Kirjoittaja Aihe: Ristimäen näyttely Cosmicissa  (Luettu 4474 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Ristimäen näyttely Cosmicissa
« : 08.01.2005 klo 17:55:52 »
Cosmic Comic Cafessa jatkuu edelleen "mangahenkinen" näyttely. Se ei ole minun järjestämäni, en ole millään tavoin tekemisissä ko. näyttelyn järjestelyissä. Näyttelyn tekijän taidoista saa hyvän kuvan vierailemalla hänen nettisivuillaan: www.johannaristimaki.com
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
Re:Cosmicissa mangantapaista
« Vastaus #1 : 08.01.2005 klo 21:04:38 »
Cosmic Comic Cafessa jatkuu edelleen "mangahenkinen" näyttely. Se ei ole minun järjestämäni, en ole millään tavoin tekemisissä ko. näyttelyn järjestelyissä. Näyttelyn tekijän taidoista saa hyvän kuvan vierailemalla hänen nettisivuillaan: www.johannaristimaki.com

Etusivulla luki että Cosmicissa mangantap... ja ajattelin heti että kaima on järjestänyt baariin mangantappajaiset, mutta ei, joku on mennyt järjestämään sinne näyttelyn.

Ihan kiva että Johanna on saanut sivunsa taas toimimaan ja päiviteltyä. Mangamaisen strippisarjakuvan sijaan lämpenin peremmin taidekuville. Kumpiakohan näyttely näyttelee?

laymon

• Vieras
« Vastaus #2 : 08.01.2005 klo 22:26:54 »
Mangamaisen strippisarjakuvan sijaan lämpenin peremmin taidekuville. Kumpiakohan näyttely näyttelee?

En ainakaan itse siellä käväistessäni huomannut muuta kuin taidekuvia. Käykää ostamassa kaikki, maksavat vain >200 euroa per taulu :P.

Hege

• väsähtänyt
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 08.01.2005 klo 22:40:44 »
Näyttelyn tekijän taidoista saa hyvän kuvan vierailemalla hänen nettisivuillaan: www.johannaristimaki.com

Saa kyllä aika hyvän kuvan tekijästäkin...  ::)
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
Re:Mangavinkkejä?
« Vastaus #4 : 09.01.2005 klo 16:18:14 »
Juuh, taidekuvia ovat, on pari strippiäkin kyllä. Vieraskirjassa melko raipasta palautetta. Kiva sinänsä, että CCCn näyttelyt herättävät keskustelua...

Sitten taas ihan muuta: Heikki Jokinen on saanut kokonaisen sivun Mangalle päivän Hesarissa. Dragonballia hehkutetaan, eikä sanaakaan cacciatoorista...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Vastaus #5 : 09.01.2005 klo 20:57:10 »
Näyttelyn tekijän taidoista saa hyvän kuvan vierailemalla hänen nettisivuillaan: www.johannaristimaki.com

Nyt ymmärrän tuon Hegen päättymättömän hymyilyn.

:]

Hymy perheeseen, sarjakuva on vakava asia.  Eihän täällä kukaan sarjakuviaan mainostele ulkosarjakuvallisilla avuilla, eihän.? Minkä sitä ihminen ulkonäölleen mahtaa.

(Pitäisi varmaan tuo Kvaakin lintukin vaihtaa vetävämpään tipuun. )

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #6 : 10.01.2005 klo 11:48:59 »
Hymy perheeseen, sarjakuva on vakava asia.  Eihän täällä kukaan sarjakuviaan mainostele ulkosarjakuvallisilla avuilla, eihän.? Minkä sitä ihminen ulkonäölleen mahtaa.

(Pitäisi varmaan tuo Kvaakin lintukin vaihtaa vetävämpään tipuun. )

Wouu! Olen törmännyt jossakin kyseisen neidon kuviin, mutta enpä arvannut, että hän on taiteilija. Vaikka olen minä toki ennenkin nähnyt kauniita taiteilijoita......

Nyt varmaan joku tulee murjomaan minut muusiksi, kun kiinnitin sopimatonta huomiota kyseisen naisen varsin.... suloiseen?.... ulkomuotoon.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Vastaus #7 : 10.01.2005 klo 11:57:34 »

Nyt ymmärrän tuon Hegen päättymättömän hymyilyn.

Ditto.  ;D
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.