Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvaruutu - Otavan ja Liken sarjakuvablogi  (Luettu 9183 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Sarjakuvaruutu - Otavan ja Liken sarjakuvablogi
« : 13.10.2015 klo 11:58:31 »
http://sarjakuvaruutu.fi/

"Tervetuloa seuraamaan Otavan ja Liken sarjakuvista kertovaa blogia! Minun nimeni on Jouko Ruokosenmäki, ja toimitan tätä nykyä sekä Otavan että Liken sarjakuvia. Olen työskennellyt sarjakuvien parissa jo muinaiselta 1980-luvulta lähtien, Likellä ja Otavalla aloitin vuonna 2014. Tässä reilun vuoden aikana olen saanut tehdä töitä monien lahjakkaisen suomalaisten piirtäjien sekä mielenkiintoisten käännössarjakuvien parissa, ja aikeeni on kirjoittaa tähän blogiin noin viikon välein tulevista sarjakuva-albumeista ja kaikesta muustakin aiheeseen liittyvästä. Toivottavasti jaksatte seurata ja lähettää palautetta sekä kysymyksiä!"

Hyvä homma! Keep up the good work Jouko!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
Vs: Sarjakuvaruutu - Otavan ja Liken sarjakuvablogi
« Vastaus #1 : 13.10.2015 klo 21:56:19 »
Toivottavasti blogissa tullaan mainitsemaan myös Dome.fi-spesiaalit. Dome.fi:n sivustolla ei puhuta niistä mitään, ja jos puhutaan, se hukkuu kaikkeen silppuinformaatioon. Olisi Doctor Who -sarjistakin jo saanut mainostaa ajat sitten.

Likellä on tullut ulos tosi kova ulkomainen kolmikko: Oparin aarteet, Saga 2 ja Caravaggio.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #2 : 13.10.2015 klo 22:16:51 »
Likellä on tullut ulos tosi kova ulkomainen kolmikko: Oparin aarteet, Saga 2 ja Caravaggio.

Likessä on nyt selvästi visio sarjakuvan julkaisemisesta. Tai oikeastaan siellä taitaa olla visionääri.

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #3 : 13.10.2015 klo 22:23:19 »
Olisi Doctor Who -sarjistakin jo saanut mainostaa ajat sitten.

Mikä Doctor Who -sarjis? Kerro heti lisää!
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #4 : 13.10.2015 klo 22:33:56 »
Mikä Doctor Who -sarjis? Kerro heti lisää!

Toni: En tiedä siitä muuta kuin mitä Kvaakissa luki täällä. Ilmeisesti siitä on toistaiseksi annettu infoa vain yhdessä Dome.fi:n twiitissä, ja sekin tuli vasta Miqz:n ja Lurkerin kyselemisen tuloksena.

Domen eka spessu on myynnissä 20.10. saakka. Seuraavana päivänä kai pitäisi olla lehtipisteissä tilalla Doctor Who.

Hellabok

• Jäsen
« Vastaus #5 : 02.12.2015 klo 18:51:41 »
Moi, palautteena olisi kiva jos blogissa olisi kommentointimahdollisuus. Voisitteko vaikka kirjoittaa tästä sarjakuvasta: www.hellabok.com  ;)
Kirkkonummi sarjakuva kertoo maalimanlopusta Kirkkonummella www.hellabok.com

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #6 : 04.02.2016 klo 13:15:36 »
On Joukolla hyytynyt kirjoittelu Sarjakuvaruutuun aktiivisen alun jälkeen, viimeisin kirjoitus on edelleen joulukuun tenavien puffi. Tietty jos ei mitään uutta ole tulossa ja Liken ja Dome.fi:n sarjiskin ajettiin alas niin kaipa sitä on vaikea keksiä tikusta asiaa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"