Kirjoittaja Aihe: Lewis Trondheimin (kujan?)juoksu  (Luettu 2759 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raaka

• Jäsen
Lewis Trondheimin (kujan?)juoksu
« : 09.02.2005 klo 18:08:33 »
Osoitteessa
http://www.auracan.com/Indiscretions/2005/20050128.html
kerrotaan, että Trondheim vastaanotti Angoulêmen palkintonsa (paras sarja) juosten. Hän siis juoksi hakemaan palkintoaan, nappasi sen pysähtymättä ja palasi istumaan edelleen juosten. Koko aikana hän ei sanonut sanaakaan.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re: Lewis Trondheimin (kujan?)juoksu
« Vastaus #1 : 10.02.2005 klo 12:02:24 »
Tromppa pokkailee noita palkintoja harva se kuukausi niin eipä sitä jaksa aina lavalla pönöttää selittämässä kuinka kivaa ja ihanata ja ainoalaatuista on saada lasitönkkä (Angoulêmessä parhaasta albumisarjasta eli Jussi Jäniksen ihmeellisistä seikkailuista) arvovaltaiselta raadilta ja perheelle ja jumalalle ja lemmikeille ja työtovereille kiitos, kiitos.

Aiemmin olen jo toisaalla mainostanut Trondheimin tilitysteosta Desoeuvre.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
Re: Lewis Trondheimin (kujan?)juoksu
« Vastaus #2 : 10.02.2005 klo 16:37:40 »
Sinänsä terve asenne, eihän kukaan jaksa kuunnella mitään viiden minuutin vuodatuksia miten oma koira mahdollisti tämän ja kiitos kustantamolle.

Kuitenkin olen jollain tasolla sitä mieltä että tuollaisessa tilanteessa palkinnon saajalla pitäisi olla jonkinlainen moraalinen vastuu edes sanoa kiitos. Kuitenkin se palkinto on hänelle myönnetty. Mitenkäs nyt sen selittäisi. Kuitenkin omassa moraalimaailmassani sitten kun minusta tulee rikas ja kuuluisa aion kohteliaasti osallistua haastattelun kulkuun jos sellaiseen olen lupautunut jne. Ihmiset ansaitsevat sen.
__
Matti Veekamo
Veksu