Kirjoittaja Aihe: Kvaakin kahden viikon joulukalenteri 2018  (Luettu 14340 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Kvaakin kahden viikon joulukalenteri 2018
« Vastaus #30 : 16.12.2018 klo 19:27:55 »
pelle peloton
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Maso

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #31 : 16.12.2018 klo 20:07:32 »
Aku Ankka

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #32 : 16.12.2018 klo 21:41:44 »
Jepulis, eiköhän tää luukku ole taputeltu...kaikki neljä hahmoa on mainittu eli Aku, Hannu, Roope ja Hessu. Kaikki tän luukun vastailijat voi laittaa yksärinä osoitetietonsa myös ne jotka ei vastanneet juuri näitä niin laitan jotain matskua tulemaan. Ai niin, tuota hakemaani nimikkojulkaisua ei arvattu mutta jos joku vastailijoista haluaa juuri sen niin eka haluaja saa, kyseessä sis Iines Ankan omalehti, eka numero.

Kun mä seuraavaks olen äänessä niin lisää sarjakuvaa tulee jakoon...

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #33 : 18.12.2018 klo 00:38:33 »
Vain kuusi päivää jouluun. Ja 18. päivän kunniaksi kysytään K-18 aiheinen kysymys.

Serpierin Druunaa julkaistiin Suomessa kolmen albumin verran. Kuinka monen ihmisen tai muun elävän olennon kanssa Druuna harrastaa seksiä näissä kaikissa kolmessa albumissa yhteensä?
Mukaan lasketaan myös unet ja pakottaminen.

Oikein vastannut saa palkinnoksi tällaisen:

Tuipal

• Jäsen
« Vastaus #34 : 18.12.2018 klo 09:00:16 »
Kuinka monen ihmisen tai muun elävän olennon kanssa Druuna harrastaa seksiä näissä kaikissa kolmessa albumissa yhteensä

87

Tuipal

• Jäsen
« Vastaus #35 : 18.12.2018 klo 20:03:57 »
Aika lailla nihkeää on alku ollut. Toivotaan, että viimeinen viikko menee paremmin.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #36 : 18.12.2018 klo 20:17:34 »
vastaan että 19
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

E. Miranda

• Jäsen
« Vastaus #37 : 18.12.2018 klo 20:22:17 »
11

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #38 : 18.12.2018 klo 23:34:24 »
64

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #39 : 18.12.2018 klo 23:47:47 »
Mun luukutusvuoro taitaa olla huomen, ...johonkin aikaa päivästä laittelen mut en vielä. Kannattaa sit olla hereillä ku panokset kasvaa, sillä keräsin nyt laatikkoon uusia albumeita, jotain vanhempaa ja kaikennäköistä, 5kg laatikon laadukasta sarjakuvaa saa joku onnellinen huomenna...

ja ps. edellisestä ei oo kaikilta vielä tullut yksäreitä eli jos jotain haluaa niin viesti pitää laittaa, en kysele!

Pässi

• Jäsen
« Vastaus #40 : 19.12.2018 klo 00:53:05 »
11

Ja vuorokausi on päättynyt, joten pannaan myös tämä luukku pakettiin. Oikeaa vastausta ei arvannut kukaan, mutta E. Miranda osui lähimmäksi. En tiedä oletteko edes lukeneet suomennettuja Druunia vai ovatko muistikuvanne vähän värittyneitä, sillä ei Druuna sentään kymmeniä kertoja hässi näissä albumeissa. Käydäänpä läpi järjestyksessä:

Druuna 1
- Pepputemppu hikisen tohtorin vastaanotolla
- Suihinotto pakotettuna konnalta sivukadulla
- Rakastelua niityllä miehen kanssa, joka muuttuu kesken kaiken iljettäväksi hirviöksi

Druuna 2
- Pano rannalla jonkun miehen kanssa
- Poliisipäällikön sängyssä korsetissa ja silkkilakanoissa

Druuna 3
- Mustan miehen kanssa naimista
- Kimppakiva yhteensä kolmen miehen kanssa. Mukana myös pyöreämuotoinen vaalea nainen.

Eli ainakin yhdeksän tai ehkä kymmenen, jos nainen lasketaan viimeisessä mukaan. Joka tapauksessa E. Miranda saa huikean jouluyllätyksen, jos laittaa osoitetietonsa yksityisviestinä.

El Reijo

• Jäsen
« Vastaus #41 : 19.12.2018 klo 07:54:11 »
Huomenta!

Joulu siis lähenee ja tästä luukusta löytyy reilu 5kg lahjapaketillinen sarjakuvaa, uusia tai uudenveroisia + suojamateriaalina pari mikki hiiren kulta-aikaa mutta hyvin luettavia nekin. Mukana mm. Asterix (kovakantinen ja tavallinen + erikoisnumeroita), pari Lucky Lukea, Comanche, Nemi, Natasha, Sokal, Bruno Brazil, Veikko Tette ja Jykke, Ilmojen Haukat, vähän jotain... ja tietysti Aku Ankkaa.

Tästä sitten aasinsilta varsinaiseen kysymykseen, eli mun sarjakuvaharrastuksen aloittajana lienee toiminut Aku Ankka ja saattekin arvata minä vuonna se tuli tilattuna mulle ekan kerran. Ilmoitan voittajan joko oikean tai lähimmäksi ensin päässeen veikkauksen perusteella. Vuosilukuja siis kehiin ja vain yhtä voi ehdottaa  8]

Maso

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #42 : 19.12.2018 klo 07:59:41 »
1964

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #43 : 19.12.2018 klo 08:42:01 »
Huomenta!

Joulu siis lähenee ja tästä luukusta löytyy reilu 5kg lahjapaketillinen sarjakuvaa, uusia tai uudenveroisia + suojamateriaalina pari mikki hiiren kulta-aikaa mutta hyvin luettavia nekin. Mukana mm. Asterix (kovakantinen ja tavallinen + erikoisnumeroita), pari Lucky Lukea, Comanche, Nemi, Natasha, Sokal, Bruno Brazil, Veikko Tette ja Jykke, Ilmojen Haukat, vähän jotain... ja tietysti Aku Ankkaa.

Tästä sitten aasinsilta varsinaiseen kysymykseen, eli mun sarjakuvaharrastuksen aloittajana lienee toiminut Aku Ankka ja saattekin arvata minä vuonna se tuli tilattuna mulle ekan kerran. Ilmoitan voittajan joko oikean tai lähimmäksi ensin päässeen veikkauksen perusteella. Vuosilukuja siis kehiin ja vain yhtä voi ehdottaa  8]

1971

Ekku

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #44 : 19.12.2018 klo 09:12:04 »
Millos se oppi-ikä oikein alkoikaan. Onko tuolloin ollut kansakoulu vai joko peruskoulu on ollut. Mutta ajoitan Aku Ankan tilauksen siihen, kun oppii lukemaan.
Ja kun tietää tuon El Reijon iän, niin sanoisin, että 7 vanhana mennyt kouluun ja 2. luokan alussa osaa sujuvasti lukemaan. Ajoittaisin tuon Aku Ankan tilauksen siis vuoteen 1972.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)