Kiitos teille paljon noista linkeistä, joissa voi tutustua ranskalaiseen sarjakuvaan kerrankin enemmän. Aika on mennyt kivasti, kun on ollut mahdollisuus tutustua minulle uusiin nimikkeisiin, tekijöihin ja yleensä sellaisiin sarjakuviin, joita ei ole koskaan ollut mahdollista selailla. Mahtavia linkkejä ja hienoja albumeita. Kiitos teille jotka kerroitte näistä meille muillekkin.
Minulle ennen tuntemattomia albumeja oli erityisesti tuolla Seppo-sedän laittamassa LELOMBARDIN sivustolla. Siis aivan mielenkiintoisia albumeja ja upeaa taidetta. Käsikirjoituksista en voi todeta mitään, kun ranskis ei taivu, mutt selatessani vaikutti tarinatki erinomaisilta. Ruudut kuljettit viehevästi tarinoit eteenpäin.
Erityisesti minua ilahdutti albumit Alpha ( komeaa taiteellista ja realistista tarinankerrontaa), LONESOME ( lahjakkaan Yves Swolfin piirtämää upeaa lännesarjakuvaa joka aina innostaa, tämän tiesinkin ennestään, SISCO ( kiinnostava poliittinen tarina upealla piirrännällä), Ducobu ( tämä tarina oli jotenkin älyttömän hauska, pystyi seuraamaan tytön kommelluksia ihan seuraamalla ruutuja) sekä pisteenä I:n päällä noi Smurffi albumit.
Dargaudilla taas kiinnostivat albumit LONG JOHN SILVER, LE SCORPION, MURENA (kiintoisa tarina joka inspiroi Rooman ajalta).