Kirjoittaja Aihe: Kvaakin kahden viikon joulukalenteri 2018  (Luettu 14341 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
Vs: Kvaakin kahden viikon joulukalenteri 2018
« Vastaus #60 : 21.12.2018 klo 20:11:45 »
Barret Oliver. Mut lasketaanko William Danielsin äänirooli?
Tilulilulii.

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #61 : 21.12.2018 klo 20:36:02 »
Harmittavasti on jäänyt Kvaakki vähemmälle taas, vaikka itse kalenteria kyselinkin.. Mutta, järjestän tässä tämmöisen bonusluukun!

Kuka tietää tai arvaa että kuinka kuumaksi tänä vuonna nousee minun kinkkuni sisälämpötila ennen kuin nappaan sen folion alle vetäytymään?  Sitten sinapit päälle ja uuniin vielä toviksi. Käytössä leivinuuni mutta kuorrutuksen teen sit ihan sähköisessä.

Lisätään vielä haastetta! Montako glögimukia kerkeän juoda ennen kuin kinkku on kypsä?
Eli vastaukset lottomuotoon tyyliin 53+2.  Jos jompaankumpaan tulee oikea vastaus niin ilmoitan ja sit alkaa kilpa toden teolla.. Yks vastaus väliin ja saa yrittää uudestaan.

Palkintona sarjakuva-aiheinen setti. Kaappien kätköistä ja uutuutta hohtavaa. En tiedä vielä itsekään.. Tammikuussa postitus.

Nyt saunaan ja odottelemaan. Vastaus-aikaa on kunnes oikea löytyy.
Tilulilulii.

Tuipal

• Jäsen
« Vastaus #62 : 21.12.2018 klo 20:48:51 »
kuka näytteli sekä hulkin tv-sarjassa että ritari ässässä

Perehdyttyäni asiaan voin ilmoittaa, että sekä Kitt auton vasen takarengas, että oikea eturengas olivat mukana myös Hulkissa. Ko. renkaita sai optiona sekä Transamiin että Thunderbirdiin. Ymmärtääkseni vasemman takarenkaan nimi oli Joe ja oikea eturengas Ty.

Olen pahoillani, jos Sinulla on ongelmia liikkumisen kanssa, mutta älä nyt stressiä ota jonkin palkinnon lähettämisen takia. Se on maailman pienimpiä murheita.

Tuipal

• Jäsen
« Vastaus #63 : 21.12.2018 klo 20:52:19 »
Mutta, järjestän tässä tämmöisen bonusluukun.

82 + 12

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #64 : 21.12.2018 klo 21:06:22 »
Lämpötila väärä. Glögistä en tiedä, Kypsyy kinkku vielä mut voin sanoa et kohta ollaan maalissa. Sit uusi arvaus. Saat toki arvata uudestaan koska vielä hetki menee lopullisiin tuloksiin..
Tilulilulii.

Shunichiro

• Jäsen
« Vastaus #65 : 21.12.2018 klo 21:07:37 »
75 + 11

- Jukka

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #66 : 21.12.2018 klo 21:24:31 »
Harmittavasti on jäänyt Kvaakki vähemmälle taas, vaikka itse kalenteria kyselinkin.. Mutta, järjestän tässä tämmöisen bonusluukun!

Kuka tietää tai arvaa että kuinka kuumaksi tänä vuonna nousee minun kinkkuni sisälämpötila ennen kuin nappaan sen folion alle vetäytymään?  Sitten sinapit päälle ja uuniin vielä toviksi. Käytössä leivinuuni mutta kuorrutuksen teen sit ihan sähköisessä.

Lisätään vielä haastetta! Montako glögimukia kerkeän juoda ennen kuin kinkku on kypsä?
Eli vastaukset lottomuotoon tyyliin 53+2.  Jos jompaankumpaan tulee oikea vastaus niin ilmoitan ja sit alkaa kilpa toden teolla.. Yks vastaus väliin ja saa yrittää uudestaan.

Palkintona sarjakuva-aiheinen setti. Kaappien kätköistä ja uutuutta hohtavaa. En tiedä vielä itsekään.. Tammikuussa postitus.

Nyt saunaan ja odottelemaan. Vastaus-aikaa on kunnes oikea löytyy.

Leivinuuni käytössä, ai hitto kun nousee vesi kielelle.  Siellä olis kyllä tilaa laatikoillekin mutta arvellaan että jätät kinkun kinkun aluksi 72 ja sitten se kypsyy lisää joten 72+7

Ekku

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #67 : 21.12.2018 klo 21:32:04 »
Ette ole jäljillä. Juuri otin kinkun uunista ja glögilaskenta päättyy tähän. Oikea vastaus siis tiedossa.
Olipa mahtava tuoksu kun laskin paistorasvat talteen. Aijaijai.
Lämpötila saattaa löytyä populäärikulttuurista?
Biisi joka minun etunimellä nykymusiikin avulla sai huiman suosion. Toivoisin olevani kymmenen vuotta nuorempi jotta voisin käyttää tätä treffeillä. Tai ehkä en.
Tilulilulii.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #68 : 21.12.2018 klo 21:57:17 »
Yrität päästä 75 asteeseen, mutta menet hetkeksi kattomaan kvaakin vastauksia ja mittari onkin kohonnut 76 asteeseen.

Minähän en glögistä tykkää, kun on liian makeeta mun makuuni, joten sanon, että et juo yhtään glögiä vaan maistelet erialaisia oluita paiston aikana...sanotaan nyt oluiden määrä: 2 x 0,33 l lagereita, yksi 0,33 vehnäolut ja lopuksi 2 x 0,5 l tummempaa olutta.

Vastaukseni siis yksinkertaistettuna: 76+0
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #69 : 21.12.2018 klo 22:01:48 »
En sanonutkaan että glögistä tykkään. Kaljaa oon kyl juonu jokusen ja halvinta paskaa. Mut kun joulu on ja joulu on niin, glögiäkin oli tarjolla. Ja kuuluu ajankohtaan vuodesta sitä ainakin maistella.

Mut sanon sen verran että kuulostaa tuo sinun ehdottama kinkku raakalta...
Tilulilulii.

STD

• Jäsen
« Vastaus #70 : 21.12.2018 klo 22:02:52 »
77 + 17

Tuipal

• Jäsen
« Vastaus #71 : 21.12.2018 klo 22:03:50 »
80+8

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #72 : 21.12.2018 klo 22:24:39 »
En paistanu ees teflonvuoassa.

Yrittäkää edes.
Tilulilulii.

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #73 : 21.12.2018 klo 22:29:40 »
En sanonutkaan että glögistä tykkään. Kaljaa oon kyl juonu jokusen ja halvinta paskaa. Mut kun joulu on ja joulu on niin, glögiäkin oli tarjolla. Ja kuuluu ajankohtaan vuodesta sitä ainakin maistella.

Mut sanon sen verran että kuulostaa tuo sinun ehdottama kinkku raakalta...
Mä en muista niitä oikeita paistoaikoja ja en löytänyt omaa paistomittariakaan josta olisi voinut tarkistaa, siksi heitin ton lukeman.
Meikäläisellä taas mennyt jouluoluita aika paljon viime aikoina. Glögiä juon, kun jouluaattona on juotava pakollinen yksi lasi vanhempien luona...usein puolet saan alas ja sit alkaa ällöttää.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
« Vastaus #74 : 21.12.2018 klo 22:45:03 »
Mut hyvä et tuli eloa kalenteriketjuun. Vihjeet on selvät mut kuka ne hiffaa? Vieläkö entinen mies ilmoittaa et olinko ihan hakoteillä vastauksessa? Onko vihreät puolue? 
Se selviää seuraavassa jaksossa.
Tilulilulii.