Knight Riderhan oli vahvasti aikansa tuote, nykyisin kun katselee niin silmiin pistää kyllä epäloogiisudet, vanhat tietokonehärpäkkeet ja huonot kikat, kuten kuvanauhan nopeuttamiset ja Silent Modessa häviää pyörienkin äänet.
Mutta pitää keskittyä itse tarinaan, tosin kakkoskauden jälkeen kun alkuperäiset kirjoittajat lähti niin kirjoittamisen laatukin laski.
Mutta nostalgia-arvo on kova, ja sen takia siitä voi pitää vaikka joskus noi kömpelyydet harmittaa ihan urakalla.
Mutta hienojakin on, ei ollut mitään CGI:tä joten kaikki tehosteet on "cconventional" - hypyt, kahella renkaalla ajamiset yms. Stunttiajaja Jack Gill sanokin et sillä on titaania niskassa hyppyjen aiheuttaman whiplashin takia.
Knight Rider 2008, eli tää uusi tuleminen Mustangilla oli aluksi ei-niin-hyvä, mutta loppua kohden ne saikin sitä pelastettua ja vanhaa fiilistä takaisin. Kuitenkin liian myöhään pelastaakseen katsojalukuja, ja Hasselhoffin rannalle jättäminen oli iso virhe.
Tää sarja on ollut iso määrittelevä tekijä mulle. Olin 8-vuotias sillon kun tää tuli ekan kerran.
Sen vuoksi todella toivon, että tää sarjakuva ois jotain hyvää - tässä kun leikitään mun lapsuuden suurimmilla sankareilla