Author Topic: tahdon piirtäjän  (Read 11157 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vilko

• Uusi jäsen
  • hmm..
tahdon piirtäjän
« on: 09.05.2015 klo 17:09:25 »
tahdon että katsot ketjun viimeistä vinkkiä

vilko
« Last Edit: 04.06.2015 klo 22:09:02 by vilko »
aistin sinut

Tojutu

• Jäsen
Vs: tahdon piirtäjän
« Reply #1 on: 09.05.2015 klo 19:12:40 »
tahdon että piirrät tarinoitani sarjakuvaksi. esimerkiksi lähetän muutaman tarinan jos tahdot

vilko

Moikka, lukisin mielenkiinnosta yhden tarinoistasi ja jos se on hyvä ja sellainen mikä musta tuntuu oikealle, niin voisin kuvittaa sen. Toki omalla tyylilläni. Eli, jos haluat niin jutellaan lisää YV:llä.

[kivi]

• Jäsen
  • Akvaarious.
« Reply #2 on: 11.05.2015 klo 10:34:56 »
kannattaa kertoa hieman millaisista jutuista on kyse. Piirtäjät saattaisivat innostua enemmän jos huomaisivat että tarinoidesi aiheet, teemat yms. ovat lähellä omaa sydäntä.

Kannattaa myös hieman miettiä millaisen vaikutelman tuolla omalla kuvallaan antaa. Harva haluaa tehdä yhteistyötä jos riski on että jalat katkotaan ja sängystä löytyy hevosenpää, jos jälki ei miellytä.

Tojutu

• Jäsen
« Reply #3 on: 13.05.2015 klo 19:52:06 »
Minä luin muutaman Vilkon tarinan ihan vaan mielenkiinnosta ja jos otetaan huomioon Vilkon foorumiviestien pienet puutteellisuudet, niin kaverin tarinat ovat itse asiassa aika hyviä ja myös kuvituskelpoisia ja pienellä viilaamisella niistä voisi tosiaan saada aikaiseksi ihan kunnollista materiaalia mitä voisi itseasiassa olla ihan hauskakin kuvittaa. Itsesäni en kyllä tiedä, että onko minulla aikaa ryhtyä mihinkään uusiin projekteihin, kun minulla aika menee jo pääasiassa omien projektien ja piirrustustaidon kehittämisessä.

J Lehto

• Ulvova molopää
  • Jäsen
« Reply #4 on: 23.05.2015 klo 19:22:18 »

J Lehto

• Ulvova molopää
  • Jäsen
« Reply #5 on: 23.05.2015 klo 20:23:18 »
en ymmärrä. ja jotenkin toivon että idiootit ei kommentoisi oloani tässä. jos tahdot lukea tarinoitani, pyydä. lähetän

Kommentoin ketjua, en oloasi  ;).

Lähetä toki tarinoitasi, on ihan mielenkiintoista
näytteen perusteella.

J Lehto

• Ulvova molopää
  • Jäsen
« Reply #6 on: 29.05.2015 klo 22:18:06 »
nyt kun mietin, näkisin mielelläni myös joistakin tarinoistani kokosivun kuvina actionpainting tekniikalla jackson.. pollock..

Alla on Jackson Pollockin nimetön maalaus v.1949
Tarkoitatko siis täman kaltaista ilmaisua?

vilko

• Uusi jäsen
  • hmm..
« Reply #7 on: 07.06.2015 klo 21:52:59 »
olen pettynyt. naiset on luonnostaan munattomia, mutta ei siinä mielessä kuin miehet. tai pojat, jotka ilmeisesti on lukenut viestiä. tarkennan hakua, tahdon naisen piirtämään tarinoitani. pyydä niin lähetän
aistin sinut

vilko

• Uusi jäsen
  • hmm..
« Reply #8 on: 26.06.2015 klo 17:18:12 »
olen koettanut viivaa vasemmalla ja oikealla handulla. aivan saman surkeaa. tahdo niin laitan sinulle. olen varma, osaat paremmin
aistin sinut

vilko

• Uusi jäsen
  • hmm..
« Reply #9 on: 02.07.2015 klo 21:03:49 »
kysyin itseltäni, miksi teen tätä. mietin mielessäni, kuinka monta pervoa tai.. jos puhutaan pojista, runkkaria. jos puhutaan naisista, arkaa tai siveätä tarvitaan yli kolmeen tuhanteen lukaisuun, turhaan. minä en katsoisi kahta kertaa tällaista hakua. tarkoitan viestiä. mutta. odotan sinun yhteydenottoa
aistin sinut

vilko

• Uusi jäsen
  • hmm..
« Reply #10 on: 03.07.2015 klo 20:57:54 »
..en minä niin tarkoittanut.. et niin. vahingossa se varmaan kuoli. voi vittu. ..mut.. en minä.. en minä. et sinä hoh hoo. ..mu.. nyt turpa kii. ..mi.. ole hiljaa. pysyt.. siinä. ihan paikoillaan nyt. mu.. vittu turpa kiinni nyt!
aistin sinut

vilko

• Uusi jäsen
  • hmm..
« Reply #11 on: 03.07.2015 klo 22:14:04 »
ai niin. minusta olisi mukavaa jos pyytäisit että lähetän tarinan sinulle. minä en ymmärrä.. tuhannet kerrat jotkin lukaisee, mitä.. olen varma että tahdot piirtää tarinastani jotakin. ja oikeasti, runkkaripojat, ei. hyvä nainen pyydä, lähetän
aistin sinut