolema kahtena kirjana.
Welcome back, Frank.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #16 : 17.01.2015 klo 19:30:49 »
Ei siihen mitään Killable-juoksuja tarvita. Eka sivun "aikaisemmin tapahtunut" riittää. Julkastiinhan Kapteeni Amerikan kuolema kahtena kirjana.

Ei Killablea tarvita välttämättä mutta se toisi ns. lihaa luiden päälle mukavasti.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #17 : 18.01.2015 klo 20:09:10 »
Pelkkä Wolverinen kuolema olisi vähän köyhä julkaisu. Kyllä siihen johtavat tapahtumat pitäisi ensin lukea. Sitä vaan on aika paljon.

Killable 6 osaa (~120 sivua), parannusvoiman menetys 1 lehti (~20 sivua), x months to die 3 lehteä (~60 sivua) ja tuon bannerin alla tuli 6 lehteä eli ~120 sivua ja itse Death of 4 lehteä (~80 sivua) eli yhteensä ~280-340 sivua.

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Vastaus #18 : 22.01.2015 klo 23:24:48 »
Jos leffat ovat vielä yhtään sarjisten vetoapuna, niin onhan myös Big Hero 6 Marvel sarjikseen perustuva. Onko kukaan lukenut sitä? Paitsi kun ne vilahti Hämiksessä?

En kyllä usko että ilmestyy suomeksi, mutta mistä näitä tietää.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #19 : 03.02.2015 klo 20:33:49 »
Egmontin julkaisukalenterin kommenteista: "Ryhmä-X näkkäriin nimeen oli jossain vaiheessa päässyt livahtamaan tuo Osa 1, vaikka kyseessä oli ihan itsenäinen teos. Mitään osaa 2 ei siis varsinaisesti ole suunnitteilla eikä tänä vuonna näillä näkymin tule Ryhmä-X näköispainosta. Mutta pistetään toive korvan taakse!"

Pitäkää tunkkinne.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #20 : 03.02.2015 klo 21:30:30 »
Keväällä (maaliskuussa) tulee:

Mustanaamio 1972
Sillage 10
Walking Dead 6

+ Asterixia ja Tex Willeriä

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #21 : 03.02.2015 klo 21:44:48 »
Keväällä (maaliskuussa) tulee:

Mustanaamio 1972
Sillage 10
Walking Dead 6

+ Asterixia ja Tex Willeriä

Köyhäksi menee. Onneksi on RW kustannus.

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #22 : 04.02.2015 klo 07:19:21 »
Kannattikohan tätä varten kysellä lukijoiden toivomuksia ja ottaa sitten varman päälle julkaisuissa?

Harmittaa kyllä yksittäiset näköispainokset (Teräsmies 1977, Ryhmä-X 1984-1985) ja ei täydelliset näköispainokset (Mustanaamio). Hämähäkkimies ja Aku  näkkärit on ne ainoat joilla voi oikeast korvata hyllyssä jo olevat tai sieltä puuttuvat sarjikset. Eikös Hämis näkkäri 1985 pitänyt olla muuten jaettuna kahteen osaan? Osa1 kesällä ja osa2 syksyllä vai onko tulossa ollenkaan?

Jos RW kustannus julkaisee 2-3kpl/kk niin se paikkaa aika hyvin Egmontin puutteet mutta olisihan se kiva että Egmontin julkaisuja tulisi vähän enemmän. Toisaalta kukkaro aika tiukilla jo RW julkaisujenkin kanssa. 

X-men

• Jäsen
« Vastaus #23 : 04.02.2015 klo 20:09:48 »
Egmontin julkaisukalenterin kommenteista: "Ryhmä-X näkkäriin nimeen oli jossain vaiheessa päässyt livahtamaan tuo Osa 1, vaikka kyseessä oli ihan itsenäinen teos. Mitään osaa 2 ei siis varsinaisesti ole suunnitteilla eikä tänä vuonna näillä näkymin tule Ryhmä-X näköispainosta. Mutta pistetään toive korvan taakse!"

Pitäkää tunkkinne.

Höhlään paikkaan sitten katkaisivat (toki Dark Phoenix-saga on tullut muutamaan otteeseen jo) ja halvemmaksi olisi tullut jos olisi tehty näkkäri vain vuoden 1984 lehdistä (~200 sivua).

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #24 : 04.02.2015 klo 21:52:59 »
No duoda duoda. Ei näistä tietenkään mitään rahasampoa koskaan tule mutta kun kerran aikanaan kyseltiin toivomuksia , niin olinko tosiaankin ainoa joka olisi halunnut Mustanaamioissa olleita oheistarinoita integraaleina: Brice J. Hawker , Thorgal etc tai vaikka John Carteria?

En ole tietoinen oikeuksista ja vastaavista vaan olen kaivannut kyseisiä loistavia sarjoja.

t:Ekku

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #25 : 05.02.2015 klo 11:44:58 »
No duoda duoda. Ei näistä tietenkään mitään rahasampoa koskaan tule mutta kun kerran aikanaan kyseltiin toivomuksia , niin olinko tosiaankin ainoa joka olisi halunnut Mustanaamioissa olleita oheistarinoita integraaleina: Brice J. Hawker , Thorgal etc tai vaikka John Carteria?

En ole tietoinen oikeuksista ja vastaavista vaan olen kaivannut kyseisiä loistavia sarjoja.

t:Ekku

Et ole ainoa. Kyllä minullekin olisi Thorgalit kelvanneet ja kelpaisivat edelleen.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #26 : 05.02.2015 klo 12:14:55 »
Köyhäksi menee. Onneksi on RW kustannus.

Toisaalta Egmontin tiedotehan antaa ymmärtää, että keväällä voi vielä tulla muutakin, sillä nyt on kerrottu vasta maaliskuun loppuun mennessä ilmestyvistä julkaisuista:

"Tässä vihdoin kovasti kyselty kevään julkaisuohjelmamme! Tällä kertaa ohjelma ulottuu vain maaliskuun loppuun, kerromme loppukevään ja kesän ohjelmasta lisää myöhemmin."

Eli toivotaan yhä parasta - eli siis lisää kaikkea kivaa!
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #27 : 05.02.2015 klo 12:33:04 »
"Tässä vihdoin kovasti kyselty kevään julkaisuohjelmamme! Tällä kertaa ohjelma ulottuu vain maaliskuun loppuun, kerromme loppukevään ja kesän ohjelmasta lisää myöhemmin."

Missä tämä oli? Ei löydy fb:stä, blogista tai lehdistötiedotteista?

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #28 : 05.02.2015 klo 14:04:34 »
Missä tämä oli? Ei löydy fb:stä, blogista tai lehdistötiedotteista?

Sähköpostiin tänään tulleessa Egmontin lehdistötiedotteessa noin lausuttiin.
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #29 : 12.02.2015 klo 10:28:53 »
Voisko joku Egmontin heppu (esim tri Tuomio), tai heitä lähellä oleva taho, joka kuitenkin tietää suunnitelmista, nyt vähän valaista mitä Marvelia on tulossa ja milloin. Ei nämä nyt mitään valtiosalaisuuksia kai ole? RW:n viestintä on esimerkillistä, ja Koivumäki kertoo mukavasti uutisia aina kun tietää.

Spekulaatiota/kuulopuhetta/rivien välistä luvattua:

- Hämis ilmestyy koko vuoden (Rautkorpi vahvisti)
- Hämis näkkäri 1985 (julkaisukalenterin kommenteissa)
- Wolverinen uudempi seikkailu kadonneessa valtakunnassa (blogissa)
- Thorin luojapommin jatko (seuraavaksi: Thor palaa Midgardiin)

Tässäkö kaikki? Tulis edes nämä, Ryhmä-X näkkäri osa 2 tyrmättiin blogissa.

Edit: Uudessa blogipostauksessa esitellään kevään uutuudet, sieltä pari lainausta:

"Ja tämän kirjan [Walking Dead kuudes kirja] jatkoa tarvitsee tällä kertaa odottaa vain syksyyn. ... Kesäkuulle uskallan jo luvata mm. supersankaritoimintaa Marvelin malliin, ... ... Ja lupaamme, että hiljaista kevättä seuraa räiskyvä syksy!"

No, onhan tuossa nyt vähän toivon kipinää.