Kirjoittaja Aihe: RW:n supersankaritarjonta vuonna 2015  (Luettu 97876 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Vs: RW:n supersankaritarjonta vuonna 2015
« Vastaus #150 : 02.04.2015 klo 16:52:08 »
Batman & Robin ykkösen PITÄISI tulla samassa rahdfissa kuin Teräsmies 2 ja Viides beatle. Joskus ennen puolta kuuta.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #151 : 06.04.2015 klo 17:14:38 »
RW:n versiot Tappavasta vitsistä ja Yön Ritarista ovat saaneet arvoisensa kohtelun kvaakin etusivulla.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #152 : 13.04.2015 klo 11:06:45 »
Batman ja Robin 1 sekä Viides beatle saapuivat tänään jakelijan varastoon. Kaupoissa siis tämän viikon aikana!

Teräsmies 2 puolestaan on yllättäen jäänyt jonnekin rannalle ruikuttamaan. Sen julkaisua joutuu vielä odottelemaan.

EDIT: Myös Sandman 1 -albumia tuli lisää. Painos on tosin nyt loppuunmyyty kauppiaille, joten ripeää toimintaa hankinnassa suositellaan, mikäli kirjan haluaa itselleen lunastaa ja sitä vielä jostain kaupasta löytyy!
« Viimeksi muokattu: 13.04.2015 klo 13:37:40 kirjoittanut koivumäki »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #153 : 13.04.2015 klo 11:09:57 »
Batman ja Robin 1 sekä Viides beatle saapuivat tänään jakelijan varastoon. Kaupoissa siis tämän viikon aikana!

Teräsmies 2 puolestaan on yllättäen jäänyt jonnekin rannalle ruikuttamaan. Sen julkaisua joutuu vielä odottelemaan.

Hieno uutinen, pl. Teriksen myöhästyminen. Kyllä sekin tulee, tahti on niin huimaava että ei haittaa vaikka ilmestymisjärjestys vähän elääkin. Täytyy edelleen kiittää loistavan toimivasta ja avoimesta tiedotuksesta!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Oakland

• Jäsen
« Vastaus #154 : 13.04.2015 klo 13:24:40 »
Hieno uutinen, pl. Teriksen myöhästyminen. Kyllä sekin tulee, tahti on niin huimaava että ei haittaa vaikka ilmestymisjärjestys vähän elääkin. Täytyy edelleen kiittää loistavan toimivasta ja avoimesta tiedotuksesta!

Juuri näin! Ei mitään väliä myöhästyvätkö, kunhan tiedotus pelaa kun saapuvat kauppoihin.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #155 : 20.04.2015 klo 15:57:04 »
Tilannetiedote!

Mikäli taivas ei putoa niskaan tai muuta ihmeellistä tapahdu, niin RW julkaisee Batman - Vuosi nolla -tarinakaaren loppuun.

Ja kappas, julkaisulistalle on yllättäen loikannut myös joku Rämeen olento 4. Erikoista. Ihan kuin olisivat kustantamossa kuunnelleet lukijoiden toiveita.

Aikatauluista en sano vielä mitään! Tänä vuonna kuitenkin pihalla.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #156 : 20.04.2015 klo 17:05:12 »
Tilannetiedote!

Mikäli taivas ei putoa niskaan tai muuta ihmeellistä tapahdu, niin RW julkaisee Batman - Vuosi nolla -tarinakaaren loppuun.

Ja kappas, julkaisulistalle on yllättäen loikannut myös joku Rämeen olento 4. Erikoista. Ihan kuin olisivat kustantamossa kuunnelleet lukijoiden toiveita.

Aikatauluista en sano vielä mitään! Tänä vuonna kuitenkin pihalla.

"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #157 : 20.04.2015 klo 17:09:48 »
Kiitos Koivumäki, kiitos RW kustannus. Pasila, Porilaisten marssi.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #158 : 21.04.2015 klo 12:52:10 »
Ei toiveena vaan vähän off-topic kysymyksenä Koivumäelle: Onko RW:llä suunnitelmissa tuutata ulos myös jotain MAD-materiaalia, kun se on kuitenkin www-sivuilla nostettu ihan samalle tasolle oikeuksien puolesta kuin DC ja Vertigo? Sidotaan vielä ketjun aiheeseen siten, että joku tällainen santeriparodiahan voisi potentiaalisesti toimia?

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #159 : 22.04.2015 klo 11:32:01 »
MAD-materiaalin julkaisusta ei ole ollut mitään puhetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #160 : 22.04.2015 klo 11:32:56 »
MAD-materiaalin julkaisusta ei ole ollut mitään puhetta.

Kiitokset tiedosta.

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #161 : 22.04.2015 klo 12:14:08 »
Kohta pääsee itsekin ensimmäisen kerran näkemään livenä RW julkaisuja. Laitoin juuri tilaukseen kaikki tähän mennessä ilmestyneet 7kpl. Tuo viides Beatle kyllä vähän epäilyttää mutta toivottavasti ihan ok tarina. Onneksi Egmontin puolella on hiljaisempaa niin pystyi nämäkin hankkimaan. Saa nähdä kuinka käy syksyllä kun molemmilta tulee sellaisia jotka on pakko ostaa

Oakland

• Jäsen
« Vastaus #162 : 22.04.2015 klo 15:05:17 »

RW jatkaa hyvin alkanutta linjaansa eli yllättää positiivisesti. kiitos tästä(kin).  :-*

Pakko myöntää, että takaraivossa huhuilee epäilys, että koskahan tämäkin riemu loppuu, koska eihän Suomen supersankarifaneja näin runsaasti voi ilahduttaa...

Hankkikaa nyt vielä Marvel julkaisuoikeudet, niin saa ryöstää pankin, että rahat riittää.

Chemo

• Jäsen
« Vastaus #163 : 22.04.2015 klo 20:39:34 »

Muikeaa, hankintaan menee! Toivotaan saman tien viidettäkin Rämeen olentoa, ettei teille vaan tule aika pitkäksi  ;)
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #164 : 22.04.2015 klo 20:51:28 »
Muikeaa, hankintaan menee! Toivotaan saman tien viidettäkin Rämeen olentoa, ettei teille vaan tule aika pitkäksi  ;)

Sehän nyt on selvä asia, että Rämeen olentoa julkaistaan vielä lisääkin, jos se vaan kaupaksi käy.