Author Topic: Blueberry  (Read 352750 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
Vs: Blueberry
« Reply #1110 on: 11.07.2019 klo 19:57:26 »
Siis ymmärsinkö oikein että Fort Navajosta Hopeatähteen???? Ei helkutti, nyt on herkkua.

Ekku

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Reply #1111 on: 11.07.2019 klo 20:02:53 »
YYYEEESSSSSSSSSSSSS!!!
JIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Annan virtuaalisen suukon jokaiselle Liken työntekijälle.
Aivan valtavan hieno uutinen...Blueberry Integraali saadaan täydelliseksi.
Hyvä etten ostanut niitä ruotsalaisia Blueberryja. Tässä on monena kertana ollut todella epäileväinen näiden alkupään kirjojen suhteen. Hyvä, että on vielä muutama kustantaja jotka yrittävät ja kuuntelevat asiakkaita. Todella iloinen uutinen. Nyt kyllä otan yhden luostari-oluen tämän kunniaksi.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

seppo-setä

• Jäsen
« Reply #1112 on: 11.07.2019 klo 20:20:04 »
Huippua! Juuri sain viimeisimmän kokoelman luettua ja nyt tämä uutinen  :)

Mosabacka

• Jäsen
« Reply #1113 on: 11.07.2019 klo 22:01:12 »
Tervehdin ilolla alkupään numeroiden integraaleja, vaikka ne ovatkin jo hyllyssäni Zoom-versioina. Tosin jää senkin jälkeen vielä Marshall- sekä Blueberryn nuoruustarinat julkaisematta kovakantisina versioina. Nuoruustarinat ovat sitä paitsi kesken.

Kaiken kaikkiaan ajattelin joskus, että ihan turha haaveilla Blueberryn pisimmän sarjan hankkimista, kun alkupään numeroista pyydettiin älyttömiä hintoja. Nyt hyllyssä on kohta koko sarja! Kaikki on plussaa tämän jälkeen.
kehittyvä willeristi

TOSA

• Jäsen
« Reply #1114 on: 12.07.2019 klo 08:13:11 »
Aivan loistava uutinen. Isot kiitokset kustantajalle. Ei taida aivan ehtiä integraali 9 tälle vuodelle? Ruotsalainen versio näyttäisi ilmestyvän marraskuussa adlibriksen mukaan. No pääasia että kohta on kaikki nuo albumit integraaleina. Olisi vain pitänyt osata ennustaa aikoinaan ja myydä nuo kertaalleen luetut alkupään albumit pois kun niistä olisi saanut vielä hyvin rahaa.

Toivottavasti integraaleja saisi jatkossa Blueberryn nuoruus ja Marshal Blueberry albumeista.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #1115 on: 12.07.2019 klo 09:13:14 »
Aivan loistava uutinen. Isot kiitokset kustantajalle. Ei taida aivan ehtiä integraali 9 tälle vuodelle? Ruotsalainen versio näyttäisi ilmestyvän marraskuussa adlibriksen mukaan. No pääasia että kohta on kaikki nuo albumit integraaleina. Olisi vain pitänyt osata ennustaa aikoinaan ja myydä nuo kertaalleen luetut alkupään albumit pois kun niistä olisi saanut vielä hyvin rahaa.

Toivottavasti integraaleja saisi jatkossa Blueberryn nuoruus ja Marshal Blueberry albumeista.

Mikäs tarina tuohon 9:iin tulee OK Corral’in ja Dust’in lisäksi?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

vekka_of_savo

• Jäsen
« Reply #1116 on: 12.07.2019 klo 09:52:15 »
Mikäs tarina tuohon 9:iin tulee OK Corral’in ja Dust’in lisäksi?

Apaches nimistä kyhäelmää tässä ketjussa on aikaisemmin veikkailtu ja jos Ruotsalainen kokoelma tulee marraskuussa, niin eiköhän sitä Suomessakin jouluna saa.

TOSA

• Jäsen
« Reply #1117 on: 12.07.2019 klo 09:56:45 »
Olisi kyllä hienoa jos ysikin ehtisi tälle vuodelle. Kolme integraalia vajaan puolen vuoden aikana kuulostaa kyllä mahdottomalta mutta toivotaan parasta.

trendkiller

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #1118 on: 12.07.2019 klo 10:35:37 »
Untako tää vain on...vihdoinkin tämä toteutuu. Ensin Punaparta ja nyt tämä. Pakko aloittaa päivä lonkerolla.
Welcome back, Frank.

JAM

• Jäsen
« Reply #1119 on: 12.07.2019 klo 11:38:02 »
Mahtava uutinen! Valtavat kiitokset Liken väelle, joka on tehnyt suuren työn tämän projektin parissa. Eurooppalaisen käännössarjakuvan kustantaminen ei varmasti ole mikään rahasampo näinä aikoina, mutta ainakin Blueberry tuntuu olevan yhä suosittu? Ja miksipä ei olisi, A-luokan piirrosjälkeä mestari Girin kädestä ja mukaansatempaavia tarinoita. Blueberry-kokoelmista olisi muidenkin kustantamoiden syytä ottaa mallia.

kaitsu016

• Jäsen
« Reply #1120 on: 12.07.2019 klo 13:12:07 »
Uskomattoman hyvä uutinen tuo alkupään integraalien julkaisemien!
Suuret kiitokset Likelle!

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Reply #1121 on: 12.07.2019 klo 20:29:45 »
Kyllä on upea uutinen, vaikka jo aikoinaan hätäpäissäni menin ja tilasin ne ruotsiksi.
Ehkäpä joku haluaisi edullisesti?
Lisäys: Vihdoin joku tajusi että Blueberry-integraalien julkaisu on kuin lupa painaa rahaa. :laugh:
« Last Edit: 12.07.2019 klo 20:34:24 by Illodiini »
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #1122 on: 12.07.2019 klo 22:24:13 »
Lisäys: Vihdoin joku tajusi että Blueberry-integraalien julkaisu on kuin lupa painaa rahaa. :laugh:

En kyllä oikeasti tiedä mitään painosmääristä mutta epäilen että tämä sarjakuvabisnes on niin tuottoisaa että voisi kuvailla ”lupana painaa rahaa”, eiköhän tämä ole jonkun uuden yhteispainatuksen mahdollistama ”fan service”. Rmäki joskus Egmontin aikoinakin totesi että osa tehdään ihan sarjakuvakulttuurin vuoksi.

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Reply #1123 on: 15.07.2019 klo 23:22:02 »
En kyllä oikeasti tiedä mitään painosmääristä mutta epäilen että tämä sarjakuvabisnes on niin tuottoisaa että voisi kuvailla ”lupana painaa rahaa”, eiköhän tämä ole jonkun uuden yhteispainatuksen mahdollistama ”fan service”. Rmäki joskus Egmontin aikoinakin totesi että osa tehdään ihan sarjakuvakulttuurin vuoksi.
Kaikki on suhteellista, hyvä veli! Tämän bisneksen sisällä suomalaiset Blueberry-integraalit lienevät varmoja nakkeja. Toki tokaisusta on ainakin puolet huumoria, tai ehkä ironiaa. 8]
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #1124 on: 15.07.2019 klo 23:32:24 »
Kaikki on suhteellista, hyvä veli! Tämän bisneksen sisällä suomalaiset Blueberry-integraalit lienevät varmoja nakkeja. Toki tokaisusta on ainakin puolet huumoria, tai ehkä ironiaa. 8]

Kyllä siinä tokaisussa oli havaittavissa ironinen pohjavire, velihyvä  ;)