Jos tekee selkeästi provosoivaa ja shokeeraavaa matskua niin kyllähän siinä on odotuksena, että ihmiset sitten kanssa provosoituvat. Sehän on osoitus siitä että juttu toimii. Tuntuu jotenkin turhalta mennä sen jälkeen syyttämään ihmisiä tiukkapipoisuudesta.
Kyllähän minä tietysti nautin tosta kun ihmiset provosoituu, mutta ei se kuitenkaan oo itse tarkoitus. On se 1 prosentti lukijoista joille jutut uppoaa, ja niitä varten ne on täällä.
Omasta mielestäni nää jutut ei oo mitenkään shokeeraavia, kuhan vaan on sellasta paskahuumoria mistä itse pidän. Eihän väkivalta-viihteen pitäis olla mitenkään uus juttu kvaakkilaisille. Voisi ruveta muitakin kyrpimään jos jokainen sota, miekkailu fantasia, supersankari, ammuskelu yms. juttu sais joka kerta "taidat olla vähän sairas kun nautit tappamisesta ja ihmisten satuttamisesta, ja oot varmaan ruma etkä saa naista" tyylistä kommenttia. Menee vähän asiattomuuksiin toisinaan(vaikka täyttä tottahan se on).
Mutta haukkuja antaa tulla vaan ihan kaikessa rauhassa. Kiitos vaan kaikille jotka ootte antaneet rakentavaa kritiikkiä.