Author Topic: Ralph Meyer: Undertaker  (Read 1493 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OM

• Jäsen
Ralph Meyer: Undertaker
« on: 29.01.2020 klo 19:37:35 »
Löysin hiljan mielenkiintoisen ranskalaisen sarjakuva albumin nimeltä Undertaker. Se on lännensarjakuvaa, jonka on piirtänyt minulle uusi nimi Ralph Meyer. Miehen tyyli piirtää sai minut kiinnostumaan kovasti tuosta albumista.  Tulee mieleen Gir tyylillisesti. Albumissa minusta OK värit. Mutta piirrostyyli on tyylikästä.

https://m.youtube.com/watch?v=7dAXr9qQSYI

Italialaiset ja Ranskalaiset osaavat tehdä hienoja videoita joilla he julistavat uuden albumin julkaisua ja markkinointia.
« Last Edit: 02.03.2020 klo 19:09:07 by Lurker »

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
Vs: Ralph Meyer Undertake lännensarjakuva
« Reply #1 on: 30.01.2020 klo 20:10:06 »
Olen lukenut Undertakeria ruotsalaisista Mustanaamioista. On erittäin taitavasti ja huolellisesti tehty sarja ja ostaisin kyllä, jos sitä tulisi suomeksi. Tunnelmaltaan se kuitenkin on minun makuuni vähän turhan synkkä, tässä asiassa mieleen tulee Bouncer.

wilpå

• Jäsen
« Reply #2 on: 31.01.2020 klo 20:50:54 »
No huh.
Tyylikästä matskua, ostaisin epäröimättä.
Hyllyssä Blueberryjen, Comanchen ja Bouncerin kupeessa on vielä tilaa.

OM

• Jäsen
« Reply #3 on: 31.01.2020 klo 22:23:23 »
Hyvä maku wilpå lännensarjojen suhteen. On tosiaan harmillista ettei ole syntynyt akselilla Belgia, Hollanti ja Ranska linjalle. Siellä julkaistaan jatkuvasti hienoja ja kiinnostavia albumeja, joista täällä pohjolassa ei juuri kuule mitään.
Muita mielenkiintoisia lännensarjoja minulle olisi  Yves Swolfin Lonesome, Durango, Peter Nuyten Apaches Junction sekä Paolo Serpierin taidokkaat lännenaiheiset albumit, ja sitten tämä seuraava, joka sotkee kivasti lännen ja scifin keskenään kauniin sankarittaren käsitellessä colttia taidokkaasti.......
https://m.youtube.com/watch?v=knX-glkRoJg
« Last Edit: 31.01.2020 klo 22:30:19 by OM »

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Reply #4 on: 02.03.2020 klo 13:20:34 »
Oho. Tosi hienon näköistä. Minulla tuli mieleen ristisiitos Blueberrysta, Deadwoodista ja Red Dead Redemptionista. Saakohan tuota enklanniksi edes? Heti tsekkaamaan.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Reply #6 on: 02.03.2020 klo 13:26:34 »
Ja vielä. Ois kyllä kiva saada suomeksi, eri asia myisikö kun en minä tiedä mikä myy ja mikä ei. https://www.sequencity.leclerc/en-LU/books/17169

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Reply #7 on: 03.03.2020 klo 13:58:57 »
Englanninkielinen versio lienee luettavissa vain sähköisenä versiona. Ei kelpaa.

Oho? Jopas. No ei minullekaan. S'on tylsää.