Kirjoittaja Aihe: Huonoin manga (muista asialliset perustelut)  (Luettu 40243 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

NPC

• Uusi jäsen
Re: Huonoin manga
« Vastaus #45 : 24.05.2005 klo 20:04:35 »
Löytynee varmaan paljon huonompiakin, mutta niistä mitä olen jaksanut lukea vähintään yhden lehden, One piece oli ehdoton pohjanoteeraus.

Manga & anime -fani

• Vieras
« Vastaus #46 : 27.05.2005 klo 17:52:44 »
One piece on luettava, vaikka onkin pelkkää roskaa (typerä aihe jne.) ja Maison Ikkoku on niin syältä kun olla voi (en tosin oo lukenu ku ekan englanniks, mut silti..) ja beyblade on aika idioottimainen myös. Ranmaa. Dragon ballii ja salapoliisi Conanii suosittelen, ne kuuluu suosikkeihini.

k0st

• Uusi jäsen
« Vastaus #47 : 19.06.2005 klo 12:17:55 »
EI ole tullut luettua huonoa mangaa  :)

Marsumestari

• Jäsen
« Vastaus #48 : 19.06.2005 klo 17:28:09 »
Vähiten minua ovat miellyttäneet King of the Bandits Jing sekavan piirrostyylinsä vuoksi, Orion ja Dominion Tankpolice: Conflict 1. (No more noise) yleisen sekavuuden takia. Ko. Dominion Tankpolice-albumi oli siinä mielessä pettymys, että siitä tehdyn anime-sarjan kaksi ekaa osaa iskivät minuun erittäin kovaa.

Slummimarsu

• Jäsen
« Vastaus #49 : 20.06.2005 klo 13:17:49 »
Tämä on helppo, sehän on tietysti Dragon Ball Z.
Örh... Muuten olet ihan oikeassa, mutta DBZ on mangan pohjalta tehty sarja... Dragon Ball on se sarjakuva.

Varsin pikkumaista, mutta aika sama.

Slummimarsu

• Jäsen
« Vastaus #50 : 20.06.2005 klo 13:20:52 »
Dragonball.Sen perusteella mitä olen kaupassa selaillut.Ei oikein kiinnosta hirveästi tuollainen tappelu-sarjakuva  :P .
Kyllähän se tappeluon aika tyhmää, mut ei se tappelu siinä mua kauheesti kiinnosta, vaa se juoni.

Yahzuniichuan

• Uusi jäsen
« Vastaus #51 : 26.06.2005 klo 20:45:54 »
Sanoisin, että Beyblade.

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #52 : 26.06.2005 klo 21:32:53 »
Sanoisin, että Beyblade.
Sama täällä. Tota kurkkasin kaupassa ja katoin vähän aikaa ihan hölmistyneenä. Pelkkiä screensotteja!(Niinkun täällä onkin jo todettu) Melkeen sama juttu ku ne myy niitä videoita missä on noita jaksoja kaupassa tyylin jollain 15 eurolla ja siinä on jotain 2-3 jaksoo.
Hei hei.

hukka

• Vieras
Re: Huonoin manga jee jee
« Vastaus #53 : 29.06.2005 klo 13:09:50 »
juu   onhan naa  kaikki beybladet ja....... nii  mut animesta paras on naruto juu se on kovis  siihen animee laitetaan huumoria niin et   kieli pois ja kaiken maailman  sakra jutut   :D

Arminen

• Jäsen
« Vastaus #54 : 01.07.2005 klo 17:15:03 »
Beyblade juu.
  Kyllä minä Cowboy Bebop mangasta tykkään. Tai siis ei se ainakaan huonoimpien  joukkoon kuulu. One Pieceä olen yrittänyt lukea, ja olen toivonut jatkuvasti että se paranisi, mutta sehän menee vain huononpaan suuntaan... harmi...

MattiR

• Vieras
« Vastaus #55 : 04.07.2005 klo 11:27:16 »
Joo,kyllä se on Beyblade.

rama

• Jäsen
  • ”Be a devil, not a crybaby!”
« Vastaus #56 : 04.07.2005 klo 17:43:04 »
Joo,kyllä se on Beyblade.

Jees, ja hyvänä kakkosena Battle Royale, siis nimenomaan se jälkikäteen piirretty manga, ei itse (nerokas) elokuva...
”My problem lies in reconciling my gross habits with my net income”                      
      Errol Flynn

https://oblivionhigh.wordpress.com

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #57 : 04.07.2005 klo 17:46:59 »
Battle Royale leffat 1 ja 2 oli hyviä... manga ei muhun iskeny...
In this Wild and Woolly Universe, there are 3 things you can count on:

Your Brains, Your Bros, and Your Bike!

rama

• Jäsen
« Vastaus #58 : 05.07.2005 klo 21:40:02 »
Syvältä...

Giffen puhuu laveasti siitä kuinka liian rajut muutokset tekevät jutusta aivan toisen kuin se alkuperäinen, mutta toisaalta liian vähäiset tuottavat kompromissin joka ei ole kenenkään mieleen. No, mielestäni herra Giffenin lopputulos on suosta, mutta niin uhkuu japanilainen alkuperäisteoskin mielestäni rahastuksen makua. Jotkut eivät tiedä milloin lopettaa...
« Viimeksi muokattu: 05.07.2005 klo 21:43:53 kirjoittanut rama »
      Errol Flynn

rama

• Jäsen
« Vastaus #59 : 05.07.2005 klo 21:45:19 »
... tarkennan vielä varmuuden vuoksi, että alkuperäisteoksella en siis tarkoita alkuperäistä romaania, vaan Japanissa julkaistua mangaa  ;)
      Errol Flynn