Kuka oli "norpatti"? Sihvosen jo ton "kaheltatoista kotiin" jutun perusteella jo tunnistinkin hähhäh.
Heräsin dejavuhun eli Tommin ja sen (sori, mä emmuista!) kämppiksen patjalta lattialta...patja oli kyl toisin päin ko sillo viimeks. Weird. Olin nukahtanu muuten takki päällä ja kaulaliina kaulassa, tuli yöllä jossain vaiheessa kuuma ja oli PAKKO stripata, toivottvasti kukaan ei nähnyt kun paljastin karvaisen...villapaitani....
Kyl se oli Rami jolle mä soitin 118n avustuksella ja ei täs mitään, hyvinhän se meni.
Grezenkin koitti taputella päälaelle että hyvä hyvä, kasva hiuksi kasva.
Mun pääkipu meni ohi. Panadol zappia naamaan vaan.
Oon Ämmäbaarissa netin päässä ko en o "töissä". Seuraavalla kerralla toivoisin ettette enää raijaisi mua matkassanne paheellisiin paikkoihin joissa soitetaan paheellista musiikkia - so. Stadari kuten stadilaiset sen sannoovat.
Reimankin opin yhdistämään oikeisiin kasvoihin ja osoittautui hyvin asialliseksi ja vakavamieliseksi mutta huumorintajuiseksi - tiettyyn rajaan asti - nuoreksi mieheksi jolla on edessään loistava tulevaisuus mutta siitä parrasta en tiedä...
MarkkiNolla oli taas äärimmäisen joviaalia seuraa ja samoin...okei, unohdin taas nimen eli kuvaillaan "kävin parturissa mutta en "päässytkään" armeijaan".
Dementtinen valtion virkamies lopettaa raportin ja toivottaa oikein hyvää viikonloppua kaikille. Totta se on, rakastuminen ON hyvä syy ryypätä!