Kirjoittaja Aihe: Blacksad  (Luettu 151716 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timo

• Mikä lie
  • Jäsen
Vs: Blacksad
« Vastaus #450 : 08.03.2024 klo 09:19:09 »
Tilasin Turun sarjakuvakaupasta ennakkoon ja olen jo kirjan lukenutkin. Joskin... jätin sen näkyviin toista lukukertaa varten. Tuli nimittäin jotenkin hämmentynyt olo ensilukemisen jälkeen.

Ei sinänsä juonipaljastus, mutta ensivaikutelma, jonka en haluaisi pilaavan muiden mahdollista lukukokemusta:
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

oskari

• Jäsen
« Vastaus #451 : 15.03.2024 klo 11:17:02 »
Tilasin Turun sarjakuvakaupasta ennakkoon ja olen jo kirjan lukenutkin. Joskin... jätin sen näkyviin toista lukukertaa varten. Tuli nimittäin jotenkin hämmentynyt olo ensilukemisen jälkeen.

Ei sinänsä juonipaljastus, mutta ensivaikutelma, jonka en haluaisi pilaavan muiden mahdollista lukukokemusta:
(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

Mä olin vähän samanlaisissa tunnelmissa. Tarvi lukea eka osa alle uudestaan ja ajatuksella tuo kakkososa. Homma selkeni jonkin verran. Ehkä selkenee myöhemmin lisää.

vekka_of_savo

• Jäsen
« Vastaus #452 : 17.03.2024 klo 15:47:50 »
Olisi tosiaan kuvitellut, että reilussa 100 sivussa olisi saatu kehiteltyä vihdoin Blacksad-tarina, joka ei tuntuisi hätäisesti kyhätyltä kliseeltä, mutta tuntui kuin tekijöillä olisi ollut usko lopussa ja kiire päästä Blacksadistansa eroon muihin hommiin   

Jos tämä jää viimeiseksi Blacksad-tarinaksi, niin kyllähän tämä taitaa olla yksi viime vuosikymmenten yliarvostetuimpia sarjakuvia. Nättiä kuvitusta 7 albumin verran, mutta tarinallisesti hyvinkin ohutta.