Mutta Jiksille saattaisi olla jotain alustavaa apua tuosta listasta (en ole tsekannut, kuinka tarkkaan pitää kutinsa - ja mukana on muidenkin kuin Starlinin Thanos-tarinoita, mutta eiköhän tuosta jotain osviittaa irtoa):
https://www.goodreads.com/series/218391-thanos-reading-order
Kiitos, olen jo pitkään ollut aikeissa tarttua Alan Davisin kuvittamiin juttuihin, The Infinity Siblings, Conflict ja Ending, jotka muodostavat yhdessä trilogian.
Täytyy kuitenkin hetki sitä vähän ensin selvittää, olisiko syytä lukea jotain vanhempia niiden alle, ainakin edeltävät – The Infinity Revelation, Relativity ja Finale – ovat nekin oma trilogiansa.
Joskus ei vain jaksa harrastaa tällä tavalla, vaan on mukava ottaa jotain summamutikassa ja vain yksinkertaisesti lukea.
Itse olen ilmeisesti juuri ne kriittiset vuodet nuorempi, ettei Starlinin Marvel-tuotanto iskenyt koskaan samalla tavoin kuin DC-puoli, vaikka Infinity Gauntlet oli vielä ihan jännä, joten pieni kynnys näissä kaikkine sidoksineen laajempaan kokonaisuuteen muodostuu.
Tuosta mainitsemastani Davis-yhteistyöstä voi kyllä näytesivujen perusteella sanoa Davisin olevan edelleen ihan selittämättömän hyvässä vedossa.