Kirjoittaja Aihe: Nostaako sarjakuvista tehtyjen elokuvien julkaisut lehtien myyntiarvoa?  (Luettu 1845 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Renki

• Malttamaton kakara
  • Jäsen
  • Ostan Marvel-lehtiä sopuhintaan.
Niin, miten on. Nouseeko sarjakuvalehtien kysyntä ilmestyneiden elokuvien jälkeen?
 Itse kun näin maalaisjärjellä ajattelen, niin tuskinpa kovasti, mutta kyllä varmaankin se aina muutaman friikin tuo lisää, sarjakuvan pariin. Ja jos niitä jostakin syystä tulisi montakin ja kaikki haluaisivat samaa. Silloin käsittääkseni hinta nousisi.

Entäs nostaako divarin pitäjät sarjakuvalehtien hintoja kun jostain sarjasta tehdään elokuva?
Itse varmaan jos olisin myyntimies, nostaisin hieman hintoja aluksi ja sitten jos kauppa kävisi hyvin, niin VIELÄ lisää.

Miten on, onko pitempään harrastaneilla näistä mitään havaintoa, miten tämä käytännössä toimii?
« Viimeksi muokattu: 28.02.2005 klo 18:53:11 kirjoittanut Renki »

Rouhu

• Jäsen
  • Fornit some fornus
Niin, miten on. Nouseeko sarjakuvalehtien kysyntä ilmestyneiden elokuvien jälkeen?
 Itse kun näin maalaisjärjellä ajattelen, niin tuskinpa kovasti, mutta kyllä varmaankin se aina muutaman friikin tuo lisää, sarjakuvan pariin. Ja jos niitä jostakin syystä tulisi montakin ja kaikki haluaisivat samaa. Silloin käsittääkseni hinta nousisi.

Kyllähän käsittääkseni X-men leffojen suosio nosti vuonna 96 lopetetun Ryhmä-X sarjiksen takaisin julkaisuun. Ja havaittavissa on myös Hämähäkkimies lehtien lisääntyminen leffan vanavedessä.
  Hulk ei sentään omaa lehteään saanut leffan ansiosta, mutta se nyt on ymmärrettävää. :)