Kirjoittaja Aihe: Helsingin sarjakuvatapaamiset 2005-2006 (maksa sanoo poks)  (Luettu 109122 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Otto Sinisalo

• Jäsen
Re: Helsingin sarjakuvatapaamiset 2005-2006
« Vastaus #360 : 31.05.2006 klo 17:28:32 »
Oliko tämä se Logan Echollsin näköinen tyyppi?

Oli kyllä, tarkemmin ajatellen!

Logan Echolls <3 !

koikkalainen

• Jäsen
« Vastaus #361 : 31.05.2006 klo 21:06:51 »
Koikkalainen kaukaa? ;D

ja Koikkalainen kaupungissa. Tää on se The Koikkalainen

Oliko tämä se Logan Echollsin näköinen tyyppi?

Kuka hän on… onko se todella mun näkönen. Pitäisikö tähän nyt suhtautua miten... ?

*miettii*
joo, no viimeksi kun uskaltauduin minulla oli liian pieni yms. epäselvää... Taidan miettiä uudelleen.
Oho kalenteri olikin täysi! 
What ever

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
« Vastaus #362 : 31.05.2006 klo 22:21:12 »
Voi ei, nyt mä pelotin sen tiehensä!

(No niin, kukas seuraavaksi... Ei ole tapaamisissa tunkua enää kauan!)
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #363 : 31.05.2006 klo 22:26:46 »
No tuu ny koikkalainen vaan, mä tuon sulle viimeinkin jonkun lehden. Oon huono postittamaan, en suinkaan ole unohtanut asiaa... :P

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #364 : 01.06.2006 klo 10:11:46 »
Ai Logankin on tulossa! Päheetä. Snikt. (Geddit Geddit!? Vitsi kun hauskaa)

RR: Koitapas ajaa minut ulos jollain keinolla  ;D No, antaa tulla vaan...vasen oikea...suojaus...yläkoukku...

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #365 : 02.06.2006 klo 12:37:39 »
Ihahaa leijonat ihahaa!

Kiitos, kiitos, ai loves you all vaikka Nevvostoliitto romahti ja siksi saa nyt VanaTallin Cooleria! Hyväinhäväistys!

Ideoita ropisi;

Sophie Crumb Suomeen! Dave McKean Suomeen med näyttely! Tähtivaeltajasta miljoonapainos - Tähtivaeltaja joka kotiin!
Kaikki huomenna Pieneen leffakauppaan kysymään B:ltä "Onks tää hyvä leffa? Kannattasko mun ostaa tää? "

Auh, nyt alko sattua.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Outi

• Sarjakuvafestariassari
  • Jäsen
« Vastaus #366 : 03.06.2006 klo 14:15:04 »
Ihahaa leijonat ihahaa!

Kiitos, kiitos, ai loves you all vaikka Nevvostoliitto romahti ja siksi saa nyt VanaTallin Cooleria! Hyväinhäväistys!

Ideoita ropisi;

Sophie Crumb Suomeen! Dave McKean Suomeen med näyttely! Tähtivaeltajasta miljoonapainos - Tähtivaeltaja joka kotiin!
Kaikki huomenna Pieneen leffakauppaan kysymään B:ltä "Onks tää hyvä leffa? Kannattasko mun ostaa tää? "

Auh, nyt alko sattua.

Mitä sielä sarjistapaamisessa on oikein tapahtunut?! Tommi myi uutta Glömppiä oheisviinan kanssa vai?!
« Viimeksi muokattu: 03.06.2006 klo 16:26:08 kirjoittanut Outi »
We all need an Alan Rickman to read Shakespeare sonnets to us every night

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #367 : 03.06.2006 klo 15:33:45 »
Jah. Tänne sitä sitten tultiin pyytelemään anteeksi. Olin aivan HIRVITTÄVÄSSÄ humalassa ja suuni kävi liikaa. Oli vain niin kummallinen päivä ollut takana ja lisäksi tekin paikallaolijat tunnuitte olevan tavallistakin...hmmm...vapautuneempia? Krhm. Vallan hämäännyin kun meno yltyi niin hurjaksi. Tanssia, suuteloitsemisia, jotain ihme rumpaleita, mun tyhmät "te olette kaikki outoja"-juttuni jne. Maailma on aika hassu paikka tai sitten se olen vain minä.

Joka tapauksessa pitää jälleen kehua MarkZeroa, olet aivan loistava kaveri! Puhut järkeviä ja muutenkin. Kiitos jälleen seurasta ja kun jaksat aina kuunnella mun juttuja - jopa silloin kun olen NOIN kamalassa kondiksessa.

Ei ollut minkäänlaisia mahiksia jatkaa Säveleen tms. koska kumma kyllä aivotoimintani oli sen verran "kirkasta" että tajusin a) olin pilannut mahikseni (luultavasti) saada yösija jostakin  ;D ja b) tiesin että tässä ei voi käydä hyvin jos jään palloilemaan Hkiin.

Perjantaipäivä oli aika kamala oloni puolesta  :-X

PS: Toivottavasti ne toistenne käsivarsiin ja ties minne (ei, älkää kertoko!) piirtelemänne kuvat ja nimmarit(?) lähtevät pois  :D

Te olette hauskoja mutta hulluja hehheh.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #368 : 04.06.2006 klo 11:28:23 »
Äh, ei siellä tapaamisessa nyt mitään erikoisen erikoista... sedät vähän tanssahteli, se oli hauskaa, ja puheripuloitiin yleisesti.
Tapaamisten jatkoilua oli sitten eilen, Oton ja Soljan (joka ehkä jo vihdoin tänään pääsee lähtee Lahteen täältä Helsingin humusta???) kanssa Lounaspirtti Risollissa, sitten katsomaan miten hengissä ja eheänä sarjisneuvos Aarnisalo oli Kulku-katin pojassa.
Shokki 5/73 raikkaalla kannella (P. A. Mannisen ikisuosikki), jossa mätivä viherzombi kurottaa arkustaan kohti lukijaa - vain kaksi euroa!
Tämän jälkeen sitten paarustimme raikkaassa vesisateessa Pieneen leffakauppaan, jossa Benjamin esitelmöi vaihtoehdottomista sarjakuvista.
Mahottomasti on kaikenlaisia vilmejä ja rainoja maailmalla väännetty, ja kaikkein oudoimmat niistä näköjään väistämättä päätyvät Pieneen leffakauppaan.
Hilpeässä Hauessa minä ja Otto ilmoitimme, että meilläkin saattaisi olla aikeita Soljan kuplavolkkaria kohtaan... näistä ja muista aivoriihemme savutustalkoista voitte lukea Soljan graafisesta novellista, joka ilmestynee piakkoin.
Monenlaistahan siinä Hauessa istuin pohdittiin, kuten että miksi miespiirtäjät aina tekevät sarjoja masturbaatiosta ja naistekijät menstruaatiosta. Ei koskaan päin- eli vastoin?       
- Barack Obama

Solja

• Sarjakuvataiteilija
  • Jäsen
  • Helvetin hyvin menee.
« Vastaus #369 : 04.06.2006 klo 16:22:27 »
Tapaamisten jatkoilua oli sitten eilen, Oton ja Soljan (joka ehkä jo vihdoin tänään pääsee lähtee Lahteen täältä Helsingin humusta???)

Noh, nyt täytyy tunustaa että en mä mihinkään Lahteen päässyt silloin lauantaina.
Tuli mieleen se elokuva (Cube) jossa ihmiset ovat kuutiossa ja seikkailee huoneesta toiseen, ja ei pääse pois ennen kuin ovat ratkaisseet matemaattisen tehtävän.
Helsinki on mun kuutioni. Baarista toiseen, bileistä toisiin yms. Mun matemaattinen tehtäväni oli laskea eiliselle sopiva määrä olutta ja aamulle sopiva määrä unta että pystyn ajamaan poies. Ja, nyt vihdoinkin Lahes!

Mutta, kiitos lauantain brunssista ja kiitos seuroista taas kaikille niille joiden kanssa tuli näissä "huoneissa" heiluttua. Sarjakuva ideoita tuli roimasti ja kivvoo oli!

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #370 : 05.06.2006 klo 09:39:09 »
Noh, ehkä teidän boheemien sarjistaiteilijoiden ja freelancereiden ja kauppiaiden mielestä siinä illassa ei ollut mitään outoa mutta näin viattoman lähinnä kaljaa kittailevan ja naisia korkeintaan katseella seurailevan ujohkon konttorirottapoikamiehen silmin se oli vähintäänkin bakkanaalista.

Viikonloppuni oli hieman kosteahkon puoleinen (jotain uutta?) ja erittäin sosiaalinen. Mitä nyt sunnuntai poikkesi ruodusta. Helluntai, huokaus. Pah.

Jukka

• Jäsen
« Vastaus #371 : 05.06.2006 klo 12:09:00 »
Tolppikselle yritin myydä Adolfia, mutta sillä olikin se jo. Ja vielä rintataskussa mukana!
Ottakaa tästä oppia. (tai sitten ei)

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #372 : 05.06.2006 klo 12:21:28 »
Ahaa! Sä olit se lahtelainen. Joo, pidän sitä mukana kun mahtuu taskuun, siitä saa hätätilanteessa VARMASTI jutunjuurta kapakassa tai muuallakin - ja ehkä kyllä turpiinsakin mutta ei välttämättä, hehheh.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #373 : 15.06.2006 klo 11:31:23 »
Jumpsis jömpsis! Tänään jälleen sarjakuvatavaaminen Milenkassa! Tule ja näe Kari Sihvonen elävänä! Kaltsu! Otto Sinisalo! Toni Jerrman-varaus! Karstein Volle! Mikko Huusko!
Kaikki sarjakuvasankarisi elävien silmiesi edessä!
- Barack Obama

Grezen

• Jäsen
  • ¡Viva Zapata!
« Vastaus #374 : 15.06.2006 klo 11:42:49 »
Jos siellä on mm. Kaltsu niin sitten ovat varmaan Kekkonen, kapteeni Haddock ja Leppo Luupääkin. Kaikki ovat kirjahyllystäni löytyviä fiktiivisiä hahmoja.

Eli äläpäs Vesa huijaa ihmisiä, lapsikin tietää, ettei sarjakuvasankareita oikeasti ole olemassa! ::)