Kirjoittaja Aihe: Egmont Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2016  (Luettu 32700 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Dennis

• Jäsen
Vs: Egmont Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2016
« Vastaus #45 : 03.04.2016 klo 19:55:48 »
Kyselin minäkin tuon kevättalven rytinän perään mutta vastaus oli jotain sen suuntaista, että tulevista julkaisuista kerrotaan  blogin julkaisukalenterissa  >:(

Tuo sana "rytinä" sai odotukset korkealle, mutta taisi sittenkin tulla kevätkooma?

Toivottavasti tämä kevättussahdus ei kerro suuremmista ongelmista Suomen Egmontissa.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #46 : 03.04.2016 klo 21:29:37 »
Kyselin minäkin tuon kevättalven rytinän perään mutta vastaus oli jotain sen suuntaista, että tulevista julkaisuista kerrotaan  blogin julkaisukalenterissa  >:(

Tuo sana "rytinä" sai odotukset korkealle, mutta taisi sittenkin tulla kevätkooma?

Toivottavasti tämä kevättussahdus ei kerro suuremmista ongelmista Suomen Egmontissa.

Koitin myös etsiä tuota ko. Rytinä-päivitystä, mutta se lienee poistettu, kun kirves alkoi rytistä.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #47 : 12.04.2016 klo 17:36:20 »
Epäilen että tätä kukaan Egmontin väki lukee, mutta Shokin ja Vampirellan jatkeeksi sopisi loistavasti Kung Fu!

https://www.adlibris.com/fi/kirja/deadly-hands-of-kung-fu-omnibus-vol-1-9781302901332

Laitan toiveen myös heidän fb-sivujen kautta.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #48 : 27.04.2016 klo 07:53:32 »
Rytinää ei sitten tulekaan, seuraavan kahden kuukauden julkaisut ovat peruskamaa:

http://blogi.egmontkustannus.fi/julkaisukalenteri/julkaisukalenteri-toukokuu-ja-kesakuu-2016/

Myönnän olevani pettynyt >:(

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #49 : 27.04.2016 klo 08:24:37 »
Rytinää ei sitten tulekaan, seuraavan kahden kuukauden julkaisut ovat peruskamaa:

http://blogi.egmontkustannus.fi/julkaisukalenteri/julkaisukalenteri-toukokuu-ja-kesakuu-2016/

Myönnän olevani pettynyt >:(

Et kai tosissasi enää odottanut oikeasti, kaikkien kevään leikkausuutisten jälkeen? Kysyin tästä luvatusta kevättalven rytinästä heidän fb-sivujen kautta, ja vastaus oli lakoninen "Siihen rytinään menee vielä pieni hetki."

Viimeinen niitti oli mielestäni sen julkaisujohtaja Tiina Torvisen OoO-viesti Jukalle, jossa todettiin että hän ei ole enää Egmontin palveluksessa. Onneksi meillä on Rmäki ja Like ja Miracleman putkessa!

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"
« Vastaus #50 : 27.04.2016 klo 08:43:28 »
Onneksi meillä on Rmäki ja Like ja Miracleman putkessa!

Ihmeiden aika ei ole vielä ohi!

Like Kustannus - Ihmeellinen Miracleman

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #51 : 27.04.2016 klo 09:09:57 »
Minäkin sain vastauksen, että "pieni hetki vielä" tjsp, kun kyselin rytinän perään. Odotukset eivät olleet korkeat mutta jotain extraa odotin.

No sentään Texiä tulee kiitettävästi!

Mutta onko nyt niin, että Egmontilla alkaa kohta olemaan miniresurssit ja on alettu "pelaamaan" varman päälle? Riskejä ei enää oteta?

Jamoz

• Jäsen
« Vastaus #52 : 27.04.2016 klo 14:34:00 »
Onko Egmont räjähtänyt tai jotain?? Konkkaan menossa? Jo kolme postia olen laittanut tilaajapalveluun viikon sisällä ja kysellyt saapumatta jääneestä hämiksestä ja ei mitään vastausta  :(  

Aina on vastattu ennen, jos olen esim pyytänyt ehjän lehden jonkin postin ruhjoman tilalle. Tässä alkaa jo olemaan Twilight Zone vibat mielessä  ::)

« Viimeksi muokattu: 27.04.2016 klo 14:38:05 kirjoittanut Jamoz »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #53 : 27.04.2016 klo 14:58:46 »
Minäkin sain vastauksen, että "pieni hetki vielä" tjsp, kun kyselin rytinän perään. Odotukset eivät olleet korkeat mutta jotain extraa odotin.

Vastasivat jonkun toisen kyselyyn kun mainostivat tuota julkaisukalenteriaan fb:ssä:

XXX: "Mites se rytinä?"
Egmont Kustannus: "Emme me sitä kiusallamme pihtaa. Pari ikävää kapulaa rattaissa. Jos suinkin mahdollista, niin tuonne ilmestyy piakkoin ainakin yksi raskaan sarjan julkaisu mukaan. Emme nuolaise ennen kuin varmasti tipahtaa."

Itse en enää jaksa kysellä.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #54 : 27.04.2016 klo 17:35:31 »
Jos nyt vaihteeksi positiivisesti kannustettaisiin kustantajaa. Egmont on hyvin vaikeassa markkinatilanteessa pyrkinyt kustantamaan myös vähälevikkisempää sarjakuvaa ja yrittämään erilaisia luovia keinoja saada tavaraa sarjakuvahyllylle. Lupauksia voi olla joskus todella vaikea täyttää syistä, jotka eivät tänne näy.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #55 : 27.04.2016 klo 17:52:49 »
Jos nyt vaihteeksi positiivisesti kannustettaisiin kustantajaa. Egmont on hyvin vaikeassa markkinatilanteessa pyrkinyt kustantamaan myös vähälevikkisempää sarjakuvaa ja yrittämään erilaisia luovia keinoja saada tavaraa sarjakuvahyllylle. Lupauksia voi olla joskus todella vaikea täyttää syistä, jotka eivät tänne näy.

Sanoisinko että viestintä asioista voisi auttaa.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #56 : 27.04.2016 klo 17:55:48 »
Sanoisinko että viestintä asioista voisi auttaa.

Jotkut heistä ovat tainneet jo joutua tehostamistoimien kohteeksi. Yksittäiset työntekijät ovat onneksi somessa.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #57 : 27.04.2016 klo 18:08:22 »
Pelättiiin pahinta, mutta varmasti moni silti odotti muutakin supersankarointia kuin näköispainoksia. Vuosi on kyllä alkanut toimintasankareissa harvinaisen vaisusti kun RW:lläkin homma tahmaa.

Koetetaan olla positiivisia:

- Hyvä kun pienipainoksiset Hämis ja Bamse ilmestyvät edelleen.
- Texin ystävillä on kissanpäivät, peräti 15 eri Tex-julkaisua puolessa vuodessa.
- Hienoa kun Ken Parkeria tulee. Toukokuun pokkari on itse asiassa paksuin koskaan. Itsellä tulee ostetuksi toukokuussa se sekä kesäkuussa Star Wars Rebels. Kiitos niistä!
- Mustis-näkkärikin kelpaa Mustis-fanille; on parempi kuin ei mitään.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #58 : 27.04.2016 klo 18:10:36 »
Sen verran vielä ruoskin kuolevaa hevosta (?), että näitä lukiessa tulee vahva vaikutelma että Egmontilla ei mene kovin hyvin jos ei edes tilaajapalvelu vastaa useisiin tiedusteluihin, viittaan Jamozin kirjoitukseen.

En tiedä paljonko  Egmontissa on viime aikoina "tehostettu" toimintaa, mutta ilmeisesti homma on  vedetty edelleen tiukemmaksi. Jäljellä oleva porukka lienee kovien työpaineiden alla?

Sen verran positiivista, että minulle riittää nykyään se, että Texiä tulee eri julkaisumuodoissa.

Itse en aio enää kysellä rytinän tai uusien julkaisujen perään vaan jätän asian sikseen ja annan työrauhaan Egmontin porukoille. Jos jotain extraa julkaistaan niin hyvä, ja jos ei julkaista niin se ei vie mun yöunia.

On muutenkin jatkossa paljon ostettavaa (lähinnä enkunkielistä sarjista) mm Vampirellaa, Kung-Fu-omnibusseja, Creepyä, Eerietä jne......

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #59 : 12.05.2016 klo 15:50:21 »
Egmont yllättää:

https://www.facebook.com/egmontkustannus/posts/10154183092689168:0

Kukas kertoo mistä julkaisusta on kysymys?