Heh. Hypertime oli kyllä niin törkeän ovelan kiero keksintö. Että kaksi toisensa poissulkevaa tapahtumaa voi tapahtua, koska ne tapahtuivat eri aikavirroissa, mutta lopputulokset sulautuvat yhteen tulevaisuudessa...
Luin Byrnen juoksun. Siinä tapahtui paljon juttuja, ja kaksi numeroa Byrnen lähdön jälkeen puolet muutoksista ja tarinoista poistettiin. WW-lehti on muutenkin kärsinyt ajelehtimesta. Aina kun käsikirjoittaja vaihtuu, uusi käsikirjoittaja järjestää niin että Wonder Womanin ja hänen ystäviensä tiet eroavat, ja jos tämä ei ole mahdollista, heidät tapetaan. Myös koti räjäytetään ja jotain traagista tapahtuu Themysticalla. Viimeisen sadan numeron aikana saaren asukkaista tapettiin puolet, sitten sielä pääsi vapaaksi joku hirviö joka muutti ihmisiä kiveksi, saari tipahtaa mereen taivaista, se ammutaan tuusannuuskaksi avaruudessa jne. Lisäksi WW perustaa "pysyvän" päämajan lentävään palatsiin, jonka hylkää vain kymmenen numeroa myöhemmin. Palatsi viedään maahan jossa siitä tulee suurlähetystö, joka sitten katoaa pari numeroa myöhemmin mennäkseen saarelle... Ja aina näitä tapahtumia edeltää käsikirjoittajan vaihto

Golden Age WW:n idea on, että Diana kupsahti, joten Hippolytasta tuli WW, jonka Golden Age Flash (se nykypäivän versio) muistaa Byrnen aiemmin kirjoittamasta lyhyttarinasta, jossa tämä oli Hippolytan kanssa ajassa matkustaessaan pelastanut nuoren GAF:n ansasta.
Niinpä vanha GAF houkuttelee Hippon menneisyyteen, ja kun GAF tulee takaisin, jää Hippo sinne vielä kahdeksaksi vuodeksi...
Itse en tarinasta itse tykännyt, mutta sillä oli puolensa. Se selitti aika söpösti mistä se läpinäkyvä lentsikka tuli, miksi WW ei osannut lentää jne.
Mikä tietenkin potuttaa Dianaa, koska hän muistaa että hän itse on alkuperäinen WW, kun kaikki muut muistavat että hän on vain WW:n tytär, joka on ominut äidin nimen..