Kirjoittaja Aihe: RW:n supersankaritarjonta vuonna 2015  (Luettu 97797 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: RW:n supersankaritarjonta vuonna 2015
« Vastaus #60 : 11.02.2015 klo 23:10:36 »
RW pelastaa kevään, ehkä jopa koko vuoden. Sen verran Hiljaista on Egmontin suunnalla.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Darzee

• Valistunut arvailija
  • Jäsen
  • Me likes prairie dogs!
« Vastaus #61 : 12.02.2015 klo 08:16:12 »
Niin minustakin: se oli helppolukuista, kepeää supersankarointia, jossa taide (Jim Lee) miellytti.

Kuvittaja taitaa olla Shane Davis, tyyli on toki aika samankaltainen kuin Leellä. Tämä on tosiaan mukavaa luettavaa, eikä edellytä enempää ennakkotietoja kuin sarjakuvista yleisesti kiinnostuneella lukijalla voi odottaa olevan. Kakkosvolyymi ei ole ihan yhtä onnistunut, mutta kyllä senkin mielikseen lukee. Batmanin Earth One -tarina taas kulkee vähän turhankin monta kertaa tallattuja polkuja.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #62 : 12.02.2015 klo 19:25:45 »
Tänään tuli tieto, että RW lähetti pari uuttakin teosta varastostaan. Seuraavat ovat myynnissä viimeistään 18.2., luultavasti jo aikaisemmin:

- Teräsmies 1 - Huomispäivän hinta
- Oikeuden Puolustajat 2 - Vihollisen matka

Jälkimmäinen tosiaan jatkoa Egmontin julkaisemalle Oikeuden Puolustajat -opukselle.

Käykääpä muuten tykkäämässä RW Kustannuksen sivusta Facebookissa. Ihan kauniisti esitän tämän pyynnön.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #63 : 12.02.2015 klo 19:55:55 »
Tänään tuli tieto, että RW lähetti pari uuttakin teosta varastostaan. Seuraavat ovat myynnissä viimeistään 18.2., luultavasti jo aikaisemmin:

- Teräsmies 1 - Huomispäivän hinta
- Oikeuden Puolustajat 2 - Vihollisen matka

Jälkimmäinen tosiaan jatkoa Egmontin julkaisemalle Oikeuden Puolustajat -opukselle.

Käykääpä muuten tykkäämässä RW Kustannuksen sivusta Facebookissa. Ihan kauniisti esitän tämän pyynnön.

Tykätty on. Kiitokset sinulle Koivumäki ja RW kustannukselle avoimesta ja hyvästä viestinnästä tuleviin julkaisuihin liittyen.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #64 : 12.02.2015 klo 19:56:31 »

Ja tässä linkki sinne RW:n Facebook-tiliin.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #65 : 12.02.2015 klo 21:01:07 »
Kuvittaja taitaa olla Shane Davis, tyyli on toki aika samankaltainen kuin Leellä. Tämä on tosiaan mukavaa luettavaa, eikä edellytä enempää ennakkotietoja kuin sarjakuvista yleisesti kiinnostuneella lukijalla voi odottaa olevan. Kakkosvolyymi ei ole ihan yhtä onnistunut, mutta kyllä senkin mielikseen lukee.

Katsoin indeksistä, että piirtäjiä on monia, mutta kyllä Lee on pääpiirtäjä tässä Oikeuden Puolustajien kakkososassakin. Kiva kun RW jatkaa Egmontin ykköskirjaa.

tmielone

• Il Dille
  • Jäsen
« Vastaus #66 : 18.02.2015 klo 20:01:14 »
Nyt on RW Kustannuksen ensimmäinen julkaisu arvioitu Kvaakissa.
"Now there's only two things in life but I forget what they are"

Spunkmeyer

• Jäsen
« Vastaus #67 : 18.02.2015 klo 21:29:38 »
Kävin hakemassa molemmat kirjat. Mitat ovat isommat kuin RW:n nettisivuilla lukee, ihan standardikokoista sarjakuvaa. Hieno homma kaikinpuolin.

Sitten joskus kun kaikkia mahdollisia nimekkeitä on julkaistu, toivottavasti saadaan jatkoa näille :D
PIRATE CREW - We Don't Innovate. We Imitate.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #68 : 19.02.2015 klo 14:23:07 »
Seuraavaksi RW:ltä tulee kaksi klassikko-Batmania: Dark Knight Returns ja Killing Joke. Saattavat ehtiä Suomeen jo ensi viikolla tai viimeistään seuraavalla.

Darzee

• Valistunut arvailija
  • Jäsen
  • Me likes prairie dogs!
« Vastaus #69 : 19.02.2015 klo 14:51:49 »
Katsoin indeksistä, että piirtäjiä on monia, mutta kyllä Lee on pääpiirtäjä tässä Oikeuden Puolustajien kakkososassakin. Kiva kun RW jatkaa Egmontin ykköskirjaa.

Anteeksi, luulin sinun viittaavan Superman: Earth Oneen, joka on Davisin kynästä.

Anonyymi Jaarittelija

• Jäsen
  • "I hate Mondays!"
« Vastaus #70 : 19.02.2015 klo 15:49:31 »
Seuraavaksi RW:ltä tulee kaksi klassikko-Batmania: Dark Knight Returns ja Killing Joke. Saattavat ehtiä Suomeen jo ensi viikolla tai viimeistään seuraavalla.

Mutta nuohan on jo suomennettu, ja peräti kahdesti! Jälkimmäisellä kerralla molemmat vieläpä ilmestyivät kovakantisina laitoksina! Miksi julkaista vanhaa, kun uuttakin on tarjolla? Ja rutkasti! :(

"Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god."
Jean Rostand (1894 - 1977)

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #71 : 19.02.2015 klo 15:55:21 »
Mutta nuohan on jo suomennettu, ja peräti kahdesti! Jälkimmäisellä kerralla molemmat vieläpä ilmestyivät kovakantisina laitoksina! Miksi julkaista vanhaa, kun uuttakin on tarjolla? Ja rutkasti! :(

Niin, mitä järkeä on pitää klassikkoalbumeita saatavilla? Sitä voipi miettiä tai ainakin pahoittaa mielensä, jos ei muuta.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #72 : 19.02.2015 klo 16:04:15 »
Pahasti näyttää nyt siltä, että Batman ja Robin 1 -albumin julkaisu lykkääntyy maaliskuulle. Pahoittelut mädäntyneistä ennakkotiedoista.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #73 : 19.02.2015 klo 21:11:21 »
Olisiko kokokin suurempi? Vrt. Sandman Deluxe...

Edit: Onko Tappavassa Pilassakin kovat kannet? Viimeksi taisi olla pehmeät kannet (jos ei lasketa DC-sankareita).

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #74 : 19.02.2015 klo 22:23:41 »
Ja niinkuin se ei vielä riittäisi, albumien NIMET on muutettu: Yön Ritari sekä Tappava vitsi...