Kirjoittaja Aihe: Joulukuun haaste, valmiit työt  (Luettu 2403 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuipal

• Jäsen
Joulukuun haaste, valmiit työt
« : 01.12.2014 klo 11:39:53 »
Joulukuun haasteen aihe on Vuosikirje 2014.

Vuosikirje on kätevä tapa kertoa vuoden aikana tapahtuneet tärkeimmät asiat, joiden haluaa varmasti tulevan sukulaisten ja tuttavien tietoon. Ja saman kirjeen voi lähettää kaikille.

Olen itse lähetellyt sarjakuvamuotoisia vuosikirjeitä useampana vuotena.

Tekotapa on täysin vapaa ja tekijä saa myös päättää kenen vuosikirjeen hän tekee.

Uskon vilpittömästi,  että tällä haasteella rikon oman ennätykseni haasteen osallistujamäärässä eli toivon parasta.

Tänne valmiit työt

« Viimeksi muokattu: 01.12.2014 klo 11:42:22 kirjoittanut Tuipal »

Shunichiro

• Jäsen
Vs: Joulukuun haaste, valmiit työt
« Vastaus #1 : 26.12.2014 klo 22:58:26 »
Valitettavasti joudun pilaamaan Tuipalin joulun osallistumalla haasteeseen. Tämä vuosikirje tosin on täysin fiktiivinen, kuka nyt haluaisi lukea arkisesta harmaudesta ja kurjuudesta? Julkaisin sen aikuissisältövaroituksella varustetussa blogissani Graphic Voices X ihan vain sen takia, että sarjakuva on suomenkielinen. Mitään tuhmaa siinä ei ole.

Vuosikirje

Skitsofrenisesti vaihtelevat signeerauksen vuosiluvut selittyvät sillä, että yhtäkään uutta kuvaa en työhön piirtänyt vaan editoin sen kasaan kuvasarjoista, jotka olen julkaissut taideblogissani. Eräs konsolipeli söi kaiken luovan ajan kuukaudesta, siksi näin.

Jätin kirjeen kohteen nimen tahallani pois, sen saa itse kukin itse tulkita.

Välineet: sivellintussi, Promarker-, Copic-ja Neopiko-sarjakuvatussit, öljypastelliliidut

- Jukka

Holle

• Jäsen
Vs: Joulukuun haaste, valmiit työt
« Vastaus #2 : 28.12.2014 klo 12:28:32 »
Sarjakuvat ja kuvitus
http://www.verikoirat.com