Kävi juuri niin kuin epäilinkin. En minä mihinkään töihin päässyt ja heräsin oudosta paikasta eli ei mitään yllättävää sinänsä paitsi jos raaputetaan hieman pinnan alle. Tietystihän kukaan ei pakottanut minua sinne Säveleen mutta kun on ikävää lopettaa hyvin alkanut ilta kesken.
Hauskaa oli ja Juntunen on Nero. En taaskaan muistanut nimiä kuin muutamilta, Grezenit, Terhit, Ramit ja Otot toki - ja MarkZeronkin (kai?) ja oli siellä niitä joiden kasvot muistin mutta jouduin miettimään että "Toby Chu? Tony Chu? Mickey Chu? Jackie Bloody Chan!?". Olette mukavaa porukkaa vaikka minulla meni taas aikaa orientoitua. Olin muuten yhteensä n. 60 tuntia poissa himasta kun jatkoin aamulla (oikeasti päivällä) leffaan katsomaan anarkiaa Enklannissa ja sen jlk vielä kavereiden kera Kalliokierrokselle. Ja taas heräsin oudosta paikasta. Kummallista.
Otolle kiitos kun ristikuulusteli ja vitsaili onnetonta ihastumisoperaatiotani ja MarkZerolle kun jaksoi kuunnella räkätystäni ja huonoja vitsejäni jne.
Ensi kerralla (taidanpa tullakin) otan kyllä perjantain lomaa vaikka uudetkin lomapv:ni alkavat kulua uhkaavasti

Onneksi tällä viikolla ei tarvitse - eikä kyllä voikaan - tehdä yhtään mitään tai mennä minnekään. Kunhan kukaan ei vain ala kutsua kun olen huono kieltäytymään ...heh.
Muuten: ei ne Young Avengersit olleetkaan niin huonoja...