Mutta Titan on tehnyt uroteon herättäessään Jim Holdawayn Modestyn henkiin! Ai kettura miten joskus ovat sanomalehtistripitkin olleet taidetta! Digitaalinen putsaus on tehnyt eetvarttia.
Suosittelin näitä täällä jokin aika sitten. Hienosti painettu! Ja Holdaway oli tosi taituri, hienoa ohutta viivaa ja mehukkaita paksuja siveltimenvetoja!
Mitä on digitaalinen putsaus? Roskien poistoa Photoshopissa, vai mitäkö?
EDIT: Hopsansaa!! Eihän tässä Special Comicsissa luekaan Spårhundarna 2, vaan ainoastaan Spårhundarna. Tää on numero 3 SpecialComics.
Mutta jostain olen saanut päähäni, että Spårhundarnaa on tullut kaksi albumia tässä sarjassa.
Raymondista: Hänen Kirbystään en ole kovin innostunut. Olen lukenut suomeksi tulleen kirjan, jossa on Murtosaaren kansi. Aika heppoisia tarinoita. Piirroskin aika heittelehtivää, niin kuin laadullisesti.
Mutta sitten jotain hyvääkin: Raymondin piirtämä Kirby-stoori, jossa Honey palkataan houkutuslinnuksi vanhalle merikarhulle ja jossa on vanha invalidinainen ja Jason hirmuisine nyrkkeineen, on tosi hieno. Olen lukenut sen valitettavasti silvottuna Agentti X9:stä, en siis originaalimuodossa, strippeinä.
Eli olisivatko myöhemmät, Dickinsonin kirjoittamat ja R:n piirtämät, sarjat parempia kuin Raymondin kokonaan itse tekemät.