Author Topic: Blueberry  (Read 352978 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Blueberry
« Reply #1065 on: 13.12.2018 klo 20:12:29 »
Yleensä adlibriksestä tulee kyllä heti kun tilattavissa. Ilmeisesti liittyy siihen, milloin kirjat tulevat kirjavälityksen varastoon. Laitoin tilauksen sisään, kerron sitten tuliko mustikkaa.

Mustikkasaalis kerätty tänään priimakuntoisena. Upea teos!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Reply #1066 on: 14.12.2018 klo 20:41:23 »
Nyt olisi cdon.comissa sama tarjous kuin pari päivää sitten adlibriksellä.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Reply #1067 on: 14.12.2018 klo 21:03:03 »
Saatavilla myös SS Libriconin myymälästä torstaista 13.12. iltapäivästä eteenpäin.  ;)
Tänään olin joululahjoja ostamassa ja olin suuntaamassa kulkuni SS Libriconiin. Toiveena ostaa uusin Blueberry-kirja. Kello oli melkein 18 ja kauppa oli jo mennyt kiinni....arrghhhhhhhhhhh!
Nyt harmittaa ihan kauhiasti...huomenna uusi yritys...toivottavasti muistan mennä ajoissa sinne. Tietysti kirja on jo loppuunmyyty.

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

J.T.Chance

• Jäsen
« Reply #1068 on: 15.12.2018 klo 12:54:22 »
Blueberryn uutuus laskeutui onnistuneesti pikku kätösiini. Voiko hienompaa teosta olla?
Tässä päivänä muutamana juolahti mieleen, että Arizona on juuri se paikka, jossa tapahtuu (lähes) pääosa Blueberryn, Texin ja Kalkkaron seikkailuista. Niinpä edessä on nyt vihdoin ensi kesäkuussa pyhiinvaellusmatka kyseiseen osavaltioon. Grand Canyonin ja Monument Valleyn ohella reitti kulkee Texistä tuttujen huolapai - ja navojoreservaattien kautta. Apassireservaatit sijaitsevat aivan Arizonan koilliskulmassa (mm. San Carlos), joten sinne ja sielläpäin sijaitsevaan Tombstoneen ennättäminen on vielä epävarmaa. Toinen viikko on sitten Wyomingissa ja Montanassa Nez perce ja siouxien alueilla ( Little big hornen taistelualue nähtävä Yellostonen ohella). ”Pakotin” perheenkin mukaan isännän vaellukselle, joten saa nähdä kuinka käy  :P.
Ottaisin ilomielin ja kiitollisuudella vastaan matkavinkkejä alueella käyneiltä
Kvaakkilaisilta!
Blueberrystä vielä, että kaikki suomennetut löytyvät hyllystä, mutta sen bootlegin (Veren hinta) löytäminen ei ole vielä onnistunut.

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Reply #1069 on: 15.12.2018 klo 12:57:27 »
Blueberryn uutuus laskeutui onnistuneesti pikku kätösiini. Voiko hienompaa teosta olla?
Tässä päivänä muutamana juolahti mieleen, että Arizona on juuri se paikka, jossa tapahtuu (lähes) pääosa Blueberryn, Texin ja Kalkkaron seikkailuista. Niinpä edessä on nyt vihdoin ensi kesäkuussa pyhiinvaellusmatka kyseiseen osavaltioon. Grand Canyonin ja Monument Valleyn ohella reitti kulkee Texistä tuttujen huolapai - ja navojoreservaattien kautta. Apassireservaatit sijaitsevat aivan Arizonan koilliskulmassa (mm. San Carlos), joten sinne ja sielläpäin sijaitsevaan Tombstoneen ennättäminen on vielä epävarmaa. Toinen viikko on sitten Wyomingissa ja Montanassa Nez perce ja siouxien alueilla ( Little big hornen taistelualue nähtävä Yellostonen ohella). ”Pakotin” perheenkin mukaan isännän vaellukselle, joten saa nähdä kuinka käy  :P.
Ottaisin ilomielin ja kiitollisuudella vastaan matkavinkkejä alueella käyneiltä
Kvaakkilaisilta!
Blueberrystä vielä, että kaikki suomennetut löytyvät hyllystä, mutta sen bootlegin (Veren hinta) löytäminen ei ole vielä onnistunut.

Ookko kysynyt Makedoniasta?

Ekku

Ai niin hieno homma ja hyvää matkaa

TOSA

• Jäsen
« Reply #1070 on: 15.12.2018 klo 14:55:45 »
elokuussa olen viimeksi itse kysynyt makedoniasta tuota veren hintaa. Silloin vastaus oli että niitä oli yksi erä joka myytiin aikoinaan loppuun ja sen jälkeen ei ole näkynyt

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Reply #1071 on: 15.12.2018 klo 17:08:49 »
elokuussa olen viimeksi itse kysynyt makedoniasta tuota veren hintaa. Silloin vastaus oli että niitä oli yksi erä joka myytiin aikoinaan loppuun ja sen jälkeen ei ole näkynyt
Minäkin haluisin ton "Veren hinnan"...eipä ole näkynyt.

Toivoisin kyllä, että ne loputkin suomentamattomat Blueberryn nuoruus-albumit tulis suomeksi, mutta taitaa olla toiveajattelua nykypäivänä.

Tänään meikä haki SS Libriconista oman Blueberryni. Kohta alan lukemaan sitä.
Ei kai tule enää kuin 2 kirjaa ja mahdolliset 2 alkupään kirjaa, jos onni potkaisee.
Jos ei, niin sitten tulee ruottalaisten kirjat nrot 1 ja 2 koristamaan hyllyäni.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #1072 on: 15.12.2018 klo 19:29:24 »
Minäkin haluisin ton "Veren hinnan"...eipä ole näkynyt.

Toivoisin kyllä, että ne loputkin suomentamattomat Blueberryn nuoruus-albumit tulis suomeksi, mutta taitaa olla toiveajattelua nykypäivänä.

Tänään meikä haki SS Libriconista oman Blueberryni. Kohta alan lukemaan sitä.
Ei kai tule enää kuin 2 kirjaa ja mahdolliset 2 alkupään kirjaa, jos onni potkaisee.
Jos ei, niin sitten tulee ruottalaisten kirjat nrot 1 ja 2 koristamaan hyllyäni.

Huuto.nettiin tuli just myyntiin, jäsen luuna laittoi pariinkin ryhmään ilmoitusta.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Reply #1073 on: 15.12.2018 klo 20:18:20 »
Huuto.nettiin tuli just myyntiin, jäsen luuna laittoi pariinkin ryhmään ilmoitusta.
Joo monta Agentti X9:ää ja Veren hinta -albumi. Hinta on mukavat 700 €. Juu ei kiitos tolla hinnalla. Ostan sit vaikka ranskan painokset ja yritän kääntää ne suomeksi...prkl!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Reply #1074 on: 15.12.2018 klo 20:37:16 »
Joo monta Agentti X9:ää ja Veren hinta -albumi. Hinta on mukavat 700 €. Juu ei kiitos tolla hinnalla. Ostan sit vaikka ranskan painokset ja yritän kääntää ne suomeksi...prkl!

Varmasti myy myös erikseen. Kannattaa ehdottaa hintaa.

J.T.Chance

• Jäsen
« Reply #1075 on: 15.12.2018 klo 20:57:37 »
Olen aina ajatellut, että noi agentti x9-lehdet ovat jotain divareiden alehyllyyn sullottua kuraa, mutta ilmeisesti näin ei olekaan.
Minulle kerrottiin taannoin, että Veren hinta myytiin jokunen vuosi sitten kirjamessuilla hintaan 100 euroa. Voisin kyllä kuvitella, että priimakuntoisesta Texistä 1/1971 pyydettäisiin 500 euroa, mutta onhan tuo posketon hintapyyntö tavallaan hieno juttu: miksi harvinaisesta sarjakuvasta pitäisi pyytää vähemmän kuin muumimukista.
Tosin ajattelin tehdä kuten Darth Mika ja ostaa numeron ranskaksi. Aion kyllä vielä hetken odottaa, jos vaikka tulisi viestiä nuoruus-albumien julkaisemisen jatkosta.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Reply #1076 on: 15.12.2018 klo 21:22:40 »
Olishan niitä muitakin Bluebrryn nuoruus -albumeita, joita ei ole käännetty suomeksi. Olisi tosi hienoa saada sarja täyteen.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
« Reply #1077 on: 15.12.2018 klo 23:14:17 »
Olishan niitä muitakin Bluebrryn nuoruus -albumeita, joita ei ole käännetty suomeksi. Olisi tosi hienoa saada sarja täyteen.
Muistaakseni niitä on ainakin 9 kappaletta, jos ei tuota piraattia ota lukuun. Viimeisin oli kai 2010 tehty...ainakin sen tiiän...voi olla, että on tehty enemmänkin.
Onko jollain parempaa tietoo näistä!

himik

• Jäsen

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeHirviöt
« Reply #1079 on: 07.02.2019 klo 00:28:01 »
Kesäkuussa ilmestyy seuraava Mustikka-integraali ruåttiksi, joten olettaa saattaa että samma på finska. ;D
https://www.adlibris.com/fi/kirja/blueberry-samlade-aventyr-8-9789187861994

-ja sisältää neljä seuraavaa albbua aina Geronimoon saakka! Eli pian ollaan maalissa ainakin näissä varsinaisissa teoksissa, ja saadaan jännätä mitä jatkossa tuleman pitää! 8]
« Last Edit: 07.02.2019 klo 00:33:33 by Illodiini »
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)