Kirjoittaja Aihe: Helsingin sarjakuvatapaamiset 2005-2006 (maksa sanoo poks)  (Luettu 109034 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

roju

• sarjispelle
  • Jäsen
Re: Helsingin sarjakuvatapaamiset 2005
« Vastaus #30 : 11.03.2005 klo 17:36:30 »
Tulipa tosi paha olo. Nyt vasta tokenin. Alkomaholi + minä = ei toimi. Ei kolmesta pienenstä lasista viiniä ja yhdestä pastista nautittuna viiden tunnin aikana kuuluis MUN MIELESTÄ oksentaa koko päivää.    :-\
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

Jarmo

• tyhmä nilkki
  • Jäsen
  • Varokaa metaforista deformaatiota.
« Vastaus #31 : 11.03.2005 klo 20:12:52 »
Ai.. mulla taas on ollut ihan hyvät fiilikset koko päivän.  :)

Hauskaa kuiteskin oli ja seurapelejäkin pelattiin. Trivial Pursuittia.
Ensimmäisen kierroksen voitin minä minä minä minä!

Toinen jouduttiin keskeyttämään ja se siis jäi täysin ratkaisemattomaksi.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #32 : 13.03.2005 klo 16:58:08 »
Nyt ei pidä käsittää että olisi vain ryybbäilyä ja sikarinpolttoa sivariseurassa nämä tapaamiset. Kyllä siellä todella seurapelejäkin pelataan, sarjakuvia ihaillaan ja ensi kerralla varmaan jo Pokémon-kortteja vaihdellaan. Ihan on eri mallilla koko Suomen sarjakuvaskene taas viime torstain jäljiltä... Kaikki ketä ei lähde Kemiin niin lähtee Turkuun Kirsikankukka-coniin 15.5 eiksjee? 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #33 : 23.03.2005 klo 13:43:35 »
tsädäm,

oiskos huomenna taas tapaamisten aika, vai viekö pääsiäisriennot mennessään? meikäläinen tulee ainakin varmuuden vuoksi paikalle päälle pöllöilemään, niin ei jää sekään vastuu sitten kenenkään muun harteille.

-Cherry Berberlove

terhie

• Vieras
« Vastaus #34 : 23.03.2005 klo 14:27:57 »
Jep, ois kyllä tapaamiset, saattaa olla pääsiäisen takia hiljaisempaa, toisaalta perjantai ei ole työpäivä, useimmilla... ja alkuillasta olisi Aapokin näytteillä Toffeetorstaissa.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #35 : 23.03.2005 klo 14:36:30 »
Kutosen ratikka taitaa olla ratkaisu, sillä pääsee molempiin systeemeihin. Sillähän sitä pääsi kyllä. Aapo Rapin pylväitä kävi katsomassa parikymmentä ihmistä, vaikka suuri yleisömassa taisi lannistua lukittujen ovien taa. Boolia riitti, kiitokset Aapolle, Terhille, Sarjakuvaseuralle ja Voimalle.
Sarjistapaamiseen Milenkaan ryhmittyi vastavuoroisesti ennätysmäärä, kolmisenkymmentä sarjakuvanystävää. Huisaa riitti vielä Säveleen asti. Erityisen ilahduttavaa oli nähdä valmistumisprosessissa olevia töitä, kuten Lewis Trondheimin ja Ville Rannan yhteisalbbarin ekat sivut, sekä erään toisen maestron luomus "Erotiikan korkeajännitys". Ihmissusinazeja sekä naiskommadoja sairaanhoitajien asuissa (sekä ilman). Raah, raah. Ko. sarjakuvan demonstraatio au naturel olisi voinut jäädä väliin - improvisaatiosuoritus oli aika veltto esitys, mistä kiitos. 
« Viimeksi muokattu: 25.03.2005 klo 13:57:43 kirjoittanut VesaK »
- Barack Obama

pertti jarla

• Jäsen
« Vastaus #36 : 25.03.2005 klo 17:14:03 »
Joo kits munkin puolesta Rapi-näyttelystä. Hieno ilta, oon vieläkin ihan paskana. Toivottavasti muuten jostain löytyy huokoista ruskehtunutta tupakanhajuista paperia, jolle sen erotiikkakorkkarin voisi painaa. Säveleen en enää mene, veivät homot maksamani oluet nenän edestä, kun "mennään kiinni". Sävelen henkilökunta pitäisikin sitoa alasti kontalleen ja ruiskia päälle narttukoiran kiimaeritettä. 
Myötätunto ja huumori pois vakavasta asiasta!
-Huolestunut äiti

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #37 : 25.03.2005 klo 19:29:53 »
joo, kivaa oli. Aikamoinen hedari nyt, sekä henkisesti suhteellisen keijo olo. Tais sävelessä eilen pippelitkin vähän vilahdella...

laymon

• Vieras
« Vastaus #38 : 25.03.2005 klo 19:56:53 »
"Erotiikan korkeajännitys". Ihmissusinazeja sekä naiskommadoja sairaanhoitajien asuissa (sekä ilman). Raah, raah. Ko. sarjakuvan demonstraatio au naturel olisi voinut jäädä väliin - improvisaatiosuoritus oli aika veltto esitys, mistä kiitos. 

Ööh, uskallankohan enää antaa Karille kässärin loppuosaa...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #39 : 27.03.2005 klo 17:12:03 »
Kuin itsekin baarimyyjänä toimineena täytyy vähän puolustella Sävelen henkilökunnan toimintaa, onhan samojen omistajien käsissä myös mainio Loose-baari. Ihmisolennot ja humanoidit on saatava pihalle silloin kun kello on kaksi. Siinä ei auta vaikka kaljat ja jutut olisi miten pahasti kesken. Miksi paikka menee kiinni just silloin kun olisi mukavaa, siitä on syytettävä Tuotevalvontakeskusta, jonka ansiosta Hakaniemestä itään ei löydy yhtään kelvollista klo 03.00 asti auki olevaa paikkaa. Esim. Sedun paikat kyllä jatkavat kaikki kolmeen - neljään, mutta ne ovatkin "korkealuokkaista ohjelmaa tarjoavia yökerhoja".

Aivan ehottomasti pitää saada Erotiikan korkeajännitys valmiiksi, osallistun ilolla painatuskustannuksiin!
- Barack Obama

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #40 : 08.04.2005 klo 20:49:27 »
Jotkut tapasivat toisensa taas eilen. Minä en sateelta saattanut lähteä. Olettekos muuten huomanneet Tapaamisten nettisivun:
Toivottavasti moni ei olehämääntynut siellä pyörii nimittäin VÄÄRÄT PÄIVÄMÄÄRÄT! Eikä enää istuta keskustassa Hallilla vaan Itäkeskusksen liepeillä Milenkassa. Toivotaan että tuo sivu häipyy, päivittyy tai jotain tässä lähiaikoina.

Mutta sitä ennen käykää kattomassa kuinka nuorta porukkaa tapaamisissa pyöri 5 vuotta sitten. (Noin 5 vuotta nuorempaakuin nykyään) Katsu on antaumuksella rakennellut nuo Tapaamisten sivut vieraskirjan otteista ja valokuvista hienosti soveltaen. 
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

roju

• sarjispelle
  • Jäsen
« Vastaus #41 : 08.04.2005 klo 20:53:44 »
Jos muuten joku jaksaa päivittää, mulla ois valokuvia tält keväält (ja kai muillaki). Tehään kunnon insaiderisivut. "Vau, tärähtäneitä valokuvia minulle tuntemattomista ihmisistä baarissa - hetkinen, ketä kiinnostaa?" :O
Muista poika, että tämän päivän kapinallinen on huomispäivän pieru.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #42 : 21.04.2005 klo 15:10:04 »
Tänään sitten taasen horijoppia Milenkaan. Terassikin on siellä avattu, pääsee kunnolla naattimaan Hellsinkin keväisestä säästä.
http://www.oluthuone.com/ravintolat/milenka.php 
- Barack Obama

Sihvonen

• Vieras
« Vastaus #43 : 21.04.2005 klo 15:51:16 »
YEAH!

Tänään tapaamisiin. Yees?

mites tulisko GUISMA88 mukaan?

ökpö

• ääpylä
  • Jäsen
  • Vanhana sitä tulee piisamiksi.
« Vastaus #44 : 21.04.2005 klo 16:20:56 »
Mielelläänhän sitä tulis mutta ku on nii sairas ja väsy vanha immeinen. Torstai on viikonpäivien peppureikä.
comicspace | paarustuksia | ircnet: rhia