Author Topic: Rivari-nettisarjis  (Read 2357 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ZePi

• Jäsen
  • Krääk!
Rivari-nettisarjis
« on: 22.11.2004 klo 18:43:54 »
Moro!

Aloitin vääntämään piirtämästäni Rivari-sarjakuvasta nettiin strippi-sarjista.

http://personal.inet.fi/viihde/rivari/sivu11.htm
« Last Edit: 01.12.2004 klo 19:50:56 by ZePi »
ZePi

Kreivi V

• Uusi jäsen
Re:Rivari-nettisarjis
« Reply #1 on: 24.11.2004 klo 18:41:03 »
Terve vaan sullekin.

Aluksi haluan tehdä selväksi, että en itse kyllä kovin paljon näistä piirtämisjutuista tiedä, mitä nyt vain itse huvin vuoksi yritän saada tehtyä sarjiksia, joten kommenttini eivät välttämättä paina vaa'assa suuntaan eikä toiseen.

Rivarin idea kuulostaa ihan mukavalta, ainakin sellaisen kuvan tuosta "Tästä kaikki alkoi"-osiosta sai. Nuo pari strippiä olivat mielestäni hieman sekavia, eikä niistä saanut kunnon kuvaa, mutta kun vilkaisin tuota sivua albumistasi, niin se näytti jo erittäin mukavalta. Saattaa olla, että niissä stripeissä oli liian räikeät värit, mutta en osaa tarkasti sanoa.

Mutta tuosta albumista. Piirrostyyli on mielestäni tyylikkään yksityiskohtaista ja itseäni miellyttää tuollainen kovan vauhdin tuntu. Semmoista yritän saada aikaan omissakin sarjakuvissani. Pitääkin seurata miten hommasi edistyy.
« Last Edit: 24.11.2004 klo 19:19:24 by Kreivi V »

ZePi

• Jäsen
  • Krääk!
Re:Rivari-nettisarjis
« Reply #2 on: 25.11.2004 klo 23:08:01 »
JEP!

Kuten varmasti hokasitkin olen ropeltanut suoraan hiirellä nuo nettisarjikset ja värit on nopeasti tempastu väri paletista ja ne ovat kieltämättä aika muoviset vähän niinkuin jossain lasten tietokonepeleissä mistä nuppi tulee nopeasti kipiäksi jos kauemmin tuijottelee.

Tuohon joulu strippiin jonka työnsinkin sivuille vasta viime yönä sotkin lumen sinisen värin sekaan vähän valkoista ja siitä tuli mielestäni hieman elävämmän näköistä matskua. Jos tuon väritys hommankin yrittäisi tehdä vähän paremmin niin siihenkin saa palamaan mukavasti aikaa.

ZePi