Author Topic: Hassun hauska tapaus  (Read 6674 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pjr

• Jäsen
  • :)
Hassun hauska tapaus
« on: 16.02.2005 klo 19:58:14 »
Reima:Alla olevasta linkistä avautuva sarjakuva käsittelee rasismia ja väkivaltaa tavalla, joka saattaa järkyttää tai loukata lukijaa. Avaat linkin omalla vastuullasi. Poistin kuvan ja jätin vain linkin koska meillä on nyt Kvaakissa uusi toimintatapa eli Netiketti.

http://kotisivu.mtv3.fi/karvarusina/auto1.jpg

Tässä teille taas yksi hassu sarjis juttu jonkamä tossa yks päivä tein.
Antakaa pliis mulle jotain kommenttei ja silleen, et kandeisko mun tehä näit lisää,
Ja et oliks tää hyvin piirretty jaonks musta mihinkään. Mut älkää välittäkö siitä että  toi teksti on ehkä vähän epäselvähkö tuol oikees yläkulmas ku se vaan johtuu siit et se on aikahuonosti kuvattu tolt paprult ku se oli nii iso ettei se mahtunu skanneriin.
Ja sit tos alakulmassakin pitäis olla mun signeeraus "PJR" mut seki on vähän hiipunu.
« Last Edit: 25.04.2005 klo 21:11:46 by Reima Mäkinen »

Tatu Junni

• Jäsen
Re: Hassun hauska tapaus
« Reply #1 on: 16.02.2005 klo 20:19:30 »
Eiköhän tässä ole hauskempaa sinä kuin tekemäsi työt... :-\

kaltsu

• Jäsen
« Reply #2 on: 16.02.2005 klo 20:43:09 »
Meinaatko piirtää saman vitsin vielä moneenkin kertaan? ;D

En muuten mahda sille mitään mutta jotenkin ajattelin heti että tuossa ovat sunnuntai-ajelulla Kvaakistakin tutut Tatu ja Titta (os Tytti) ;D

(sori Hanna)

Tatu Junni

• Jäsen
« Reply #3 on: 16.02.2005 klo 20:50:15 »

En muuten mahda sille mitään mutta jotenkin ajattelin heti että tuossa ovat sunnuntai-ajelulla Kvaakistakin tutut Tatu ja Titta (os Tytti) ;D

(sori Hanna)

Gaah! Älä sotke minua tuohon törkyyn!  ;D

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
« Reply #4 on: 16.02.2005 klo 21:36:10 »
Jees, jees. On se provoilu hieno asia.

...Tämä oli jo turhempaa kuin Karvinen  :P

EDIT: Voisitko muuten pistää työsi valmiin "uusin sarjakuvani tahi pilakuvani! Yleinen ketju!"- jatkoksi, kun muutkin niin tekevät? Ihan turha aloittaa uutta threadia joka sarjiksen vuoksi.
« Last Edit: 16.02.2005 klo 21:39:20 by Tuukka »
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

Hanna

• Jäsen
« Reply #5 on: 16.02.2005 klo 21:59:48 »

(sori Hanna)

Auts! ;)
Klik klik --> Sarjisblogini

tertsi

• Guest
« Reply #6 on: 16.02.2005 klo 22:06:06 »
Mun mielestä tää on paljon parempi kuin se "Jotakin kaunista". Sillä tämä on KAUNISTA. Hienot, jopa söpöt värit.

Nettisarjakuvaa tyypillisimmillään, joka ei ole haukku, vaan kehu!

Jos tekisit samalla tyylillä päiväkirjaa (a la Ville Ranta Angoulemessä), lukisin varmasti ainakin alun. Pientä varausta sen suhteen, että onko tarina omaperäinen tai kiinnostava, mutta kuitenkin.

Tsemppiä! ;D

EDIT: Hassu assosiaatio: Tästä tulee kummasti mieleen toi arvostelussa oleva Piko ja Fantasio. Johtuuko väreistä vai mistä?

Mielellään nää vois heittää tonne Valmiisiin sarjakuviin tai Kynsintään ja raateluun, niin ei tulis lisää näitä ketjuja, joissa on sitten vain muutamia kommentteja.
« Last Edit: 16.02.2005 klo 22:50:32 by tertsi »

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Reply #7 on: 16.02.2005 klo 22:45:05 »
Väripuoli on pirullisen onnistunut, varsinkin tuo kolmas ruutu. Vesivärit toimivat paremmin kuin tyypillinen tietokoneväritys, plussat siis niistäkin.

Tertsin kommentti päiväkirjasta oli kyllä mainio. Kyllä tälläistä mieluummin lukisi kuin jotain pahuksen ällösöpöilyä tai vastaavasti jotain yltiödramaattista tekotaiteellista draamaa. Rehellistä vittuilua ilman sen kummempia visioita. Hauskan toimivaa.

Amerikassa voisi olla menestystä tietyillä alueilla, dollareita tiskiin vaan.
__
Matti Veekamo
Veksu

tertsi

• Guest
« Reply #8 on: 16.02.2005 klo 22:57:17 »
Amerikassa voisi olla menestystä tietyillä alueilla, dollareita tiskiin vaan.
meinaatko maantieteellisesti vaiko esim.mielipideilmastollisesti? Tuli vaan ittelleni huima visio jostain tennesseeläisestä papparaisesta istumassa kuistilla keinutuolissä tää sarjakuvalehti sylissään. ;D

Ja mä oon todella pettynyt, jos tää sarjis on vaan jotain vittuilua. Putoo pohja pois kokonaan.

EDIT: Tässä on kyllä hiuksenhieno ero yltiödramaattiseen tekotaiteelliseen draamaan. Kuten edellä sanoin, jos tää on vittuilua vaan, niin silloin tää on nimenomaan yltiödramaattista tekotaiteellista draamaa.

rehellisyyttä ja aitoutta teoksiin kaipaan mä!
« Last Edit: 16.02.2005 klo 23:11:17 by tertsi »

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Reply #9 on: 16.02.2005 klo 23:13:39 »
meinaatko maantieteellisesti vaiko esim.mielipideilmastollisesti? Tuli vaan ittelleni huima visio jostain tennesseeläisestä papparaisesta istumassa kuistilla keinutuolissä tää sarjakuvalehti sylissään. ;D

Juurikin siis noin, eli "white power" yms edustajia kyseisessä maassa kuitenkin on ihan mukavasti markkinoita ajatellen.

Ja mä oon todella pettynyt, jos tää sarjis on vaan jotain vittuilua. Putoo pohja pois kokonaan.

Tämähän on puhtaavasti siis minulle sarjakuvista aiheutuva olo. Pekon motiiveista ei kukaan varmastikaan tiedä jote en usko että joudut pettymään. Minä itse siis vain arvostan tätä jo pelkän vittuilun teemalla.
__
Matti Veekamo
Veksu

tertsi

• Guest
« Reply #10 on: 16.02.2005 klo 23:33:33 »
Tässä on musta samaa kuin Archie Bunkerissa aikoinaan, paitsi, että ote on henkilökohtaisempi.

Kivik

• Paha Kissa
  • Jäsen
« Reply #11 on: 17.02.2005 klo 14:39:04 »
Pjr. Kotisivullasi vierailu sai virusskannerin älähtämään.
"Sata taiteilijaa aikoo kiertää kymmenen päivää ympäri maata puhumassa rauhan puolesta. Jos siinä junassa säilyy rauha ja kaikki sata tulevat elävinä takaisin,ei kenenkään pitäisi enää epäillä rauhan mahdollisuutta."
(Henrik Tikkanen:Henrikinkatu)

Pjr

• Jäsen
  • :)
« Reply #12 on: 20.02.2005 klo 18:18:32 »
Kuulostaa kyllä varsin mukavalta idealta, hmmm. parasta ottaa taas kynä ja paperia
vessaan mukaan

Eerie Viitanen

• Kuriton taiteilija
  • Jäsen
« Reply #13 on: 20.02.2005 klo 19:49:46 »
Joo-o tuota tässä ei mun mielestä ole mitään haukkumisen arvoista yksinään mutta useamman tälläisen tekeminen ei ole mielestäni hyvä idea. Toi "vitsi" häviää kun sitä toistaa eli älä tee tälläisiä samanlaisia enempää. mun milipide ;)

aitutaki

• Uusi jäsen
« Reply #14 on: 02.03.2005 klo 18:50:42 »
Rasismi ei himota.