Kirjoittaja Aihe: One Piece  (Luettu 3440 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
Vs: One Piece
« Vastaus #90 : 24.06.2005 klo 22:53:32 »
Se unohtu vielä sanoa, että tossa Suomenkielisessä pokkarissa 3-4, Jango on käännetty "Django"... johtunee kai, että niin se lausutaan... no arvailuksi menee taas...
In this Wild and Woolly Universe, there are 3 things you can count on:

Your Brains, Your Bros, and Your Bike!

Pepsi

• Jäsen
  • Kukahan.
« Vastaus #91 : 25.06.2005 klo 16:42:36 »
Jokaisen mangan olen ostanut.

Niin tuosta Django jutusta. Uskon myös sitä Jango juttua Sanjin mukaan - käännetään melkein kun lausutaan.
Mutta silmään on pistänyt eräs asia pokkareiden 3-4 jutuissa. Kun kolmosessa Django (tottakai) kävelee takaperin ja tietenkin nelosen alussakin. Mutta sitten se yhtäkkiä nousee rinnettä pitkin..eteenpäin..? No joo, saattaahan olla ihan niin ettei se pakosta kävele kokoajan takaperin, mutta tuo nyt pisti hieman silmään. Emmätiä, pikkujutut vaaan pistää silmään..
Relax, minä tässä.
(kuva omasta takaa.)

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #92 : 25.06.2005 klo 20:44:36 »
Sen bossi (Kuro) tuli sen rinteen ylös ja ei ollu kovin ilonen. Joten ei sille tullu varmaan mieleen kävellä takaperin, sillä suunnitelmahan oli jo pahasti myöhässä.

Joten sillä ei ollu aikaa joutavuuksiin...

Mun veikkaus...

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #93 : 26.06.2005 klo 15:04:01 »
Joo, olen mäkin ostanut noi kaikki tähän mennessä suomennetut One Piecet ja tarkotus olis ostaa lisää kun tulee. Omasta mielestäni ne on erittäin hyviä. Ja tosta Django-jutusta: minua itseäni ei ainakaan häirinnyt se seikka, että ensin se kävelee takaperin ja yhtäkkiä taas ei. Jokainen kävelköön miten tykkää :).
/Edit: typo typo typo...
Hei hei.

Hatake

• Ninja
  • Uusi jäsen
  • Im a babysitter -__-'
« Vastaus #94 : 05.07.2005 klo 22:44:24 »
tietääkö kukaan montako one piece pokkaria tulee vielä   ??? Itselläni on jo kaikki suomeksi ilmestyneet OP pokkarit . Muuten mikä on teidän mielestänne paras tähän mennessä (suomeksi) ilmestynyt OP pokkari ? musta vol 3! :) Sillä siinä on hyvin esillä lempi(jatkuu)
One Piece <3
Naruto <3
Detective Conan <3

Hatake

• Ninja
  • Uusi jäsen
  • Im a babysitter -__-'
« Vastaus #95 : 05.07.2005 klo 22:50:36 »
(jatkoa edellisestä) ....sillä siinä on hyvin esillä mun lempi hahmoja esim. gaimon ja usoppin pikku merirosvot jotka muistuttavat erikoisen paljon minua ja kahta kaveriani (minä olen se porkkana).  ;D ;D ;D
One Piece <3
Naruto <3
Detective Conan <3

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #96 : 05.07.2005 klo 23:10:07 »
En ole ihan varma, mutta ainakin 21 tulee. Enkä nyt ole ihan varma mikä olisi paras kirja tähän mennessä suomennettuna, ehkä osa 1, koska siitä se kaikki alkoi ;D.
Hei hei.

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
  • Smells like baked Alaska.
« Vastaus #97 : 06.07.2005 klo 01:04:16 »
21 kirjaa? Kyllä niitä tulee paaaljon enemmän koska muistaakseni One Piece on Shounen Jumpin vanhin sarja ja sitä nuoremmista mangasarjoista on tehty paljon yli 21 alppaa.

Lainaus
Se mua mietityttää tosin, että myöhemmin kaveri liittyy Merivoimiin ja taistelee piraatteja vastaan. Mielenkiintoinen puolen vaihdos.

Tuo nyt ei minulle niin tärkeä tieto ollut mutta ei spoilailla jooko. =3=
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #98 : 06.07.2005 klo 15:57:17 »
21 kirjaa? Kyllä niitä tulee paaaljon enemmän koska muistaakseni One Piece on Shounen Jumpin vanhin sarja ja sitä nuoremmista mangasarjoista on tehty paljon yli 21 alppaa.
No en ollutkaan ollenkaan varma, sori. Mutta hyvä jos tulee paljon, niin on lukemista ;D. Vaikka onhan 21:kin aika paljon... Toivottavasti jaksaa seurata, eikä tule ihan liikaa sellasia täyte osia.
Hei hei.

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #99 : 06.07.2005 klo 17:01:55 »
Japanissa on Vol. 37 tullu myyntiin jokin aikaa sitten...

Ja loppua tälle mangalle ja animelle ei näy...

Se muuten on aika yllättävää, että One Piece Anime sekä Manga ovat molemmat samassa... miten mä tän nyt sanoisin... no samalla maalla. Molemmat aika paljon Venetsiaa muistuttavalla saarella...

isokana

• Psykopehmo
  • Jäsen
  • Carpe canem!
« Vastaus #100 : 08.07.2005 klo 16:41:56 »
siis todellako? siis eikö one piece enää ilmesty ärrällä???

Riippuu R-kioskista. Kaikki Ärrät (Lehtipisteet) eivät One Piecea myy. Ja myyvät saa selville Lehtipisteen sivuilta myyntipistehaun avulla.

Mazka

• Jäsen
  • :F
« Vastaus #101 : 12.07.2005 klo 22:37:30 »
Tuli käytyä muutama viikko sitten Tokyokanissa helsingissä ja siellä kaiken muun japsisälän keskellä oli myös korillinen mangaa. Huvitti aavistuksen kuinka suomessa One Piecen kansikuvasto on varsin hillitty ja tyylikäs luonteeltaan ja tuo kori oli kuin joulukuusi:

http://koti.mbnet.fi/meki/galleria/kuvat/Sekalainen%202003-/Image013.jpg
http://koti.mbnet.fi/meki/galleria/kuvat/Sekalainen%202003-/Image014.jpg
Jos seksillä olisi Jumalan hyväksyntä
Hän ei olisi tehnyt eunukeista pyhiä

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
« Vastaus #102 : 13.07.2005 klo 23:16:35 »
Kävin tänään pläräämässä tuota Tokyokanin ihmekoria ja harmittelemassa sitä että sarjan piirrostyyli on vähän kehittynyt aikojen saatossa. Ei siinä että se olisi paha asia mutta minä olen ihminen joka inhoaa muutoksia.  :P

Nyt alan jo tottumaan suomenkieliseen käännökseen ja se tuntuu minulle ainoalta oikealta kieleltä one pieceen. O muuten fanien määrä lisääntynyt kivasti suomennoksen jälkeen, tänäänkin allekirjoittanut kävi ostamassa OP-aiheista krääsää kaupasta.

Pepsi

• Jäsen
  • Kukahan.
« Vastaus #103 : 17.07.2005 klo 18:43:07 »
Pidän mangasta, keräilen ja nuuskin ympäri nettiä hieman. Olen ostanut jokaisen ilmestyneen, ja aion jatkaakin. Ja koska aika utelias olen, löysin kerran sivuston, jossa oli luettavana luvut 292-374 (siis luvut! ei pokkareiden numerot vaan niiden luvut) ja ne oli käännetty englanniksi, paitsi kaksi viimeistä oli japaniksi.
Ja siitä, missä numeroita löytyy, niin täällä missä asun (Seinäjoki) löytyy melkein jokaisesta lehtihyllyn omistavasta paikasta uusin numero, jos ei, niin sitten viimekuun numero. Myös joissakin on vielä toinen numero myynnissä, mutta ensimmäinen löytyy näemmä vain divareista (-en ole katsonut), mutta muut sitten lehtipisteistä.
Relax, minä tässä.
(kuva omasta takaa.)

Arska

• Klabautermann
  • Jäsen
« Vastaus #104 : 17.07.2005 klo 19:41:06 »
Offoffoff// Tampereen keskustassa on pirun hyvä divari mistä kaikkia ilmestyneitä numeroita voi ostaa uusina. Harmi vaan etten asu Treellä.  :P

Lainaus
Ja koska aika utelias olen, löysin kerran sivuston, jossa oli luettavana luvut 292-374 (siis luvut! ei pokkareiden numerot vaan niiden luvut) ja ne oli käännetty englanniksi, paitsi kaksi viimeistä oli japaniksi.

Eekös tuo ole aika normaalia, netissä ei muuta olekaan kuin fanikäännöksiä.