Author Topic: Suomen kovin antisupersankari -sarjakuva  (Read 3041 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Majesteetti

• Uusi jäsen
  • Kvaak!
Suomen kovin antisupersankari -sarjakuva
« on: 16.11.2004 klo 14:24:16 »
Uusi uljas ja upea(ko?) netti sarjakuva julkaistu.
Tarkoituksena ruveta julkaisemaan säännöllisen epäsäännöllisesti nettisarjakuvaa Osmo -nimisestä elämäntapaintiaanista ja hänen hullunkurisista ystävistään ja karmeaakin karmeammista vihollisistaan.

Kyseinen sarjis on kahden / neljän kaveruksen käsialaa.
Osmo sarjiksissa viljellään huonoa huumoria, ei toimivia vitsejä ja kaikkea paheksuntaa aiheuttavaa toimintaa. Sisällön pitäisi kyllä soveltua pikkuisen pienemmillekkin katsojille, eli jonkunlainen roti kyllä pidetään :)
Pitemmittä esittelyittä:

http://www.osmofiction.net
(sivut ovat vielä hiukan vaihessaan ja esimerkiksi foorumi lisätään ilmeisesti tänään tai huomenissa :)
Kommentit ovat tervetulleita.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
Re:Suomen kovin antisupersankari -sarjakuva
« Reply #1 on: 17.11.2004 klo 21:19:56 »
No ei ainakaan minuun uponnut. Vähän tuollaista välimallin touhua. Ei kovinkaan kekseliästä tai älykästä huumoria, mutta toisaalta taas törkeyksissäkin himmailtiin vähän...

Kuvituskaan ei vaikuttanut. Ohutta mustaa viivaa, eikä yhtään väriä. Ei varsinkaan näytöllä toimi moinen...

Johonkin tämä voi upota hyvinkin, mutta itse en osannut tätä arvostaa.  :P
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Kapteeni Kenguru

• Groupie
  • Jäsen
  • ¿Cuándo se come, aquí?
« Reply #2 on: 19.11.2004 klo 19:15:47 »
Jaha, pitäisköhän sitä käydä kaupassa... mitähän sitä nyt tarttis... maitoa, leipää, juustoa... talvirenkaat pitäis muistaa vaihtaa alle... jos söis pitsaa illalla.. eiku kyllä mä ostankin vaikka lasagnea... jaa tuossa on joku uusi nettisarjakuva... no joo... onhan tuota nähty... kaljaa pitää ostaa kans... lenkkimakkaraa... jaa niin, pitääpä vilkaista vielä ennen lähtöä että onkos Sexylosersiin tullut uutta tavaraa.
POLKU PYÖRÄ VARKAAT KURIIN!!1

http://www.youtube.com/user/Satelliittifillari

migi

• Jäsen
« Reply #3 on: 20.11.2004 klo 01:26:40 »
Olisi kai voinut olla ihan hyväkin sarjakuva, mutta kun siitä ei saanut mitään selvää. Kuvat erotti jotenkuten, mutta tekstiä ei kyllä onnistu hahmottamaan ollenkaan.
 ???

Harmi.

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
« Reply #4 on: 14.12.2004 klo 17:26:33 »
Sivun varoitusruudun kuvitus lupaili hyvää, mutta sisältö oli jo sitten vähän liian tuttua. Puolimatkaan jäänyt toteutus ontui itse kuvituksen, sommittelun sekä ajoituksen saralla. Saattaahan tuo olla jollekin useammankin repeämisen aihe, mutta itse jäin täysin kylmäksi. Tuollainen viina/uloste/homo- huumorikaan kun ei jaksa enää erityisemmin naurattaa :P
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

Kurmeloinen

• Jäsen
Re: Suomen kovin antisupersankari -sarjakuva
« Reply #5 on: 02.07.2005 klo 01:53:52 »
Ei hemmetti, joko mulla on hieman kieroutunut huumorintaju, tai sitten se on taas tämä yöllinen elämä, nauroin silti, jotenkin vaan niin kovaa menoa.  :D
jaa.